|

تاریخ انقضای لوازم آرایشی میدونی؟ بیا تا بگم هر کدومشون تا کِی پای خوشگلیت وایمیستن!

اگه دوست داری در کنار آرایش، پوست خیلی خوب و شفافی داشته باشی، پس بدون هر ماده آرایشی یه تاریخ انقضایی داره که اینجا پرکاربردتریناشو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لوازم آرایشی جزو مواردی است که در طول روز به وفور از اون استفاده میشه و خیلیا اصلا بازه زمانی که از اونا استفاده میکنن رو مدنظر قرار نمیدن و فکر میکنن که تا زمان اتمام اون ماده آرایشی میشه ازش استفاده کرد. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم حتما برای داشتن پوستی زیبا و شفاف حتما به تاریخ انقضای لوازم آرایشی توجه داشته باشین که تو این مقاله به بیان برخی از پرکاربردترینشون خواهیم پرداخت. تا پایان متن با ما همراه باشید:

gf

بازه مصرف برای رژگونه

یکی از لوازم آرایشی که در زیباکردن ظاهر خانوما و البته تکمیل میکاپ فوق العاده اهمیت داره، رژگونه است. اما بسیاری از افراد بر این باور هستن که رژگونه چون حالت پودری داره، تاریخ انقضاء نداره و میشه تا هر وقت دلشون خواست ازش استفاده کنن. اما بهتره بدونین با وجود اینکه رژگونه جزو لوازم آرایش خشک هست، باید در بازه زمانی بین 12 تا 18 ماه ازش استفاده کنین و پس از اون به سراغ خرید نوع جدیدش برین.

cosmetics

بازه استفاده از سایه چشم

سایه چشم جزو پرکاربردترین لوازم آرایشی برای خانوما به حساب میاد که باید فوق العاده به تاریخ مصرفش دقت کنین. از اونجایی که چشم عضو حساسی در صورته و ممکنه به مرور زمان بخاطر مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایشی همچون سایه واکنش نشون بده، پس توصیه میشه هر 18 الی 24 ماه نسبت به تعویضش اقدام کنین. موقع استفاده از سایه هم حتما حواستون باشه و دستتون تمیز باشه تا مبادا میکروبی به چشمتون نفوذ کنه.

as

تاریخ انقضا برای رژلب

رژلب جزو لوازم آرایشی به حساب میاد که خیلی دیرتر از دیگر مواد تاریخ انقضاش میگذره. اما بهتره توجه داشته باشین که رژلب به وفور با لب شما در تماسه و از اونجایی که بیماری های مختلفی از این طریق ممکنه به شما منتقل شه، بهتره پس از گذشت مدتی نسبت به تعویضش اقدام کنین. البته تشخیص فاسد شدن رژلب کار چندان سختی نیست.

بدین منظور اگه رژلباوت جامده باید همیشه به میزان سفت بودنش دقت کنین. زمانی که رژلب خیلی سفت باشه و به خوبی روی لب پخش نشه، به این معناس که رژ فاسد شده. رژلب هایی که مایع هستن هم زمانی که فاسد بشن، به لب میچسبن و واسه همین میشه گفت که باید برین سراغ خرید یه رژلب جدید.

df

تاریخ مصرف برای مداد چشم

یکی از خوبی هایی که مداد چشم نسبت به مداد چشم های ماژیکی داره، اینه که طول عمر بیشتری داره؛ چرا که جزو مواد آرایشی خشک به شمار میاد. مداد چشم رو هر چی بیشتر بتراشین باعث میشه طول عمرش رو بیشتر از قبل کنین. اما بی تردید تاریخ انقضایی هم برای این ماده آرایشی بیان میشه که بین 18 الی 24 ماه در نظر گرفته شده.

jj

تاریخ انقضا ریمل

و اما برسیم به یکی از مهم ترین لوازم آرایشی که بحث های زیادی درباره تاریخ انقضاش میشه. ریمل هم مانند سایه جزو لوازم آرایشیه که با چشم در ارتباطه و از این لحاظ بیش از همه لوازم آرایشی بایستی بهش اهمیت داد. تازه ریمل به این خاطر که خیلی نسبت به سایه نزدیک تره به چشم پس حتما نسبت به استفاده محدود از اون توجه کنین. تاریخ انقضا برای ریمل بین 3 الی 4 ماهه که همونطور که متوجه شدین نسبت به بقیه لوازم آرایشی دارای بازه مصرف کمتریه.

dfj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها