|

استایل لیندا کیانی رو بشناسیم

دنبال یه سبک ویژه و بدون محدودیتی؟ یه نگاه بنداز ببین لیندا کیانی چه می کنه با تیپهاش

اگر دنبال یه سلبریتی می گردی که کلی تیپ و استایل شیک و درجه یک داشته باشه باید بری سراغ لیندا خانوم کیانی که هر بار مثل ماه میدرخشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- وقتی دنبال راهی برای ویژه کردن تیپتون هستید، مدام روش های مختلف استایل کردن رو امتحان می کند و هر بار از آیتم های مختلف و متنوعی استفاده می کنید که گاهی ممکنه هیچ کدوم با قبلی در تناسب نباشه، یا مثلا ممکنه یک سبک خاصی از کیف با استال امروزتون خیلی شیک بشه اما فردا دیگه نتونید باهاش استایل کنید. این اتفاق اصلا خوشایند نیست مخصوصا وقتی که بحث خرید کردن میاد وسط چون هیچ کس دوست نداره مدام خرید هایی انجام بده که نهایتا بعد یک یا دو بار استفاده قراره تو کمد خاک بخورند. خب برای این که همچین اتفاقی براتون رخ نده بهترین کاری که می تونید انجام بدید اینه که خیلی دقیق و حرفه ای وار به تیپ و استایل سلبریتی ها نگاه کنید و سعی کنید مثل یک استایلیست حرفه ای پوششون رو برانداز کنید.

سلبریتی ها و هنرمند های زیادی هستند که شما می تونید با نگاه کردن به استایل اونها کلی ایده کاربردی بگیرید، از خانوم مینا مختاری، بلاگر معروف و همسر بهرام رادان گرفته تا متین ستوده و ترلان پروانه و خیلی دیگه از سلبریتی ها که برای حضور در اکران ها و جشنواره ها کلی وقت صرف استایل کردنشون می کنند و خیلی هاشون هم استایلیست دارند. با این اوصاف الگو گرفتن از نحوه ست کردن و استایل کردن سلبریتی ها برای شما می تونه حکم یه راه میانبر رو داشته باشه.

استایل لیندا کیانی را بشناسیم

یکی از بازیگران معروف سینما تلویزیون این روزهای کشور ما که در انواع و اقسام مراسم شرکت می کنه و خوش هم میدرخشه خانم لیندا کیانی است که استایلش کلی جای حرف داره، پس در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی بیاندازیم به استایل لیندا خانوم کیانی.

1.لیندا کیانی با پوشش بدون مرز

وقتی میگیم لیندا کیانی پوششی بدون مرز داره منظوو این نیست که لیندا خانوم هرچی دم دستش برسه رو امتحان می کنه بلکه منظورمون اینه که خانوم کیانی خودش رو محدود به یک سبک و سیاق خاصی نمیدونه برای همین هم هست که بسته به موقعیتی که پیش رو داره بارها شاهد بودیم که ایشون گاه با استایل بسیار کژوال حاضر شده و گاه هم با استایلی که الگانت بودن از سر رو روش میباره. شما می تونید هر زمان هر سبکی رو که دوست دارید برای پوشش خودتون در نظر بگیرید تنها مسئله ای که هست باید حواستون رو خوب جمع کنید که مثل لیندا کیانی متناسب با مناسبت پیش رو حاضر بشید.

استایل لیندا کیانی را بشناسیم

2.لیندا کیانی و استایل شخصی

این که شما دوست داشته باشید انواع سبک های پوششی رو امتحان کنید و تنوع به خرج بدید اصلا به معنی این نیست که شما فاقد استایل شخصی هستید؛ چون که شما می تونید خودتون رو و شخصی بودن استایلتون رو با ویژگی های دیگه ای هم نشون بدید. برای مثال لیندا کیانی عزیز ویژگی ای که خیلی سعی می کنه بهش پایبند باشه اینه که یک، برند پوش باشه و دو، برند پوش ایرانی باشه. اگر دقت کرده باشید قطعا متوجه شدید که خانم کیانی بارها از برند نیمانی استفاده کرده و نه فقط نیمانی بلکه برند لباس فرزاد فرزین، کمرون زیگزال و بسیاری برند های دیگه هستند که لیندا کیانی ازشون حمایت و پوشش خودش رو با اون ها مزین می کنه.

استایل لیندا کیانی را بشناسیم

3.لیندا کیانی و توجه به اکسسوری

به گزارش شایانیوز، توی دنیای مد و فشن نمیشه از اکسسوری غافل شد و برای تکمیل کردن هر استایلی باید از یکی دو تا اکسسوری استفاده کرد، خانوم لیندا کیانی هم کاملا به این موضوع واقفه و ما می بینیم که در اوت فیت های مختلف با انواع زیور آلات و اکسسوری های متنوع حاضر میشه؛ و البته جدایی ناپذیر ترین آیتم اکسسوری ایشون که هیچ وقت فراموش نمی کنه ساعت است، با این اوصاف می تونیم بگیم ساعت هم یکی دیگه از آیتم هایی هستند که استایل خانوم کیانی رو خاص و شخصی می کنند.

استایل لیندا کیانی را بشناسیم

4.لیندا کیانی و تنوع در انتخاب رنگ

متاسفانه یا خوشبختانه خیلی از هنرمند ها و سلبریتی ها هستند که استایل خودشون رو به یک پالت رنگی مشخص محدود میکنند مثل خانم متین ستوده. این مسئله فقط در بین سلبریتی ها مطرح نیست و حتا وقتی که شما یک نگاه از دور به جمعیت شهر می اندازید می بینید که خیلی از افراد خودشون رو به رنگ های خنثی، الاخصوص تیره محدود می کنند و خیلی جسارت پوشیدن رنگ های شاد و سرزنده رو ندارند، چون اصولا ست کردن و استایل کردن با این دست از رنگ ها کار سخت تر و ریسکی تری است؛ اما خانوم لیندا کیانی هیچ محدودیتی در انتخاب پالت رنگی برای خودش قائل نیست و درست همون طور که از انواع سبک های پوششی استقبال می کنه به رنگ های مختلف هم در پوشش خودش خوشامد میگه.

استایل لیندا کیانی را بشناسیم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل لیندا کیانی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها