|

اصول شیک پوشی

وقت خداحافظی با کفشای تق تقی و مانتو های تابستونیه؛ اینم از آیتمای استایل پاییزی شیک

اگه میخواین واسه پاییز یه استایل شیک داشته باشید باید یه سری آیتم ها مثل بوت و نیم بوت، پالتو و سوئیشرت رو به محتویات کمدتون اضافه کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شاید باورش یکم سخت باشه اما عمر تابستان 1401 به سر آمده و 12 روز دیگه باید برای همیشه باهاش خداحافظی کنیم و به پاییز هزار رنگ خیرمقدم بگیم. این روزا اگه توی خیابون با دقت بیشتری به اطرافتون نگاه کنید می بینید که بیشتر لباس فروشی ها حراج زدن این یعنی دیگه باید مانتو های تابستونی رو جمع کنید و کمدتون پاییزی کنید. برای این منظور باید قبل از سرد شدن هوا یک کمد تکانی حسابی کنید و جای مانتو ها و کفش های تابستونی رو به مانتو ها و بوت های پاییزی بدید. با انجام این کار در عین حال که به کمدتون نظم میدید متوجه میشید که چه لباس هایی دارید و چه چیزهایی باید بخرید.

اگه میخواین برای پاییز حسابی جذاب و شیک پوش باشید باید یه سری آیتم ها رو داشته باشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با هم یه استایل خوشگل پاییزی بسازیم.

1- ترنچ کت

ترنچ کت یا بارانی از لباس های مخصوص پاییزه که به راحتی با آیتم های دیگه ست میشه. امروزه ترنچ کت‌ها در جنس‌ها و رنگ‌های متفاوتی طراحی و تولید میشن. این کت‌ها معمولاً از جنس پشم، چرم، گاباردین و پنبه‌ای هستند. کت‌های ترنچ اصولاً جزء لباس‌های نیمه‌رسمی هستند اما برای مناسبت‌های کمی رسمی نیز میشه اونا رو پوشید. برای این مراسم‌ها کت تون با یه پیراهن و کفش پاشنه‌ بلند بپوشید و یه استایل رسمی جذاب برای خودتون خلق کنید. پوشیدن ترنچ کت‌ها با لگ یا شلوارهای های چرمی و بوت های بلند استایل فوق‌العاده جذابی رو براتون می‌سازه.

z

در زمستان گرمگن، سویشرت و هودی‌ رو می‌تونید با ترنچ‌ کت‌ ست کنید و یک استایل لایه‌ لایه‌ جذاب و گرم برای خودتون بسازید. به گزارش شایانیوز در استایل کژوال با ترنچ‌کت برای انتخاب کفش هم گزینه‌های متعددی پیش روی شماست، از پوتین‌های ارتشی و نیم‌بوت و بوت گرفته تا کتانی‌های متنوع پس در این زمینه دستتون کاملا بازه.

2- بوت بلند یا نیم بوت

بوت‌ها از واجبات کمد لباس‌ در پاییز هستند که بسته به سلیقه و موقعیت جغرافیایی محل زندگیتون میتونید از جنس های مختلف مثل جیر یا چرم استفاده کنید. بوت ها در رنگ های مختلف در بازار موجود هستند که بهتر رنگ های خنثی رو انتخاب کنید چرا که ست کردنش راحت تر.

jjj

عکس از صفحه ivaz_plus

3- سوئیشرت‌

سوئیشرت از واجبات فصل سرماست چرا که اگه سرمایی باشید میتونید با رعایت اصول لایه لایه پوشیدن زیر پالتو یا بارونی تون بپوشیدش اگر هم گرمایی باشید میتونید روی مانتو بپوشید و یه استایل شیک برای خودتون بسازید. به خصوص تو روزهای نخست پاییز که هوا نه خیلی گرمِ نه خیلی سرد سوئیشرت حتما به کارتون می یاد.

e

عکس از صفحه goliin_shop

4- هودی

هودی به پلیور های کلاه داری گفته میشه که یار و یاور ما توی فصل سرما هستند. خیلیا فکر میکنن که هودی فقط به دردِ استایل غیر رسمی میخوره در حالی میشه باهاش یه عالمه استایل جذاب ساخت. شما میتونید هودی رو به تنهایی با لگ یا جین اسکینی بپوشید یا اینکه اون با کت جین یا کت چرم ست کنید. برای استایل رسمی میتونید هوی رو زیر ترنچ کت یا مانتوی کتی بپوشید. خلاصه که هودی از اون لباس هاییه که خیلی به کارتون می یاد پس ازش غافل نشید.

z

عکس از صفحه styliim

عکس از صفحه dezhvaar

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها