|

اصول شیک پوشی

میخوای آسون تیپ جذاب با مانتو سبز بسازی اینارو رعایت کن؛ خوشتیپی الکی نیستا

سبز رنگ جذابی است که در نگاه اول ممکنِ ست کردنش سخت باشه اما اصلا اینطور نیست چرا که با رنگ های زیادی هماهنگی داره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خانوم های ایرانی معمولا استایلشون با رنگ های خنثی مثل مشکی، سفید، طوسی و کرم میسازن و معمولا به رنگ های دیگه روی خوش نشون نمیدن. اما گاهی اوقات از این رنگ ها خسته میشن و دلشون یه رنگ جدید میخواد اگه شما هم جزء این افراد هستید ما بهتون رنگ سبز رو پیشنهاد میدیم چرا که اولا با بیشتر رنگ ها هماهنگی داره بنابراین ست کردنش سخت نیست ثانیا با انواع رنگ پوست هم هارمونی داره.

سبز رنگ طبیعتِ و از ترکیب آبی و زرد به دست می‌یاد. از نظر روانشناسی این رنگ ترکیبی از حس آرامش آبی و خوش بینی زردُ القا میکنه. رنگ سبز احساس امنیت به شما میده و باعث میشه با دیدنش امید به پیشرفت در زندگی، در شما زنده بشه. سبز نماد رشد و نمو، از نو زاده شدن و همچنین نمادی از هارمونی و هماهنگی است. سبز طیفی از رنگ های سبز فسفری، سبز لجنی، سبز زمردی، سبز یشمی، سبز ارتشی، رنگ سبز پسته ای رو شامل میشه.

توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که واسه داشتن یه استایل شیک و جذاب با مانتوی سبز باید چه نکاتی رو رعایت کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

i

1- سبز رنگی برای همه فصل ها

رنگ ها محدود به فصل خاصی نیستن و همه رنگ ها رو همیشه میتونید بپوشید اما بعضی رنگ ها مثل پاستیلی ها توی تابستون و بهار بیشتر استفاده میشن در مقابل رنگ هایی مثل نارنجی، پرتقالی، شتری، قرمز، خردلی و ... هم توی پاییز و زمستون بیشتر مورد توجه قرار میگیرن. حال آن که سبز رو تو هر فصلی میتونید بپوشید پس حیفِ که این رنگ جذاب از کمدتون حذف کنید.

iyy

2- سبز رو با این رنگ ها ست کنید

پیدا کردن ترکیب‌های رنگی درست، اولین و مهم‌ترین قدم برای داشتن استایلی شیک و جذابِ. سبز رو با رنگ‌های زیادی می‌تونید ست کنید اما ترکیبش با زرد، بژ، صورتی، قرمز و آبی تیره مطمئنا از شما یه خانوم شیک پوش میسازه. رنگ های خنثی هم در کنار سبز بسیار جذاب میشن.

qw

3- از شلوار جین آبی غافل نشید

اگه مانتوی سبز دارید از شلوار جین آبی غافل نشید. سبز تیره باشه یا روشن، با شلوار جین بسیار جذاب خواهد شد. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانی، کهربایی، کلاین و ... در کنار سبز ترکیب جذابی رو ایجاد میکنن. به گزارش شایانیوز برای تکمیل این ست میتونید از کیف و کفش کرم و شال یا روسری با ترکیب سبز و آبی استفاده کنید.

n

4- با اکسسوری سبز این رنگ جذاب وارد استایلتون کنید

کیف، کفش، کمربند یا روسری به رنگ سبز اکسسورهای زیبایی برای اضافه کردن سبز به استایلتون هستند. اگه یه کیف یا کفش سبز داشته باشید به راحتی میتونید اونُ با لباس های قهوه ای، مشکی، طوسی، کرم، زرد و آبی ست کنید. مانتو و شلوار سفید هم در کنار کیف و شال سبز یه ست فوق العاده درخشان بهتون میده. پالتوی مشکی و کفش پاشنه‌ بلند مشکی با کیف سبز هم یه استایل جذاب براتون میسازه.

da

5- با شلوار سبز متفاوت تیپ بزنید

خانم های ایرانی معمولا تمایل به پوشیدن رنگ های شاد ندارن اگر هم رنگ شادی رو انتخاب کنن بیشتر برای مانتو و شال یا روسری است. برای انتخاب شلوار اغلب سراغ رنگ های خنثی یا نهایتا شلوار جین میرن اما اگه دوست دارید یه تیپ متفاوت بزنید میتونید سراغ شلوار های رنگی برید شلوار سبز برای شروع گزینه خیلی خوبیه. این شلوار میتونید با مانتوی مشکی، سفید، آبی، کرم و صورتی ست کنید.

hgj

عکس شاخص از صفحات athena.style.book ، mertastyle

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لویزانی همسر اوتادی ارسالی در

    خوشتیپ و راحت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی