|

پالتو چرم طبیعی و انواع استایلش

رازهای پالتو چرم زنانه، آموزش ترفندهای پوشیدن این پالتوی لاکچری رو یاد بگیر

درباره پالتوی چرم

چرم یک ماده کلاسیک، جذاب، اصیل و بسیار شیک است که امروزه در صنعت مد و فشن بسیار استفاده می شود. یکی از محبوب ترین های آن هم پالتو چرم است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چرم یک نوع پارچه طبیعی محسوب می شود که به طور مستقیم از روش دباغی جهت آماده‌سازی و پرداخت پوست خام حیواناتی مانند گاو، بز، گوسفند، مار و بیشتر تولید می‌شود. از این پارچه شیک و با اصالت از قدیم تا امروز برای تهیه کیف و کفش و یا لباس استفاده می شده است، در قدیم برای امرار معاش شکار انجام می شد و از پوست این حیوانات لباس و سرپناه. امروزه بهترین و گران قیمت ترین لباس های زمستانی از چرم طبیعی تهیه می شوند و می توان گفت جزو پرطرفدارترین لباس های این فصل محسوب می شوند. در این مقاله قصد داریم در مورد رازها و دانستنی های پالتو چرم طبیعی صحبت کنیم. 

پالتو چرم زنانه بطور کلی دارای استایل رسمی و بسیار شیک است و به خاطر قیمت نسبتا بالایی که دارد در کمد تمام خانم ها یافت نمی شود، ولی همه خانم ها نیازمند همچین پالتویی برای استفاده در مواقع رسمی و مراسمات دارای تشریفات هستند. پس پیشنهاد می شود یک بار هم که شده یکی از این بالاپوش های لاکچری و زیبا را خریداری کنید تا با معجزه آنها در فصل زمستان آشنا شوید.

پالتو-زنانه-چرم

تشخیص پالتو چرم طبیعی

یکی از مهم ترین دغدغه های افراد هنگام خرید همچین پالتویی تشخیص اصل یا طبیعی بودن چرم آن است، زیرا این پالتوها از چرم مصنوعی در تنوع بسیار بالایی در بازار موجود هستند. پس بهتر است که با راه‌ های تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی آشنا شوید. 

  • چرم طبیعی قابلیت انعطاف‌پذیری دارد؛ برای مثال اگر چرم طبیعی را با دست فشار دهید، پس از مدت کوتاهی به حالت اولیه خود بر می‌ گردد در حالیکه چرم مصنوعی چروک می شود.
  • اگر چرم مصنوعی را بسوزانید تبدیل به پلاستیک می شود در حالیکه چرم طبیعی در برابر حرارت مقاوت دارد.
  • زمانی که چرم طبیعی را در دست می‌ گیرید، سطح آن را لمس کنید. معمولا چرم طبیعی احساس گرمی و نرمی را منتقل می‌ کند و بالعکس، در چرم مصنوعی سختی و سردی را احساس خواهید کرد.
  • اغلب چرم طبیعی بویی متمایز و تاحدودی خوشایند دارد، کمی شیرین و احساس زنده بودن را به شما می‌دهد. در حالیکه چرم مصنوعی فاقد این بو است.

پالتو-چرم-مشکی

چند استایل جذاب با پالتو چرم زنانه

در طی سال های گذشته بارها شاهد بازگشت لباس های چرم به ترندهای دنیای مد و فشن بودیم و امسال هم پرقدرت تر از سال های گذشته این لباس های محبوب را در بین لباس های فصل زمستان داریم. پارچه چرم در وهله اول یک استایل کلاسیک را یاد آور می شود در نتیجه هنگام ست کردن پالتو چرم با دیگر لباس ها این نکته را فراموش نکنید، البته لازم به ذکر است که این لباس دلبر زمستونی محدودیت آن چنانی ای برای استفاده در استایل های متفاوت ندارد؛ فقط کافی است به چند نکته ظریف در استایل خود دقت کنید.

پالتو-چرم-طبیعی

پالتو چرم با شلوار جین، زیبا و دلنشین

اگر می خواهید کمی از رسمی بودن استایل خود بکاهید و استایل خود را جذاب و به روزتر کنید می توانید از شلوار جین اسکینی استفاده کنید؛ این نوع شلوار به پالتوی چرم شما جلوه ای بی نظیر می بخشد. برای زیر پالتو هم در چنینی استایل پیشنهاد می شود به سراغ بافت‌های ریز و یقه اسکی بروید و در آخر هم از روسری های کوچک استفاده کنید.

پالتو چرم با شلوار چرم، جسورانه لباس بپوشید

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که با جسارت بالا ترندها را دنبال می کنند می توانید از شلوار و یا لگ های چرمی استفده کنید. شاید به نظرتان خوب نباشد همچین استایلی ولی سالیان سال است که یکی از پرطرفدارترین ها در دنیای مد است.

پالتو-چرم

پالتو چرم و چکمه های بلند

یکی از بهترین انتخاب ها در کنار پالتوی چرم استفاده از چکمه های چرم و بلند است. چکمه‌ های بلندی که تا زانو می‌ آیند در کنار پالتو یا کاپشنی از چرم جلوه زیبایی پیدا می‌ کنند. این چکمه ها شمارا کشیده تر نشان می دهند و استایل رسمی و شیکی را برای شما به ارمغان می آوردند.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها