|

انواع بوت و نیم بوت زنانه

معرفی انواع بوت و نیم بوت زنانه؛ متناسب با استایلت کفش زمستونی بخر

بوت و نیم بوت

اگر می خواهید در فصل پاییز یا زمستان به یک پیاده روی در شهر بروید یا یک مصاحبه تاثیرگذار کاری داشته باشید، نیم بوت ها گزینه مناسبی برای…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یافته های باستان شناسی نشان می دهند که حدود 18 هزار سال پیش از میلاد حضرت مسیح، انسان ها اولین چکمه یا همان بوت را ابداع کردند تا در فصل های سر از پاهای خود محافظت کنند. این کفش های دوست داشتنی از همان تاریخ تا امروز یکی از بخش های مهم استایل ما را در فصل های سرد سال تشکلیل می دهند. چکمه ها با گذشت زمان به چند دسته اصلی تقسیم شدند که ما در این مقاله تفاوت و شباهت های آنها را برای شما توضیح خواهیم داد و به شما خواهیم گفت کدامیک بیشتر مناسب شما هستند. بوت، نیم بوت و چکمه از مهم ترین و پرکاربردترین مدل های این کفش زمستانی هستند که امروزه جایگاه خاصی در روزمره ما دارند.

خرید این کفش های زمستانی نیاز به ظرافت و دقت زیادی دارد زیرا علاوه بر راحت بودن و ایجاد گرما در پاها باید دقت کنید که نوعی انتخابی مناسب شم و استایل شما است یا خیر، برای مثال در خرید بوت و نیم ‌بوت توجه داشته باشید که بوت و نیم‌ بوت خریداری‌ شده با قد شما تناسب داشته باشد. قد و فرم استایل بدنی شما یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

بوت-زنانه

چه نوع بوت یا نیم بوت مناسب قد و اندام ما است؟

همانطور که در قسمت بالا گفته شد باید دقت کنید که اگر جزو افراد نسبتا قد کوتاه هستید باید بوت ساق کوتاه یا اصطلاحا همان نیم بوت انتخاب کنید، بوت‌ های ساق بلند برای خانم‌ های قد کوتاه مناسب نیستند. کار افراد قد بلند راحت‌تر است و قدرت انتخاب بیشتری دارند و علاوه بر بوت ساق کوتاه می‌ توانند بوت ساق بلند را هم انتخاب کنند.

نیم-بوت

ویژگی های بوت مناسب زنانه؛ هوشمندانه خرید کن

دنیای بوت و نیم بوت دنیای بزرگی است که ممکن است شما را هنگام خرید در خود غرق کند پس همیشه قبل از خرید از ویژگی های کفش مورد نظر آگاهی کامل را پیدا کنید و بدانید که کدام مورد مناسب شما خواهد بود در این صورت انتخاب اشتباه نخواهید کرد. در این قسمت به چند ویژگی مهم درباره این کفش های زمستان زیبا اشاره خواهم کرد.

  • نیم بوت و یا بوتی مناسب شما است که کف، مچ و ساق پای شما در آن احساس راحتی کند، پس هرگز بدون پا زدن خرید نکنید .
  • بوتی را انتخاب کنید که بیشترین میزان مقاومت در برابر لیز خوردگی را داشته باشد و اصطلاحا سر نباشد.
  • بوت‌هایی که آب به آن‌ ها نفوذ نمی‌ کند بهترین انتخاب برای این فصل هستند، در نتیجه نیم بوت هایی که دارای لژهای بلند و بدون بند هستند معمولا گزینه های بهتری خواهند بود.
  • به عنوان نکته آخر بوت و یا نیم بوت خود را نسبت به مکانی که قرار است از آن استفاده کنید انتخاب نمایید. برای مثال نیم بوتی که برای مهمانی و جاهای رسمی تهیه می شود می تواند پاشنه داشته باشد ولی نیم بوت هایی که برای روزمره خریداری می شوند بهتر است که پاشنه نداشته باشند.

بوت-زنانه

چند استایل جذاب زنانه با نیم بوت

ست کردن نیم بوت ها مهمولا کار سختی نیست آنها را تقریبا می‌توانید با تمامی لباس‌ها ست کنید. شلوارهای کوتاه و آزاد به همراه نیم بوت، باعث می‌شوند تا شما قدبلندتر به نظر برسید و برای شما استایل زیبا را به ارمغان می آورند، البته لازم به ذکر است که شلوار های جذب و لگ های چرمی هم مناسب استفاده با این کفش زمستانی زیبا هستند ولی در عین حال استایل شما را کمی رسمی تر می کنند.

نیم-بوت-زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها