|

اصول ست کردن لباس

میخوای خوشتیپ باشی در حد یه سلبریتی؟ با این اصول از مانتو تا کفشت رو حرفه ای انتخاب کن

ست کردن مهم ترین بخش برای رسیدن به استایلی شیک و زیباست که مثل هر کار دیگه ای یک سری اصول پایه داره و با رعایتشون میشه تیپی زیبا تر داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن تیپ و استایل شیک و برازنده خیلی موضوع مهمیه، به خاطر این که پوشش خوب و زیبا می تونه روی رفتار و برخورد ما با آدم ها و همین طور آدم ها با ما تاثیر بگذاره، دست کم در برخورد اول، به خاطر همین هم در جوامعی مثل محیط کار خیلی مهمه که شما ظاهری خوب و آراسته داشته باشید، چون بدون شک در عملکرد شما تاثیر خواهد گذاشت. یکی از دلایلی که هنرمند ها و سلبریتی ها برای استایل و تیپ خودشون خیلی وقت میگذارند هم همینه، تاثیر گذاری و به چشم اومدن.

خیلی ها ممکنه با خودشون فکر کنند که سلبریتی ها به این خاطر خوشتیپن که خوب پول خرج می کنند و دم به دقیقه به آیتم های توی کمدشون از این مارک و اون مارک اضافه میشه، خب نمیشه انکار کرد که جنس خوب خریدن می تونه خیلی تاثیر گذار باشه اما واقعیت اینه که مهم ترین عامل خوشتیپی، گرون خرید کردن نیست بلکه درست ست کرده که ظاهر شما رو میسازه. بدون شک شما هم در اطرافتون دیدید خانوم ها یا آقایونی رو که وقتی به لباس هاشون نگاه می کنید اسکناس از سر و روشون میباره اما ظاهرشون چندان قابل نیست، دلیل این اتفاق دقیقا اینه که اون ها گاها حتا ساده ترین قوانین ست کردن رو هم بلد نیستن.

اصولی استایل کردن

در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از مهم ترین نکته هایی رو که باید در ست کردن لباس هاتون بلد باشید با شما به اشتراک بگذاریم.

1.ست کردن جزئیات خیلی مهم تر از چیزه که به نظر میاد

وقتی صحبت از جزئیات میشه یعنی هر چیزی که ممکنه به نظرتون به چشم نیاد یا مهم نباشه هم درواقع اهمیت داره. برای مثال یه خانوم یا آقای خوش پوش باید حواسش باشه که بهتره رنگ کفش و کمربندش رو یکسان انتخاب کنه. یا برای مثال از جورابی استفاده کنه که با شلوارش همخونی داره؛ البته هستند استایل های ویژه ای که از جوراب های با رنگ متضاد و کنتراست بالا استفاده می کنند اما ما در رابطه با استیل های خاص صحبت نمی کنیم بلکه این ها ساده ترین قوانین استایل کردن هستند.

ست کردن جزئیات

2.ست کردن متناسب با اندام اصل مهمه که نباید ازش قافل شد

اگر به دنبال خوش پوشی هستید باید حتما و حتما لباس هایی رو انتخاب کنید که کاملا اندازه شما هستند، نه زیادی گشاد و نه زیادی تنگ؛ به خاطر داشته باشید که اور سایز پوشیدن با گشاد پوشیدن خیلی فرق داره. لباس های با خطوط افقی باعث کوتاه و تپل دیده شدن شما میشند پس اگر قد و هیکل مناسب ندارید بهتره که به سراغ این دست از لباس ها نروید. نکته دیگه ای که خوبه بهش توجه داشته باشید اینه که لباس هایی که پارچه های سنگین دارند مثل پشم، چرم و بافت باعث میشند که شما سنگین وزن و درشت به نظر بیاید پس مراقب ست کردن درست اون ها باشید.

ست کردن متناسب با اندام

3.ست کردن رنگ ها نقطه پایانی استایل شما خواهد بود

به گزارش شایانیوز، برای ست کردن سعی کنید که رنگ های سرد رو با هم ست کنید و رنگ های گرم رو هم با هم، اما بهتره که کلا در استایلتون از سه رنگ بیشتر استفاده نکنید و اون سه رنگ هم خیلی به هم شبیه نباشند. لباس های طرح دار رو هم سعی کنید که با رنگ های خنثی یا لباس های ساده تر ست کنید تا شلوغی آیتم ها باعث بهم ریخته دیده شدن پوششتون نشه.

ست کردن رنگ

به نظر شما کاربران شایانیوز، چه نکات استایلی دیگه ای هست که باید رعایت کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایهان ارسالی در

    خوش به حالتون

  • ناشناس ارسالی در

    فقط پریناز ایزدیار خوشگله عشقمه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی