|

اصول شیک پوشی

پاییز جای مانتو با کت و پالتوی چرم تیپ بزن؛ بیا خوشگل ست کردن و اصول نگهداریشو بگمت

کت و پالتوی چرم جزء آیتم هایی است که مورد پسند اکثریت نیست اما یه سریا خیلی دوسش دارن اگه شما هم جزء این افراد هستید با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- کت و پالتوی چرم از اون لباس هایی هستند که مورد پسند اکثریت نیستن اما لازمه یک استایل منحصربفرد می باشند. از آن جایی که آیتم های چرم گران قیمت هستند خیلیا با اینکه طرفدارشن اما معتقدن که خریدش مقرون به صرفه نیست. لازم بدونید که لباس های چرمی جزء آیتم های بدون انقضاء هستند که هیچ وقت از مد نمی افتن پس اگه یه پالتو یا کت چرم داشته باشید هیچ وقت نباید نگران از مد افتادنش باشید و همیشه میتونید با خیال راحت بپوشیدش و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ شدید. پس تنها چیزی که مانع پوشیدن لباس های چرمی میشه، تغییر سایز شماست.

توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که کت و پالتوی چرم رو با چی ست کنید تا حسابی خوشتیپ شید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

پالتوی چرم با شلوار جین اسکینی

اینجا هم شلوار جین به دادتون میرسه. شما میتونید پالتوی چرمتون با شلوار جین اسکینی ست کنید و یه استایل جذاب برای خودتون بسازید. این استایل با یه نیم بوت چرمی تکمیل میشه میتونید از بوت های بند دار هم استفاده کنید. در نهایت با یه مینی اسکارف استایلتون تکمیل کنید.

im

پالتوی چرم با پیراهن

ترکیب پالتوی چرم با پیراهن هم یه استایل جذاب بهتون میده البته این ست بیشتر برای مهمانی ها مناسبِ. اگه رنگ پالتوتون مشکیه هر رنگ پیراهنی باهاش جذاب میشه اما اگه پالتوتون رنگی غیر از مشکیه پیراهن زیرش رو باید از رنگی انتخاب کنید که باهاش هارمونی داشته باشه. به طور کلی پیشنهاد میشه برای پیراهن سراغ رنگ های خنثی برید.

pic

پالتوی چرم با بوت بلند

ترکیب پالتوی چرم با بوتی که بلندیش تا زانو میرسه هم یه استایل زیبا بهتون میده. اگه تمام اجزای استایلتون مشکی باشه شیک تر میشه. مونوکروم مشکی باعث میشه کشیده تر هم به نظر برسید. به گزارش شایانیوز در این صورت میتونید زیر پالتو لگ، شلوار جین اسکینی یا پیراهن کوتاه بپوشید.

W

پالتوی چرم با لگ چرم

میتونید پالتوی چرم رو با لگ‌های چرمی ست کنید و یه استایل اسپرت برای خودتون بسازید. این استایل برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی انتخاب خوبی است البته برای کسایی که دلشون میخواد متفاوت باشن چون استایل تمام چرم مورد پسند خیلیا نیست.

L

اصول نگهداری آیتم های چرمی

پوسته‌ پوسته‌ شدن و ترک‌ خوردگی لباس‌های چرمی باعث میشن جلوه و زیبایی شون از دست بره. برای اینکه لباس های چرم تون عمر طولانی داشته باشن باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید.

1- از نرم کننده ها و واکس های مخصوص استفاده کنید تا از خشک شدن و ترک خوردگی لباستون پیشگیری کنید.

2- به هیچ وجه از واکس مخصوص کفش‌های چرمی برای جلا دادن و براق‌ کردن لباس‌های چرمی استفاده نکنید.

3- به هیچ وجه اتو رو مستقیم روی لباس چرم نکشید. در صورت چروک شدن بهترین کار اینِ که لباستون به خشکشویی بسپارید اما اگه خودتون میخواین دست به کار بشید باید پارچه‌ای نخی و ساده ای رو روی لباس بندازید و اتو رو آرام‌ آرام روی کت یا پالتو بگذارید و بلند کنید.

4- کت یا پالتوی چرم رو درون کاور پارچه ای بذارید و سپس آویزان کنید. لباس چرم را در میان انبوه لباس‌های فشرده قرار ندید و بگذارید که کمی هوا در آن به گردش دربیاید.

5- اگر لکی روی لباستون افتاد سریعا برای رفعش دست به کار بشید و اجازه ندید مدت طولانی روی لباس بمونه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها