|

انتخاب لاک با توجه به رنگ پوست

میدونی چه رنگ لاکی به پوستت میاد؟ رنگای پاییزی مناسب پوستتو بشناس

انتخاب لاک با توجه به رنگ پوست

همه خانما دوست دارن دست‌ هایشان زیبا باشد و ناخن هایشان با لاک‌ های خوش‌رنگ طراحی‌ شده باشد. ولی لاک خود را با توجه به ترندها انتخاب نکنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه خانم ها دوست دارند دست‌ هایشان زیبا باشد و ناخن هایشان با لاک‌ های خوش‌رنگ طراحی‌ شده باشد. ولی همیشه هم لاک خود را با توجه به ترندها انتخاب نکنید زیرا گاهی اوقات رنگ هایی ترند می شوند که ممکن است به تنهایی بسیار زیبا باشند ولی به پوست دست شما نیایند. و معمولا بعد از مانیکور، لاکی بر روی دستانتان می‌ زنید که ممکن است چند هفته بر روی ناخن هایتان بماند بنابراین بهتر است لاکی بزنید که بارنگ پوستتان هماهنگ باشد. به این دلیل که ممکن است در طول این چند هفته لباس‌ های گوناگون بپوشید و هر روز آرایش متفاوت داشته باشید ولی تناژ پوستی شما تغییر نخواهد کرد.

یکی از دغدغه های اکثر خانم ها انتخاب رنگ لاک مناسب است که معمولا ساعت ها از وقت و انرژی آنها را می گیرد. برای داشتن دست و ناخن هایی زیبا بهتر است ابتدا به تناژ پوستی خود دقت کنید و بعد با توجه به نوع پوست اقدام به انتخاب رنگ لاک نمایید. در ادامه این مقاله با لاک مناسب رنگ پوست خود آشنا خواهید شد.

انتخاب لاک با توجه به رنگ پوست

انتخاب لاک با توجه به رنگ پوست

لاک قرمز و پوست سبزه؛ دستانی زیبا و درخشان داشته باشید

لاک قرمز یکی از لاک هایی است که تقریبا به تمام تناژهای پوستی می آید و در نهایت دستانی زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. افرادی که پوست های تیره و یا سبزه دارند باید در انتخاب رنگ لاک دقت بیشتری را به خرج دهند زیرا هر رنگ لاکی ممکن است به دستشان نیاید ولی جالب است بدانید که از هر نوع لاک قرمزی بدون هیچ نگرانی ای می توانند استفاده کنند حتی از نوع شاین و اکلیلی آن. و جالب است بدانید که دانه‌ های اکلیلی که داخل لاک است نه تنها از جذابیت لاک نمی کاهد بلکه ناخن‌ هایتان را جذاب و براق خواهد کرد.

انتخاب لاک با توجه به رنگ پوست

لاک بنفش و پوست متوسط؛ جذاب و دوست داشتنی

لاک بنفش برای پوست های گندمی انتخاب مناسبی است پوست گندمی ها می توانند از رنگ بنفش تیره گرفته تا بنفش روشن را استفاده کنند. ولی رنگ بنفش بادمجانی جلوه منحصربفردی به دستان آنها خواهد بخشید. رنگ بنفش یکی از رنگ هایی است که بدون نگرانی در تمام فصل ها قابل استفاده است حتی در فصل های سردی مانند پاییز و زمستان.

انتخاب لاک با توجه به رنگ پوست

انتخاب لاک با توجه به رنگ پوست

لاک نارنجی و پوست روشن؛ پاییزی و گرم

لاک نارنجی سرشار از انرژی و گرما است و زدن این رنگ لاک بر روی ناخن هایتان روحیه شما را شاداب و سر ذوق می‌آورد. نارنجی یکی از رنگ های پاییزی و زیبا است که برای فصل پاییز بسیار توصیه می شود شما می توانید این لاک زیبا را با لباس ها و یا اکسسوری های استایل خود ست کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که لاک نارنجی تیره برای رنگ پوست روشن و متوسط خیلی خوب به نظر نمی‌ رسد و لاک نارنجی جیغ بیشتر مناسب ان نوع پوست ها می باشد.

انتخاب لاک با توجه به رنگ پوست

انتخاب لاک با توجه به رنگ پوست

لاک سبز و پوست گندمی؛ دستانی به زیبایی بهار

لاک سبز یکی از لاک هایی است که به دست هایی که پوست گندمی دارند بسیار می آید، مخصوصا سبز های تیره ای مانند سبز شکاری، سبز شکاری رنگ سبز زیتونی پررنگ است و واقعا جذابیت دو چندانی به پوست‌های گندمی و تیره رنگ می‌ بخشد. جالب است بدانید که سبز شکاری یکی از رنگ‌ های لاکچری و سلطنتی محسوب می‌ شود و به خصوص برای فصل پاییز گزینه مناسبی است. با توجه به ویژگی های ذکر شده به نظر بد نیست که از اکسسوری های پر زرق و برق و لباس های شیک رسمی در کنار این لاک زیبا استفاده کنید.

انتخاب لاک با توجه به رنگ پوست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها