|

استایل رنگی چهار فصل

استایل رنگی رنگی و شاد در همه فصل ها؛ مانتو و پالتو نداره همیشه میتونی شاد بپوشی!

استایل رنگی چهار فصل

رنگ‌ ها تأثیر زیادی بر ایجاد هیجان یا افسردگی در افراد می گذارند؛ تا آنجا که می‌ توانید نقش پر رنگ آنها را در ایجاد آرامش در زندگی ببینید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اکثر مردم با سرد شدن و آمدن فصل زمستان به تنها نکته ای که هنگام خرید دقت می کنند گرم بودن لباس است در حالیکه این تصور که شما در زمستان نمی توانید لباس های رنگی رنگی و زیبا بپوشید یک تصور بسیار غلط است. رنگ‌ ها تأثیر بسیار زیادی بر ایجاد هیجان یا افسردگی در افراد مختلف می گذارند؛ در نتیجه تا آنجا که می‌توانید نقش پر رنگ آنها را در ایجاد آرامش در زندگی روزمره و یا حتی تناسب اندام در استایل های مختلف به راحتی ببینید. این موضوع تا حدی اهمیت پیدا کرده است که امروزه مدیران بازرگانی از روانشناسان زیادی برای تعیین بهترین رنگ برای لباس‌ هایی که تولید می‌ کنند کمک می‌ گیرند. برای مثال در فصل زمستان هم می توان یک پالتو زیبا و رنگی پوشید اگر از اصول و قواعد ست کردن رنگ ها با یکدیگر آگاه باشید.

 همه افراد دارای ذات و فطرتی خوشحال، شاد و زیبا دوست هستند، به همین دلیل است که اکثر افراد به رنگ‌ های شاد و زیبا واکنش مثبتی نشان می‌ دهند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با استایل های رنگی رنگی و شاد چهار فصل بیشتر آشنا شوید.

استایل رنگی رنگی

استایل تابستانی و جذاب؛ بدون محدودیت لباس بپوشید

فصل تابستان یکی از فصل هایی است که در انتخاب رنگ هیچ محدودیتی نخواهید داشت و جالب است بدانید به همین دلیل استایل های تابستانی بسیار جذاب تر از استایل هایی هستند که در فصل های دیگر ترند می شوند. وقتی شما لباس‌ هایی با رنگ‌ های روشن و نزدیک به رنگ‌ های طبیعت به تن می‌کنید، هم برای خودتان و هم برای افرادی که با شما در ارتباط هستند، نشاط روحی به همراه می‌ آورید. پیشنهاد ما به شما برای داشتن استایلی بی نظیر در این فصل استفاده از رنگ های سبز، آبی و انواع طیف های سرخابی و صورتی است، شما می توانید علاوه بر مانتو از این رنگ ها در انتخاب شلوار و یا انواع اکسسوری نیز استفاده کنید.

استایل رنگی رنگی

استایل رنگی رنگی

استایلی دوست داشتنی به زیبایی شکوفه های بهاری

همانطور که می دانید یکی از زیبا ترین فصل ها فصل بهار است. در این فصل زیبا شما می توانید با الهام گرفتن از طبیعت زیبا به انتخاب لباس های رنگی و شاد خود بپردازید. در این فصل پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های سبز، آبی های روشن، سفید و قرمز است. برای مثال استایل خود را با شلوار جین زیبا تر کنید فصل بهار یکی از فصل هایی است که شما می توانید شلوار جین های روشن خود را از کمد در بیاوید و بپوشید؛ در استایل های این چنینی بهتر است از رنگ های مکملی مانند سفید یا رنگ های پاستیلی و بهاری استفاده کنید تا جذابیت استایل بهاره خود را چندین برابر کرده باشد.

استایل رنگی رنگی

استایل رنگی رنگی

استایل پاییزی و مناسب برای فصل زیبای برگ ریزان

فصل پاییز فصل برگ ریزون و قدم زدن های دونفره روی برگ های کف خیابان است و پیشنهاد ما مانند فصل بهار استفاده از رنگ های طبیعت در این فصل زیبا است. شما می توانید برای داشتن استایلی شیک و در عین حال رنگی از رنگ نارنجی، کرم، قهوه ای، خردلی،  فیروزه ای و مشکی استفاده کنید. برای مثال اگر یک مانتوی کرم به تن می کنید بهتر است از یک شال با رنگ نارنجی و یا فیروزه ای شارپ استفاده کنید تا روح و شادابی را به استایل خود برگردانید. از چهارخونه های خردلی و رنگی استفاده کنید و دقت کنید طرح چهاخونه ای که استفاده می کنید دارای رنگ های پاییزی و گرم باشد تا سرد، زیرا این رنگ ها گرما به استایل سرد و پاییزی شما می بخشند.

استایل رنگی رنگی

استایل رنگی رنگی

استایل زمستانی؛ روزهای برفی رو با لباس هاتون قشنگ تر کنید

لباس های زمستانی معمولا دارای تنوع کمتری نسبت به فصل های دیگر هستند ولی با کمی دقت و توجه در انتخاب آیتم ها می توان جذابیت و رنگ را به آنها اضافه کرد. برای فصل برفی و زیبای زمستان بهتر است از لباس هایی با رنگ های شتری، صورتی، سبزهای زیتونی و تیره، مشکی، عسلی و قرمز های تیره استفاده کنید. برای مثال یک پالتو کرم و یا عسلی به تن کنید و از یک شال قرمز به عنوان اکسسوری استفاده کنید. اکسسوری های رنگی و شاد را در استایل های زمستانی فراموش نکنید و دقت کنید که رنگ اکسسوری های انتخابی دارای هارمونی با رنگ آیتم های اصلی استایل باشند.

استایل رنگی رنگی

استایل رنگی رنگی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی