|

انواع استایل با رنگ سال

همه رنگارو فراموش کن مانتو ارغوانی یه چیز دیگه است؛ ترند و امروزی لباس بپوش

انواع استایل با مانتو ارغوانی

ارغوانی رنگی جذاب و چشمگیر است، این رنگ در اصل از ترکیب رنگ های آبی و قرمز به دست می آید و ویژگی های هر دوی این رنگ ها را در خودش دارد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- وقتی صحبت از پوشیدن مانتو رنگی می شود یکی از دغدغه های همه خانم ها این است که مانتو خود را به چه رنگ های دیگری می توان ست کرد. ارغوانی رنگی جذاب و چشمگیر است که هر کجا این رنگ را ببینیم توجه ما را به خود جلب می کند.این رنگ زیبا که شباهت بسیار زیادی به رنگ سال دارد در اصل از ترکیب رنگ های آبی و قرمز به دست می آید و در نتیجه ویژگی های هر دوی این رنگ ها را در خودش دارد. جالب است که بدانید رنگ ارغوانی به رنگ امسال یعنی همان رنگ قرمز پرشین که در چند مقاله پیش به ویژگی های این رنگ انتخابی پنتون پرداختیم شباهت زیادی دارد. شما برای داشتن استایلی ویژه و منحصربفرد برای بهار فقط کافی است از رازهای ست کردن و پوشیدن مانتو ارغوانی آگاهی داشته باشید.

ارغوانی رنگ عرفا، شیک پوشان و انسان های با اعتماد به نفس و مغرور است. از گذشته تا به امروز این رنگ نماد قدرت و شکوه بوده و برای مثال می توان به یکی از نمادین ترین استفاده ها از این رنگ اشاره کرد که برای شنل های سلطنتی بوده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند تا از شیک ترین استایل های ارغوانی آشنا شوید.

مانتو ارغوانی

مانتو ارغوانی

ارغوانی و طوسی؛ استایلی لوکس و زیبا داشته باشید

رنگ ارغوانی یکی از زیباترین و قدرتمندترین رنگ هایی است که می توانید در استایلتان به کار ببرید. در نتیجه چه بهتر که از این رنگ زیبا در آیتم اصلی استایل خود استفاده کنید، مانتو یکی از اصلی ترین آیتم های پوششی برای خانم ها محسوب می شود. رنگ های طوسی و ارغوانی هر دو از رنگ های لوکس و شیکی هستند که در هر قسمت از استایل شما که استفاده شوند به ظاهر شما زیبایی و جذابیت اضافه می کنند. برای داشتن استایلی بی نظیر با مانتو ارغوانی فقط کافی است از آیتم های مکمل طوسی استفاده کنید برای مثال شلوار طوسی بگ و بلند یا یک شال طوسی مجلسی برای مانتو کتی گزینه بسیار مناسبی هستند.

مانتو ارغوانی

مانتو-دخترونه-عید-1401

ارغوانی و مشکی؛ شیک و مجلسی

ارغوانی و بنفش جزو رنگ هایی بودند که دیرتر از بقیه کشف شده اند. رنگ ارغوانی به دلیل در دسترس نبودن و سخت بدست آمدنش، تا مدت ها انحصارا مخصوص خانواده سلطنتی و پادشاهان بود. ولی جالب است که بدانید رنگ مشکی هم یکی از رنگ هایی است که به راحتی به استایل شما زیبایی و حالت رسمی اضافه می کند. در نتیجه اگر قرار است برای رفتن به مهمانی یک مانتو ارغوانی بپوشید بهترین گزینه برای شما شلوار و کفش مشکی پاشنه بلند است زیرا این دو آیتم علاوه بر زیبایی به استایل شما ظاهری رسمی می بخشند. برای استایلی اینچنینی بهتر است از اکسسوری های رنگی ای مانند مشکی، ارغوانی و یا طلایی و پر زرق و برق استفاده کنید تا جذابیت خود را چندین برابر کنید.

مانتو ارغوانی

مانتو ارغوانی

شلوار ارغوانی بپوشید؛ مونوکروم دوست داشتنی

یکی از سبک های زیبا و مورد علاقه اکثر خانم ها سبک مونوکروم است شما در این سبک زیبا می توانید از سرتا پا یک رنگ بپوشید و یا از طیف های مختلف یک رنگ نیز استفاده کنید. برای داشتن این سبک از پوشش با مانتو ارغوانی فقط کافی است شلوار ارغوانی بپوشید و از اکسسوری یا کیف کفش ارغوانی استفاده کنید. جالب است که بدانید در این استایل شما مجاز به استفاده از اکسسوری های سفید هم نیز هستید برای مثال می توانید شال و کتونی سفید را برای تکمیل استایل خود انتخاب کنید تا علاوه بر رعایت اصول سبک انتخابی استایلی زیبا و فریبنده داشته باشید. البته شال ارغوانی در استایل مونوکروم بسیار جذاب تر خواهد بود، در نتیجه اگر این رنگ را دوست دارید بهتر است از این رنگ شال برای استایل خود استفاده کنید.

مانتو ارغوانی

مانتو ارغوانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها