|

خوشگل خانم اگه دنبال استایل جذابی ست کردن مانتوی طوسی رو یاد بگیر؛ یه عالمه ترکیب خفن

برخلاف خیلی از رنگ ها که رنگ مکمل زیادی ندارن طوسی رنگ مکمل زیادی داره به همین دلیل هم بهش لقب پادشاه رنگ های مکمل رو دادن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طوسی رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجاد میشه و به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. این رنگ پر زرق‌ و برق نیست بنابراین توجهات رو به خودش جلب نمیکنه. از ویژگی های مثبت طوسی اینِ که هم برای موقعیت های رسمی مناسبِ هم برای استایل روزمره و موقعیت های غیر رسمی. علاوه بر این همه طیف های سنی چه کودکان چه بزرگسال میتونن از این رنگ استفاده کنند.

در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که ظاهر شما رو از دیگران متمایز می‌کنه. برخلاف خیلی از رنگ ها که رنگ مکمل زیادی ندارن طوسی رنگ مکمل زیادی داره به همین دلیل هم بهش لقب پادشاه رنگ های مکملُ دادن بنابراین ست کردن لباس طوسی اصلا کار سختی نیست. اگه میخواین یه استایل خوشگل با مانتوی طوسی بسازید باید حواستون به طیف های مختلفش باشه. طوسی روشن، طوسی تیره، فیلی، سربی، طوسی بژی، نقره ای و دودی از طیف های مختلف طوسی هستند.

توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که چجوری با مانتوی طوسی یه استایل شیک برای خودتون بسازید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

IM

ترکیب طوسی و قرمز یه ترکیب چشم نواز

طوسی و قرمز یه ترکیب شیک و چشم نوازِ که میتونه خوشتیپ بودن شما رو تضمین کنه. از اون جایی که طوسی رنگی بسیار آرامِ قرار گرفتنش کنار قرمز میتونه به استایل شما انرژی و طراوت بده. این ترکیب رنگ به خانم هایی که رنگ پوستشون سفیدِ خیلی میاد.

w

ست کردن طوسی و صورتی

طیف های مختلف صورتی یعنی صورتی پاستیلی، صورتی هلویی و گلبهی میتونن یه ست شیک با مانتوی طوسی بسازن. این ست رو بهترِ برای فصل بهار، تابستان و پاییز بپوشید. لازمِ بدونید که رنگ صورتی از رنگ های سرسختیه که نمیشه هر رنگی رو باهاش پوشید. پس تو انتخاب بقیه آیتم ها دقت کنید.

IM

طوسی و آبی تیره یکی از پرطرفدارترین ترکیب های رنگی

ترکیب طوسی با آبی تیره، یکی از پرطرفدارترین ترکیب های رنگی است. به گزارش شایانیوز آبی تیره در کنار طوسی، حس آرامش رو القا میکنه. این ترکیب رنگی برای استایل روزمره بسیار مناسبِ. برای انتخاب کفش این ست میتونید سراغ قهوه ای برید.

IM

ست کردن طوسی و زرد

طوسی و زرد به خصوص زرد خردلی جزء رنگ هایی هستند که در کنار هم هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن. میتونید مانتوی طوسی رو با کیف و کفش یا شال زرد ست کنید. برای این ست بهتره که شلوارتون رو از رنگ های خنثی انتخاب کنید. شلوار جین آبی هم گزینه مناسبی برای این ترکیب است.

IMG

با مانتو طوسی چجور آرایش کنیم؟

طوسی به دلیل خنثی بودن توجهات زیادی رو به خود جلب نمیکنه و مانند رنگ های قرمز، بنفش و زرد خیره کننده نیست. بنابراین باید در کنار آن یک نقطه توجه ایجاد کرد و چشم ها بهترین گزینه برای جلب توجه هستند. بنابراین بهترِ چشمهاتون رو با سایه های رنگی روشن کنید یا با مخلوط کردن با متالیک ها بر زیبایی خودتون بیفزایید. کافیست یک رنگ جسورانه در ترکیبات آرایشی خودتون استفاده نمایید تا زیبایی شما رو دوچندان کند. اگر لباس طوسی روشن دارید میتونید از مدل آرایش چشم اسموکی هم استفاده کنید که بهترین ایده است. برای لب ها از یک رژ لب کم رنگ و نود یا رژ لب صورتی کم رنگ استفاده کنید تا توجه روی چشم ها باقی بمونه.

o

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها