|

خاص ترین و شیک ترین رنگ ها رو بشناس

اگه می خوای همیشه خاص باشی با این رنگا بترررکون؛ از مانتو و شومیز گرفته تا دکور خونه

یک سری از رنگ ها هستند که هم فوق العاده شیک و منحصر به فردند و هم خیلی کمیاب، با این رنگا می تونی هر جور که دلت می خواد غوغا به پا کنی اساسی

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تا حالا شده با یک رنگی جذاب و چشم نوازی رو به رو بشید که حتا اسمش رو هم نمی دونید اما به نظرتون فوق العاده شیک و منحصر به فردند؟ برای افرادی که خیلی در دنیای طراحی و یا نقاشی غرق نیستند گستره ی رنگ ها نسبتا محدوده و برای همین هم هست که گاها ما با رنگ هایی رو به رو میشیم که علی رغم زیباییشون تا به حال باهاشون آشنا نبویدم؛ یا ممکنه در بناها و نقاشی های خاص و حتا لباس های طراحی شده توسط طراحان خاص اون ها رو دیده باشیم و توجهمون رو هم کلی جلب کرده باشند اما ندونیم که علت دقیقا چیه و متوجه نشیم که به خاطر منحصربه فرد بودن اون رنگه که این اثر تا به این اندازه متفاوت به نظر میاد. استفاده ازا ین رنگ ها در طراحی و دکوراسیون خونه یا حتا ساختن یک استایل شیک و بی همتا خیلی تاثیر گذاره.

شیک ترین و خاص ترین رنگ ها رو بشناس

با این اوصاف شاید براتون جالب باشه تا با چند تا از شیک ترین و خاص ترین رنگ های ممکن آشنا بشید و دلتون بخواد که ازشون استفاده کنید.

1.رنگ بیزانتیوم – Byzantium

بیزانتیوم یکی از طیف های رنگی بین سرخابی و ارغوانی است، به این صورت که سرخابی غالبا از صورتی گرفته میشه و به اون تمایل داره اما بیزانتیوم بیشتر به سمت ارغوانی کشش داره و به همین خاطر هم کمی تیره تر از سرخابی دیده میشه.

شیک ترین و خاص ترین رنگ ها رو بشناس

2.رنگ گل سنگی – Lichen

رنگ گل سنگی نوعی ترکیب از سبز، زرد و طوسی است. وقتی به این رنگ نگاه می کنید اولین چیزی که به ذهنتون میرسه کپک هایی هستند که اطراف درختان رشد می کنند و به همین دلیل هم هستند که به این رنگ گل سنگی می گویند.

شیک ترین و خاص ترین رنگ ها رو بشناس

3.مالاکیت – Malachite

مالاکیت نوع دیگه ای از طیف سبز است که طراوت و زندگی بالایی داره و شبیه به سبز زمردی است اما تفاوت مالاکیت با سبز زمردی در اینه که سبز زمردی دارای رنگ دانه های طوسی ایست اما مالاکیت نه، و سبزش خالص تره.

شیک ترین و خاص ترین رنگ ها رو بشناس

4.ورمیلیون – Vermilion

تا حالا فکر کردید چرا رنگ قرمز گوجه ایِ پیکان جوانان انقدر زبان زده؟ چون واقعا یک رنگه خاصه یه چیزی نزدیک به ورمیلیون. وِرمیلیون یکی از تناژ های قرمز است که هم روشنه و هم به نارنجی تمایل داره.

شیک ترین و خاص ترین رنگ ها رو بشناس

5.آرئولین – Aureolin

شاید بتونیم بگیم سرزنده ترین و پر نشاط ترین رنگی که در این لیست قرار داره آرئولین است. آرئولین یکی از طیف های زنده رنگ زرد می باشد که بسیار هم پر انرژی است. یه جورایی می تونیم اون رو نزدیک به زرد قناری تشبیه کنیم.

شیک ترین و خاص ترین رنگ ها رو بشناس

شما کاربران شایاینوز با کدام یک از رنگ های بالا آشنایی داشتید؟ آیا تا به حال از هیچ یک از اون ها استفاده کردید؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها