|

خوشگل خانم اگه دنبال استایل جذابی ست کردن مانتو سفید یاد بگیر؛ کلی ترکیب خفن

سفید یه رنگ جذاب و خوشگل که اگه ست کردنش رو بلد باشید به راحتی یه استایل شیک بهتون میده پس از این رنگ زیبا غافل نشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سفید رنگی شیک و باکلاسِ که به راحتی میتونه شما رو به یک خانوم خوشتیب و جذاب تبدیل کنه. از اون جایی که سفید رنگی خنثی است با رنگ‌های مختلف قابلیت ست شدن داره و هر رنگی که باهاش ترکیب بشه رو به زیبایی نشون میده اما مسلما با بعضی رنگ ها جذاب تر میشه. سفید در کنار رنگ های پاستیلی مثل آبی آسمانی، یاسی و صورتی بسیار جذاب میشه. اگه نمیخواین پالت رنگیتون خیلی روشن باشه رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، سرمه ای، بنفش تیره، سرکه ای و قرمز هم در کنار سفید هارمونی زیبایی رو ایجاد میکنن.

با خوندن همین چند خط احتمالا به این نتیجه رسیدید که لباس های سفید میتونن یکی از پرکاربردترین آیتم های کمدتون باشن. پس از مانتو، شلوار، تیشرت، شومیز، کتونی و کیف و کفش سفید غافل نشید. حالا اگه نمیدونید لباس های سفید رو چجوری بپوشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

انواع سفید رو با هم ترکیب نکنید

شاید براتون جالب باشه بدونید که سفید هم مثل بقیه رنگ ها طیف های مختلفی داره سفید خالص، پوست تخم‌ مرغی، وانیلی و عاجی، همه از انواع سفید هستند. هرگز دو رنگ سفید رو با هم ترکیب نکنید. برای مثال، سفید خالص با سفید عاجی اصلا ترکیب جالبی از آب درنمی یاد.

IM

ست سفید و مشکی؛ کلاسیک و رسمی

یکی از ساده‌ترین ترکیب‌های رنگی برای ست کردن در استایل‌های مختلف ترکیب سیاه و سفیدِ؛ ترکیبی هماهنگ که میتونه در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز باشه. اگر به مراسم خاصی دعوتید و نمی‌دونید چی بپوشید، یکی از ساده‌ترین انتخاب‌ها براتون استایل سیاه و سفیدِ. تیپ سفید و مشکی هم برای مهمونی های رسمی و دوستانه خوبه هم برای محیط های اداری و دانشگاه. به گزارش شایانیوز کلا انتخاب این دو رنگ در کنار هم انتخاب هوشمندانه ای است که شیک پوشی شما رو تضمین میکنه.

IMG

انتخاب اکسسوری برای لباس سفید

دستمال گردن‌، گردنبند‌های طلایی بزرگ، گوشواره‌های ظریف و ساعت هم‌ رنگ با گردنبند، گزینه های مناسبی برای اضافه کردن به استایلتون هستند. قرمز یکی از جذاب ترین رنگ‌هایی است که میتونید در کنار استایل سفید داشته باشید، با اضافه کردن یک اکسسوری قرمز به استایلتون، میتونید نگاه‌ها رو به سمت خودتون جلب کنید. قرمز رو میتونید برای کفش، کیف، کمربند، دستمال گردن و یا برای مثال در جزئیاتی مانند لاک و رژ لب خود به کار ببرید.

IMG_20220213_140339+(1)

با بوت و نیم بوت سفید به استقبال روزهای سرد برید

اگه دنبال یه استایل خاص و متفاوت هستید از بوت های سفید غافل نشید. این کفش‌ها جلوه خاصی به لباس های زمستونی تون میدن. اگه از بوت سفید استفاده می کنید کیف و اکسسوری های دیگه رو رنگی انتخاب کنید. طلایی، قرمز، مشکی و بژ جزء رنگ هایی هستند که به بوت و یا نیم بوت سفید تون روح میدن.

z

آرایش مناسب برای استایل سفید

اگه انتخابتون استایل سفیدِ بهتره که حتما آرایش کنید چرا که رنگ سفید بدون آرایش ممکنِ چهرتون بی حال کنه. رژ لب های نود و قرمز گزینه خوبی برای استایل سفید هستند. از سایه های رنگی مناسب با تناژ پوستتون غافل نشید. اگر ته رنگ پوستتون سردِ، از تن‌ رنگی قرمز و نارنجی استفاده کنید و اگر دارای پوستی گرم هستید تن‌ خاکستری بهترین گزینه برای شما است.

IMG

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی