|

استایل های رنگی پاییزی

با این ترکیب رنگا واسه مانتو و شکت و هرچی داری زیباییتُ بساز؛ دلبر پاییزی خود خودتیااا

اگه شما هم مثل خیلی آدم های دیگه عاشق پاییز و لباس های جذاب پاییزی هستید می تونید از طبیعت برای رنگ بندی لباس هاتون الهام بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پاییز فصل بسیار محبوبی است و خیلی از ما ها تمام طول سال رو روز شماری می کنیم واسه آغاز پاییز و طبیعت محشرش که می تونه هوش از سر هر آدمی ببره به خاطر همین هم خیلی طبیعیه که ما توی این فصل زیبا و دلبر بیشتر از همیشه به خودمون برسیم و بیشتر از همیشه به فکر این باشیم که چطور خودمون رو بیاراییم و چطور تیپ بزنیم چون دوست داریم که به زیبایی طبیعتی باشیم که قراره سه ماه طول بکشه.

استایل های رنگی پاییزی

اگر چه که تقریبا یک ماه از فصل زیبای پاییز گذشته اما از اونجایی که هوا همچنان خیلی سرد نشده بود و میشد هنوز هم با لباس های تابستونی و بهاری سر کرد احتمالا هنوز به استایل های جذاب پاییزی خودتون فکر نکردید، به خاطر همین هم ما می خوایم کمکتون کنیم تا کمدتون رو با ترکیب های جذاب پاییزی نونوار کنید که دیگه هوا داره خنک میشه و نمیشه با یه لا شومیز و یه مانتو نازک رنگی پنگی زد به دل شهر.

استایل های رنگی پاییزی

همون طور که خودتون هم می دونید یکی از راه های داشتن استایل شیک و جذاب اینه که ببینید موسسه پنتون به عنوان یکی از غول های دنیای مد و فشن چه رنگ هایی رو به عنوان رنگ های پاییز و زمستونی امسال معرفی کرده و سعی کنید که از اون رنگ ها در قسمت های مختلف استایلتون استفاده کنید؛ اما یه راه حل جذاب دیگه هم وجود داره مخصوصا واسه اونایی که عاشق طبیعت و نگاه کردن به زیبایی های طبیعت هستند.

استایل های رنگی پاییزی

راه دیگه ای که به شما کمک می کنه تا استایل ویژه و درجه یکی داشته باشید اینه که مطابق با زمان و آب و هوا لباس بپوشید و استایل کنید، یعنی جدای از گرما و سرما شکل لباس ها و حتا رنگ آیتم های مختلف هم می تونه در جذابیت استایل شما تاثیر باور نکردنی ای داشته باشه برای همین هم مهمه که شما حواستون باشه رنگ هایی رو انتخاب کنید که با طبیعت همخوانی داشته باشند. غالب رنگ های موجود در طبیعت پاییزی رنگ های گرم مثل زرد، قرمز و نارنجی است، به این ترتیب بیشتر افراد هم سعی می کنند تا این رنگ ها رو در استایل های خودشون به کار ببرند و ظاهرشون رو با طبیعت سازگار تر کنند؛ از طرفی رنگ های خنثی هم همیشه آماده به خدمت برای تکمیل کردن ست های شما هستند به علاوه این که یک استایل مینیمال با رنگ های خنثی هم می تونه به خودی خود زیبایی چشمگیری داشته باشه.

استایل های رنگی پاییزی

به گزارش شایانیوز، اگر شما هم به رنگ های پاییزی علاقه دارید در ادامه ما چند نمونه از بهترین ترکیب رنگ هایی رو که بسیار هم با طبیعت سازگار هستند به شما معرفی می کنیم، این طوری می تونید با ایده گرفتن از نمونه های زیر برای خودتون بهترین استایل های پاییزی رو بسازید و زیبایی پاییز رو با حضورتون چند برابر کنید.

جذاب ترین استایل های رنگی پاییزی: 

استایل های رنگی پاییزیاستایل های رنگی پاییزیاستایل های رنگی پاییزیاستایل های رنگی پاییزیاستایل های رنگی پاییزیاستایل های رنگی پاییزی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ترکیب رنگ های دیگه ای رو میشه با الهام از طبیعت پاییزی ساخت؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: niloufar.arabshahiii , bom_ami , athena_look

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی