|

ست کردن مانتو چهارخونه پاییزه

مانتو چهارخونه از بهتریناست پس ست کردنشو یاد بگیر؛ پاییزتو خوشتیپ بگذرووون

مانتو چهارخانه پشمی

مانتو چهارخانه انواع مختلفی دارد و با پارچه های متفاوتی برای همه فصل ها تولید می شود، پس یاد بگیر چطوری این مانتو پترن دار و ست کنی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتوی چهارخانه یکی از محبوب ترین مدل مانتوهایی است که معمولا خانم ها در تمامی فصل ها مخصوصا در فصل پاییز و بهار صرف نظر از ترندهای مد به آن علاقه نشان می دهند. این مدل مانتو معمولا در طرح های مختلفی مانند کژوال، مجلسی، اسپرت و دانشجویی و همچنین به صورت جلو باز و یا مانتو جلو بسته تولید و به بازار ارائه می شوند. 

مانتوهای چهارخانه در طرح های مختلف یعنی چهارخانه های ریز و درشت و با رنگ های معمولا شارپ تولید می شوند. در نتیجه برای انتخاب لباس های مکمل این نوع مانتو ها باید دقت و ظرافت بیشتری به خرج داد زیرا کوچک ترین اشتباه ممکن است استایل شمار ا خراب کند. البته نکته مهم در انتخاب ریز یا درشت بودن طرح چهارخانه فرم و سایز اندام شما است اگر لاغر و ریز اندم هستید چهارخانه درشت و اگر درشت اندام هستید از چهارخانه ریز استفاده کنید.

کت-چهارخونه

بهترین شال برای مانتو چهارخانه

شال یکی از اصلی ترین پوشش ها در کشور و استایل بانوان سزرمینمان است در نتیجه ما در این قسمت به چند نکته کوچک در مورد ست کردن شال با این نوع مانتوی جذاب پاییزه را برایتان مطرح می کنیم .

  • تا جایی که امکان دارد از شال های بدون پترن و ساده با مانتوی چهارخانه استفاده کنید زیرا شال های دارای پترن زیبایی و جلوه مانتوی شما را می گیرد و در نتیجه ظاهری شلوغ و شلخته به شما می بخشد.
  • معمولا بهتر است که شال را با توجه به یکی ار رنگ های چهارخانه مانتو انتخاب کنید.
  • و برای نکته آخر همیشه به یاد داشته باشید که مانتوی چهارخانه دارای استایل کژوال و اسپرت است پس هرگز یک شال مجلسی یا زرق و برقی را با آن استفاده نکنید.

مانتو-چهارخونه- سرمه ای

شلوار مناسب برای مانتوی چهارخانه

این نوع مانتو به دلیل نوع پارچه و استایلی که دارد معمولا شلوار جین و یا کتان گزینه مناسبی برای ست کردن با آن است، البته برای فصل پاییز می توانید از شلوار و یا لگ های چرم هم استفاده کنید. نکته بسیار مهم در هنگام ست کردن این نوع مانتو این است که  سایر آیتم های استایل خود را ساده انتخاب کنید و رنگ هایی را در نظر بگیرید که در مانتو شما وجود دارد. در نتیجه به هنگام استفاده از مانتوی چهارخانه از انتخاب شلوارها طرح دار و یا خیلی زاپ دار پرهیز کنید.

مانتو-چهارخانه-طوسی

باید و نبایدهای چهارخانه های اور سایز

کت یا مانتوهای اُورسایز یا همان برش آزاد و بزرگ از ترندهای محبوب سال هستند، که در کت‌ های چهارخانه هم بسیار دیده می شوند، در این قسمت به گفته شایا نیوز با باید و نباید های این نوع از کت آشنا می شوید.

اگ قد بلند و درشت اندام هستید به شما پیشنهاد می کنیم از این نوع مانتو با قد میدی یا همان روی زانو استفاده کنید زیرا این نوع از قر تا حدودی شما را لاغرتر نشان می دهد و روی ران های شما را می پوشاند. در صورتی که قد بلندی ندارید بهتر است کتتان را با قد بالای زانو انتخاب کنید زیرا این مدل برای شما مناسب تر است و اگر قد کوتاه و اندام درشتی دارید بهتر است از مانتوی چها خانه استفاده نکنید زیرا این مدل مانتو خیلی مناسب شما نیست.

پالتو-چهارخونه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها