|

از جوش هایی که زیباییتو به یغما بردن خسته شدی؟ با ماسک خونگی پوستتُ عین آینه درخشان کن

اینجا قراره ترفندای رفع جوش های پوست رو با ماسک های جذاب خونگی یاد بگیرین و زیبایی بی حد و مرز رو به خودتون هدیه بدین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه جزو اون دسته از خانومایی هستین که پوستتون در اغلب مواقع چرب میشه و اسکراب و مراقبت های لازم رو ازش انجام نمیدین، پس قطعا به طور همیشگی با جوش های رنگی مواجه میشین. تو این شرایط بسیاری از افراد با ترکوندن جوش هاشون سعی دارن از شر اونا خلاص شن. این در حالی است که با این کار شاید از برآمدگی جوش ها خلاص شین، اما قطعا با کنده کنده شدن ظاهر پوستتون پس از گذشت مدت زمان مواجه خواهید شد که بسیار در زیبایی شما تاثیر گذاره.

به همین دلیل استفاده از ماسک های مناسب با پوست شما که باعث از بین رفتن ریشه ای جوش های برآمده روی صورت میشه بدون اینکه جایی از خودش باقی بذاره، به عنوان بهترین راه حل به شمار میاد. در این مقاله قصد داریم تعدادی از ماسک های خونگی که خیلی راحت و خوش منظر هستن رو به شما معرفی کنیم. اینطوری میتونین همواره پوستی شفاف و زیبا و بدون هیچ ردی از جوش های مختلف رو برای خودتون به ارمغان بیارین. با ما همراه باشید:

ff

1. ماسک دارچین و عسل

یکی از ماسک های طبیعی که میتونه پوستی شفاف و بی نظیر براتون بسازه، ماسک فوق العاده ایه که صورت ترکیبی از دارچین و عسل به دست میاد. همونطور که میدونین عسل دارای خاصیت ضدباکتری است و همچنین التهابات پوست رو کاهش میده که همراه با خواص جذاب دارچین که اون هم به همین شکل از پوست شما مراقبت میکنه، ماسکی بی بدیل رو برای پوست شما رقم میزنه.

 برای درست کردن این ماسک خونگی و خوش قیافه ابتدا یه قاشق چایخوری پودر دارچین رو با دو قاشق چایخوری عسل در کاسه ای مناسب مخلوط کنین. به قدری باید این دو رو با هم ترکیب کنین که در نهایت خمیری با غلظت مناسب به دست بیاد تا مبادا موقع قرار دادن روی پوستتون شره کنه. سپس با استفاده از انگشتان تمیزتون این ماسک رو روی پوستتون قرار بدین و بذارین 10 الی 15 دقیقه باقی بمونه روی صورتتون و بعدش با آب ماسک رو از پوستتون بردارین و صورتتون رو به خوبی بشورین.

3

2. ماسک آلوئه ورا و زردچوبه

بی تردید تابحال از خواص منحصر به فرد آلوئه ورا برای پوست های مختلف شنیدین و میدونین چقدر راحت میتونین به کمک اون یه پوست جذاب و صاف عین آینه به خودتون هدیه بدین. حالا تصور کنین که این ماده بی نظیر با زردچوبه مخلوط بشه و ببینین چه تاثیر بی نظیری روی پوست خواهد گذاشت. آلوئه ورا برای کاهش التهابات پوستی و باز کردن منافذ پوستی به همراه زرچوبه که کنترل چربی پوست رو به دست میگیره، ترکیب خارق العاده ای است که نتیجه درخشانی رو در نهایت به شما خواهد داد.

برای درست کردن ماسک آلوئه ورا و زردچوبه به اندازه یه قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورا رو با یه قاشق چایخوری زردچوبه به قدری مخلوط کنین که یه ماسک خمیری شکل جذاب با غلظت مناسب به دست بیاد. سپس ماسک رو به آرومی و همراه با انگشت هاتون که حتما باید تمیز باشه، روی پوستتون قرار بدین و بعد از ربع ساعت صورتتون رو با آب بشورین و برای جلوگیری از خشک شدن پوستتون و مشاهده تاثیر بهتر از کرم مرطوب کننده پس از شستن کامل ماسک استفاده کنین.  

1

3. ماسک پوست پرتقال

در میون این همه ماسک صورتی که در دنیا برای رفع جوش های زیر پوستی و جوش های قرمز معرفی شدند، بسیاری از خانوما بهترین نوع اونا رو ماسک های میوه میدونن. پس بهتره تو این بخش شما رو با ماسک پوست پرتقال آشنا کنیم که پوستی لطیف و عاری از هر گونه جوش رو برای شما به ارمغان میاره.

پوست پرتقال علاوه بر اینکه سلول های آسیب دیده پوست رو ترمیم میکنه، باعث میشه کلاژن سازی پوست با سرعت مناسبی انجام بشه و کنترل چربی پوست به سادگی صورت بگیره. بدین منظور یه قاشق چایخوری از پوست پرتقال رنده شده رو با یه قاشق چایخوری شیر ترکیب کنین. زمانی که یه خمیر غلیظ به دست آوردید، اون رو به اندازه 10 دقیقه روی پوستتون قرار بدین. پس از گذشت زمان مناسب صورتتون رو بشورین.

2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها