|

محرم شده پس حواست به تیپت باشه؛ کلی مدل مانتو و بستن روسری واسه آراستگی گفتم

خیلی ها فکر میکنند چون محرمه باید دست از خودشون بکشند و فقط به این توجه داشته باشند که لباسشون مشکی باشه اما، خوب لباس پوشیدن یه موضوع مهمه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- محرم برای ما ایرانی ها ماه مقدسیه که به همین خاطر هم باید همیشه خیلی حواسمون باشه که تو محرم چطور لباس می پوشیم و چه طور در جوامع عمومی حضور پیدا می کنیم. برای غریب به اتفاق خانم ها و آقایون دیگه خوش تیپی نیست که در اولولیت قرار داره بلکه آراسته بودن و البته مشکی پوشیدنه که مهم میشه، اگر ماه محرم تو تابستون هم باشه که یه گزینه خنک بودن لباس هم هست که میاد در بین مهم ترین اولویت ها، به خاطر همین هم خیلی وقت ها می بینیم که یک سری از افراد توی محرم تیپ و استایل های هردنبیل و نه چندان چشمگیری دارند که یه وقت هایی اصلا مناسب بعضی از موقعیت ها نیست، مثل افرادی که به قرار های کاری مهم میرند یا در مراسم خاص محرمی شرکت می کنند و یا خیلی جاهای دیگه. درسته که محرم ماه عزاداری است اما به معنای این نیست که شما به فکر آراستگی و داشتن تیپ و استایل مناسب خودتون نباشید و هر چی که دم دستتون بود و رنگ مشکی داشت به تن کنید.

استایل مناسب محرم چیست

شاید براتون سوال بشه که چطور میشه هم محرمی پوشید و هم استایلی آراسته داشت که مناسب برای موقعیت های مختلف باشه. چطور میشه تو محرم شال و روسریمون رو جوری ببندیم که هم حجاب داشته باشیم و هم زیبا و خوش تیپ باشیم؟! به خوندن ادامه بدید که ما براتون کلی تیپ و استایل مناسب و البته شیک محرمی داریم که به کارتون میان، به علاوه این که چند ویدئو از نحوه بستن شال و روسری با حجاب رو هم باهاتون به اشتراک گذاشتیم که می تونید خیلی راحت ازشون ایده بگیرید و یه تغییر و تحول اساسی به سر و وضعتون بدید.

مانتو مناسب محرم چیه؟

طبیعتا اولین نکته ای که در یک پوشش مناسب محرم باید بهش توجه بشه اینه که از آیتم های مشکی رنگ استفاده کنیم صفر تا صد یعنی از مانتو گرفته تا حتا کیف. نکته دیگه ای که باید بهش توجه کنید اینه که پوشیدن مانتو های خیلی تنگ و ترش و یا مانتو هایی که خیلی مجلسی اند و تور و گیپور زیادی دارند برای محرم پیشنهاد نمیشند چون که به قول امروزی ها زیادی جینگول هستند. در عوض بهتره برید سراغ مانتوهایی که ظاهری ساده و شیک دارند.

استایل مناسب محرم چیست

به گزارش شایانیوز، یکی از بهترین گزینه هایی که می تونه خیلی به کارتون بیاد مانتو شومیزی است. اگر ترندی پوش هستید مانتو شلوار های ست هم گزینه خیلی خوبی برای شما هستند چون هم فوق العاده شیک و رسمی اند و هم در عین حال ظاهرشون زلمزیمبو داری نیست.

استایل مناسب محرم چیست

برای داشتن ظاهر فشن تر می تونید از مانتو های مشکی ای که طرح ها و برش های خاص دارند استفاده کنید؛ مانتو های پیرهنی هم یک گزینه ایده آل و کاربردی دیگه هستند که اتفاقا تو گرمای سوزان این روزها هم خیلی پوشیدنشون لذت بخشه.

استایل مناسب محرم چیست

شال و روسریم رو چطور ببندم که متناسب محرم باشه اما خوشگل هم باشه ؟

در ادامه هم می تونید چند نمونه از انواع بستن شال و روسری رو توی ویدئو ها ببینید و خیلی راحت خودتون جوری روسریتون رو سر کنید که به استایلتون جذابین بصری ویژه ای بده اون هم در عین حفظ حجاب.

به نظر شما کاربران شایانیوز چه پوشش های برای ایام محرم مناسب هستند؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها