|

خودت رو بشناس!

تست روانشناسی تصویری: بگو تو تصویر چی چی نَهفته تا واست از غیب چیز میزای جذاب بگم

دوست داری بدونی بیشتر آدم منطقی ای هستی یا احساساتی؟ بیشتر اهل حساب کتاب و ریاضی ای یا هنر و ادراک؟ این تست رو انجام بده جوابت رو پیدا کن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بدون شک شما هم تا به حال بارها با تست های روانشناسی تصویری رو به رو شده اید، تست هایی که آن چه در نگاه اول توجه شما را جلب می کند می تواند ویژگی های جالب شخصیتتان را به شما گوش زد کند؛ از طرفی گاها ممکن است با نشان دادن آن ها به دوستانتان توانسته باشید اطلاعات جالبی را در رابطه با شخصیت آن ها بدست بیاورید. این تست ها معمولا طرفداران زیادی دارند چون در عین این که برای شما زمینه سرگرمی و تفریح را فراهم می کنند اطلاعاتی را هم در اختیارتان قرار می دهند که بسیار جالب توجه هستند. در ادامه ما نیز یکی از این تست های جذاب و هیجان انگیز را برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید ابعاد جالبی از شخصیت خودتان یا دوستانتان را کشف کنید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در اولین نگاه چه چیزی را در تصویر مشاهده کردید و باعث جلب توجه شما شد؟

تست روانشناسی تصویری

  •  

  •  

  •  

به گزارش شایانیوز، تصویر یک ماهی، دختر یا هر دو آن ها؟ در نگاه اول چه چیزی را دیدید؟

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

تصویر یک ماهی اولین چیزی بود که دیدم

اگر قبل از هر چیز و با نگاه اول تصویر یک ماهی را دیدید به معنای آن است که شما نیم کره راست فعال تری دارید به این ترتیب فردی هنری و هنر دوست می باشید. علاقه شما به هنر باعث شده که در زمینه های مختلف استعداد داشته باشید و به این ترتیب از اعتماد به نفس خوبی نیز برخوردارید و این مسئله در محبوبیت شما نیز تاثیر گذار می باشد.

تصویر یک دختر اولین چیزی بود که دیدم

درست برخلاف دسته قبلی شما از نیم کره چپ فعال تری برخوردار می باشید به همین خاطر هم در ریاضیات و محاسبات استعداد خوبی دارید و ذهنتان نیز بسیار قوی می باشد. با این اوصاف به احتمال بسیار زیاد شما فردی منطقی، اهل بحث و استدلال به نظر می رسید و به علم بیشتر از هر چیز دیگری اعتماد دارید و تکیه می کنید.

در نگاه اول تصویر دختر و ماهی را همزمان دیدم

اگر در نگاه اول شما توانستید هر دو تصویر یعنی هم ماهی و هم دختر را به صورت هم زمان ببینید به معنای این است که شما از جمله افرادی می باشید که از هر دو نیم کرده مغزتان استفاده می کنید و هر دو آن ها به یک اندازه فعال می باشند به این ترتیب شما هم اهل استدلال و محاسبات هستید و هم از عواطف و احساسات بالایی برخوردارید. باید به شما تبریک گفت چون این ویژگی به شما قدرت آن را می دهد که در مواقع حساس و احساسی منطقی فکر کنید و تصمیمات مطمئن بگیرید در عین حال در مباحث جدی و منطقی عواطف را نیز در تصمیم گیری خود دخیل کنید تا خیلی خشک و بی انعطاف نباشید.

تست روانشناسی تصویری

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها