|

همش که نباید تیره و مشکی بپوشید؛ جاش با مانتو آبی یه استایل بسازید خفن و تماشایی

آبی رنگ جذابیست که به خوبی با رنگ های دیگه ست میشه و چون طیف های متنوعی داره سلایق زیادی رو دربرمیگیره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آبی یکی از زیباترین رنگ ها در دنیای مد و فشنِ که در بین مردم دنیا محبوبیت بالایی داره. آبی تیره (سرمه ای)، آبی کاربنی، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف این رنگ شناخته میشن. شاید براتون جالب باشه بدونید که پای آبی هم مثل سفید به دنیای سیاست باز شده؛ حتما مراسم تحلیف دونالد ترامپ و جو بایدن رو به یاد دارید در این مراسم، بانوان اول آمریکا یعنی ملانیا ترامپ و جیل بایدن لباس آبی روشن پوشیده بودن دلیل انتخاب رنگ لباس بانوان اول این بود که رنگ آبی آسمانی و به‌ طور کلی تنالیته‌های مختلف آبی حس صداقت، اعتماد به‌ نفس و ثبات را در افراد تداعی میکند.

آبی با سایه های خودش مثل آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و سرمه ای میانه خوبی داره. البته استفاده از این ترکیب ها میتونه ساده ترین انتخاب باشه. علاوه بر این آبی با رنگ هایی مثل قرمز، زرد، بنفش، سبز، نارنجی، سرخابی، یاسی و رنگ های خنثی به خوبی ست بشه.

آبی و سفید؛ یه ترکیب فوق العاده راحت و به شدت جذاب

وقتی مردد هستید و نمی‌دونید آبی رو با چه رنگی ست کنید سفید بهترین انتخابِ. سفید و آبی به خصوص آبی آسمانی در کنار هم ترکیب جذابی رو میسازن. رنگ سفید این قابلیت رو داره که آبی رو بارزتر نشون بده و جلوه بیشتری بهش میده. تناسب و توازن میان این دو رنگ بسیار زیادِ. فرقی نمیکنه که آبی‌های آسمانی رو کنار سفید می‌نشانید یا از طیف‌های پررنگ‌تر آن استفاده می‌کنید؛ در هر صورت، ترکیب خوب از آب درمی‌آید. برای تکمیل این ست اگه از رنگ های شاد مثل قرمز استفاده کنید استایلتون رو یک پله بالاتر می برد.

d

آبی و قرمز؛ تعصبات فوتبالی رو کنار بگذارید و این دو رنگ رو در کنار هم به کار ببرید

قرمز و آبی در کنار هم ترکیب جذابی رو می سازن. شاید فکر کنید که ترکیب این دو رنگ با هم خیلی جالب نباشه اما کافیه فقط یک بار امتحان کنید مطمئنا از استایلتون راضی خواهید بود. کنید. به گزارش شایانیوز اگر هنوز برای تدارک چنین استایلی شک دارید میتونید لباس آبی رو با اکسسوری ها قرمز ست کنید.

d

آبی و نارنجی؛ یه ترکیب صفر و صدی

بیشتر مردم از پوشیدن لباس نارنجی ترس دارند! اما اگه بتونید این رنگ رو به درستی با رنگ‌های دیگه ست کنید، نتیجه شاهکار می‌شود. براقی و درخشش این دو رنگ باعث زیبایی‌ شون میشه. برای این ترکیب بهترِ یک رنگ رو از طیف ملایم و دیگری را از طیف پررنگ انتخاب کنید.

d

آبی و سبز؛ دو تا رنگ از دل طبیعت

آبی یکی از رنگ های تشکیل دهنده سبزِ و ترکیب خیلی خوبی رو با سبز ایجاد می کنه. با این حساب آبی یکی از بهترین رنگ ها برای ست شدن با سبزِ. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانی، کهربایی، کلاین و ... در کنار سبز ترکیب جذابی رو ایجاد میکنن. به عنوان مثال مانتوی سبز با شلوار جین آبی یه ترکیب فوق العاده براتون میسازه. رنگ آبی تیره یا سرمه ای هم از آن دست رنگ هایی است که با سبز تیره بسیار همخوانی داره و یک استایل شیک و جذاب براتون ایجاد می کند. این ست مناسب مکان های اداری نیز هست.

d

برای تکمیل این استایل میتونید از رنگ های قرمز، نارنجی یا قهوه ای استفاده کنید. توجه داشته باشید که وقتی حرف از ست کردن آبی با سبز میشه اغلب رنگ سبز کمتر از 30 درصد کل رنگ استایل شما رو شامل میشه مثلا می‌تونید شلوار، کیف یا کفشتون رو به رنگ سبز انتخاب کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها