|

استایل فرشته حسینی رو بشناسیم

دوست داری با تیپت کُن فِیکون کنی؟ بیا ببین چیه که فرشته حسینی هرجا میره جنجال میکنه

داشتن استایل شخصی به معنای اینه که حتا اگر خاص و چارچوب شکن تیپ می زنید باید این کار رو آگاهانه و با فکر انجام بدید آن هم در چارچوبی تازه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- به تازگی یکی دیگه از جشنواره های مهم و بین المللی سینمایی هم تموم شد، جشنواره ای که ما به خاطر استایل های زیبا و جذاب طناز طباطبایی و البته لیلا حاتمی حسابی کیف کردیم و به داشتن چنین نمایندگانی افتخار کردیم، اما این بانوان عزیز تنها هموطنانی نبودند که بر روی فرش قرمز ونیز درخشیدند، خانوم فرشته حسینی هم یکی دیگه از اون هنرمند ها و سلبریتی ها عزیز و دوست داشتنی ای است که به عنوان همراه نوید محمد زاده به روی فرش قرمز حضور پیدا کرد و یک بار دیگه به خاطر استایلش همه رو متحیر کرد.

ونیز

همون طور که می دونید ما در صفحه استایل سلبریتی به بررسی استایل و سبک پوششی هنرمندهای عزیز کشورمون می پردازیم و سعی می کنیم با الگو گرفتن از اون ها به استایل و ظاهر خودمون ارتقا بدیم اما مسئله ای که در رابطه با استایل فرشته حسینی داره تاثیر پذیری بالایی است که از آقای نوید محمدزاده گرفته و کلی تغییر و تحولات اساسی در ظاهرش ایجاد کرده با این حال شاید متعجب بشید وقتی بهتون بگیم که فرشته حسینی حتا پیش از نوید محمد زاده هم با تیپ های خودش نشون داده بود که پتانسیل چنین استایل های خاص و ویژه ای رو داره.

با توجه به این که فرشته حسینی این روزها بسیار هم محبوب شده و در مرکز توجه ها قرار گرفته و در کنار همسر خوش استعدادش خوب داره میدرخشه، نگاهی میاندازیم به استایل خانوم بازیگپر تا ببینیم چه ویژگی هایی در پوشش های مختلف ایشون وجود داره که او رو متمایز از باقی سلبریتی ها می کنه.

فرشته و نوید

1.فرشته حسینی  جسور و بی پروا در پوشش

به گزارش شایانیوز، بدون شک این روز ها وقتی نام فرشته سینمای ایران شنیده میشه بعد از همسر هنرمندش اولین چیزی که در رابطه با او در ذهن ها شکل می گیره استایل های ویژه و بسیار خاص اوست که بدون شک نمایانگر جسارت و بی پروایی او در پوشش و استایل کردن است، از پارچه های با پترن شلوغ و حیوانی گرفته تا مینی اسکارف های بسیار کوچک و مدل موهای عجیب.

شاید شما هم تا به حال این موضوع رو شنیده باشید که فرشته حسینی پس از آشنایی با نوید محمدزاده و رسمی شدن ازدواج آن دو تغیر و تحولات زیادی در استایلش صورت گرفته که همگی نشات گرفته از استایل خاص و جسورانه نوید است اما حالا نکته ای که به نطر ما جالب و قابل توجه است این است که وقتی به استایل ها و اوت فیت های خانوم فرشته در گذشته می اندازیم یمیبینیم که پوشش ایشون همیشه کمی فراتر از معمول بوده است که نشان دهنده سبک شخصی خود اوست اما مطمئنا نوید محمد زاده جسارت او را برای این منحصر به فرد بودن بیشتر کرده است. موهای تراشیده او را اکران فیلم یلدا به خاطر دارید. بله فرشته حسینی تا قبل از نوید محمد زاده با اوت فیت های مقبول تری حضور پیدا می کرد اما به معنای این نیست که این سبک پوشش سلیقه و انتخاب او نبوده است.

جسور و بی پروا

2.فرشته حسینی کژوال پسند اما بدون مرز

خب با یک نگاه ساده به مجموعه اونت فیت های فرشته حسینی متوجه میشیم که ایشون به سبک کژوال و اسمارت کژوال علاقه زیادی داره و حتا تو خیلی از مراسم های رسمی هم با اوت فیت های فرمال و رسمی ظاهر نمیشه.علی رغم این که استایل های فرشته حسینی خیلی توجه ها رو به خودش جلب می کنه اما این سبک خاص پوششی اوست که باعث جلب توجه میشه نه زرق و برق و کاملا مشخصه که چندان هم ایشون علاقه ای به زرق و برق اضافی ندارند، با این حال حضور او در جشنواره کن و بعد هم ونیز ثابت کرد که فرشته حسینی برای سبک پوششی خودش چندان مرزی نداره و اگر بخواهد جسارت کافی برای پوشیدن لباس رسمی و پر زرق و برقی مثل آنچه در کن به تن کرد را دارد و اما اگر هم بخواهد می تونه صرفا با زیبایی و جذابیت وجودی خودش و پوششی ساده و مینیمال مثل آنچه برای ونیز در نظر گرفته بود بدرخشه.

کژوال اما بدون مرز

3.فرشته حسینی علاقه مند به پوشش ماسکولین

از ویژگی های دیگه ای که در استایل ها و اوت فیت هیا مختلف فرشته حسینی به وفور دیده میشه استفاده از آیتم های ماسکولین است. برای آن هایی که نمی دانند باید بگوییم که ماسکولین در اصل یک سبک پوششی به حساب می آید که اصل آن استفاده از سبک پوششی مردانه اما با کمی تغییرات جزئی است که اون آیتم ها رو برای خانوم ها مناسب تر کنه، مثل تغییر در نوع برش و قد. خب با این تفاسیر مطمئنا الان راحت تر می توانید احساس کنید که رشته حسنی تا چه اندازه به آیتم های ماسکولین در استایل خود خوشامد می گوید.

آیتم های ماسکولین

4.فرشته حسینی و عدم استفاده از اکسسوری

خب همان طور که گفتیم فرشته حسنی چندان علاقه ای به زرق و برق اضافی ندارد، از طرف دیگر به آیتم های مسکولین علاقه مند است با این اواف خیلی نباید جای تعجب باشد که در استایل ها و اوت فیت های مختلف او کمتر شاهد حضور اکسسوری های متنوع باشیم و البته این گزینه از آن مواردی است که از گذشته تا به حالا در استایل های مختلف او دیده میشده. به ای نترتیب فرشته سینمای ایران فقط زمانی از اکسسوری استفاده می کند که حضور آن در استایل او ضروری باشد.

عدم استفاده از اکسسوری

کلام آخر

مهم ترین نکته ای که در رابطه با استیل فرشته حسنی وجود دارد این است که دقیقا مانند نوید محمد زاده فارق از این که سبک پوششی او تا چه اندازه مورد پسند جامعه و مردم است، فرشته حسینی خوب می پوشد و خوب بلد است که چطور باید استایل کند، او به سلیقه خود، فرم اندام و حتا سبک پوششی همسرش کاملا آگاهی دارد و با توجه به تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن استایل خود را خلق می کند، او امضای شخصی خودش را دارد که با انتخاب های نا به جا خرابش نمی کند.

فرشته حسینی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل فرشته حسینی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اینم شد استایل چیه اینا ..شمام با تعریف های شاخدارتون

  • ناشناس ارسالی در

    وای من عاشق فرشته حسینی ام، اصلا فرشته و نوید زوج خیلی خوبین از بس که بهم میان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها