|

استایل یکتا ناصر رو بشناسیم

بی شیله پیله باش مثل یکتا ناصر؛ متناسب بپوش همه کف کنن خانوم سوفیا لورنِ هااا

دوست داری مثل سلبریتی ها بپوشی اما از زرق و برق اضافی خوشت نمیاد؟ مثل یکتا ناصر، خانوم آقای کارگردان برو تو نخ تیپ های کارساز و مناسبتی.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- دنبال کردن اخبار هنرمند ها و سلبریتی ها در سطح دنیا یکی از شایع ترین بخش های خبری است که یه جاهایی خیلی آزار دهنده و بی معنی است اما یه جاهایی هم در عوض می تونه خیلی مفید و مثمر ثمر واقع بشه؛ حالا ممکنه براتون سوال بشه دنبال کردن خبر های مرتبط با بازیگر ها و خواننده ها چه ثمری می تونه برای ما داشته باشه، خب چیزی که مد نظر ماست به مد و فشن بر می گرده. سلبریتی ها و هنرمند ها اساسا به پوشش خودشون خیلی اهمیت می دند و از طرف دیگه معمولا تعداد خیلی کمی از اون ها هستند که سبک و استایل های خیلی خاص دارند و باقیشون غالبا صرفا خوب لباس می پوشند و سعی می کنند در چارچوب های دنیای مد و فشن حاضر بشند، مثل خانوم لیندا کیانی یا خانوم نازنین بیاتی. البته یه عده ای از سلبریتی ها هم هستند که دنبال ترندی پوشی و دنبال کردن قدم به قدم صنعت مد و فشن هستن مثل خانوم ترلان پروانه و الناز شاکر دوست.

استایل لیندا کیانی را بشناسیم

یکی از سلبریتی هایی که غالبا تیپ و استایل های معقول و شیکی داره و به دور از جنجال و حاشیه لباس می پوشه خانوم یکتا ناصره. این طور که به نظر میرسه خانوم یکتا ناصر خیلی اهل عجیب پوشی و برند پوشی نیست اما از حق نگذریم هیچ وقت هم با تیپ های بد و نامتعارف یا سطح پایین دیده نشده، در واقع یکتا ناصر نمونه یک خانوم ایرانی خوش پوش است که به قدر کافی خرج می کنه و دنبال جلب توجه بی جا با سبک لباس پوشیدنش هم نیست. با توجه به این نکات در ادامه نگاهی می اندازیم به بارز ترین ویژگی های استایلی یکتا خانوم ناصر که به سوفیا لورن ایران شهرت داره.

استایل یکتا ناصر رو بشناسیم

1.یکتا ناصر و پوشش های مناسبتی

خانوم یکتا ناصر از اون دست بانوهای خوش سلیقه ایست که رسما بر این باورند که هر جایی پوشش مناسب خودش رو داره، به همین ترتیب هم یکتا خانوم ناصر هرچی جشنواره مهم تر و رسمی تر، پوششون الگانت تر و شیک تر؛ اما با یه نگاه اجمالی به اوت فیت ها و عکس های اینستا گرامی خانوم یکتا ناصر متوجه میشیم که ایشون همیشه و همیشه اهل گرون و خیلی رسمی پوشیدن نیستن و ترجیح میدن که استایلی کژوال و راحت و به دور از تجملات اضافی داشته باشند.

استایل یکتا ناصر رو بشناسیم

2.یکتا ناصر و پوشش های زرق و برق دار

درسته که گفتیم یکتا ناصر اهل تجملات اضافی و این جور مسائل نیست اما به معنای این هم نیست که خانوم ناصر از زرق و برق خوششون نمیاد. با همه این اوصاف یکتا خانوم ناصر غالبا زرق و برق رو در رنگ های درخشان و جذاب دنبال می کنه چه در پوشش های رسمی و چه حتا در پوشش های روزمره. یکتا ناصر ابدا پالت رنگی محدودی نداره و بسیار از رنگ های درخشان استقبال می کنه، مثل قرمز، طلایی، بنفش و کلی رنگ دیگه.

استایل یکتا ناصر رو بشناسیم

3. یکتا ناصر و آرایش قابل توجه

همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم خانوم یکتا ناصر به سوفیا لورن ایران معروفن و از همین جمله میشه متوجه شد که از لحاظ زیبایی ایشون در چه سطحی قرار دارن، از طرفی هم کاملا مشخصه که یکتا خانوم خودش خوب به این موضوع واقفه و برای همین هم به زیباییش خیلی اهمیت میده و برای همین هم ما هیچ وقت یکتا ناصر رو با آرایش های نا به جا، نه چندان خوب و حتا پر رنگ و لعاب نمی بینیم و این طوریه که زیبایی چهره خانوم بیشتر به چشم میاد تا هفت قلم آرایشش.

به گزارش شایانیوز، فراموش نکنید که آرایش هم یک بخش بسیار مهم از استایل خوب داشتنه و شما باید بدونید که چه آرایشی مناسب و متناسب با شماست؛ آرایش کردن باید بتونه زیبایی شما رو چند برابر کنه نه که مانع دیده شدن زیبایی شما بشه.

استایل یکتا ناصر رو بشناسیم

4.یکتا ناصر و فاصله از اکسسوری ها

قبل تر هم اشاره کردیم که یکتا خانوم ناصر خیلی اهل تجملات و زرق و برق اضافی نیست به همین ترتیب هم شاید خیلی عجیب نباشه که بگیم یکتا ناصر چندان اهل استفاده از اکسسوری نیست. در واقع یکتا خانوم ناصر خیلی محدود و کم از اکسسوری ها استفاده می کنند.

استایل یکتا ناصر رو بشناسیم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل یکتا ناصر قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی