|

اصول شیک پوشی

نکته های خوش استایلی؛ اینجوری کم هزینه شیک شو خوشتیپی فقط به مانتوی گرون نیست

مانتو

یه سریا فکر میکنن واسه خوشتیپ شدن باید کلی هزینه کنن و همیشه لباسای برند بپوشن اگه شما هم جزء این افراد هستید سخت در اشتباهید.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- خیلیا فکر میکنن خوشتیپ بودن کار سختیه و واسه داشتن یه استایل شیک و زیبا باید کلی هزینه کنن. در حالی که واقعا خوشتیپ شدن اون قدر ها هم سخت نیست فقط یه سری نکته داره که باید اونارو بدونید و اینکه اصولی هزینه کنید. خیلی از کسایی که با یه کمد پر از لباس جور واجور هم خوشتیپ نیستن در واقع راه و رسم شیک پوشی رو بلد نیستند.

توی این مطلب قراره یه سری نکته مهم واسه خوش استایل بودن بهتون بگیم پس در ادامه با ما همراه باشید تا ترفندهای شیک پوشی رو یاد بگیرید.

اولین نکته خوش استایلی؛ خیلی دنبال ست کردن نباشید

سعی کنید توی استایلتون از چنتا رنگی که تکمیل کننده هم هستند استفاده کنید. برای این منظور به چرخه رنگ ها توجه داشته باشید. چرخه‌ رنگ میتونه بهتون بگه که کدوم رنگ ها در کنار هم ترکیب بهتری رو میسازن. برای اینک یه استایل شیک داشته باشید استفاده از رنگ های مشابه گزینه بسیار خوبی است. رنگ‌های مشابه در چرخه‌ رنگ دقیقا در کنار یکدیگر قرار دارند (مانند سبز و زرد یا قرمز و نارنجی). چون این رنگ‌ها به هم نزدیکند، چشم‌نوازترن. 

d

دومین نکته خوش استایلی؛ متناسب با موقعیت لباس بپوشید

برای اینکه یه استایل شیک و جذاب داشته باشید و به عنوان یه خانوم باکلاس شناخته شید باید بدونید که هر محیطی استایل خاص خودشُ داره یعنی تیپ و آرایش شما تو مهمونی، دانشگاه و محیط کار نباید مثل هم باشه بلکه تو هر محیطی باید طبق قواعد همون محیط لباس بپوشید و آرایش کنید اما خیلیا درک درستی از تفاوت میان محل کار، میهمانی یا دانشگاه ندارن بنابراین نمیتونن متناسب با هر محیطی لباس مخصوص به اون محیط انتخاب کنند.

s

عکس از صفحه majale.manto.mahak

سومین نکته خوش استایلی؛ به تعداد رنگ ها توجه کنید

به گزارش شایانیوز برای داشتن یه استایل شیک حالا با هر رنگی که باشه تعداد رنگ ها خیلی خیلی مهمِ شما قراره با انتخاب صحیح، تبدیل به خانمی شیک پوش بشید قرار نیست از خودتون یه مداد رنگی بسازید. بنابراین موقع انتخاب لباس به این نکته توجه کنید که توی استایلتون بیشتر از 3 تا رنگ نباشه. یک رنگُ به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید دو رنگ دیگه رو به صورت محدود استفاده کنید تا رنگ اصلی به چشم بیاد. 

d

چهارمین نکته خوش استایلی؛ فقط از یک آیتم طرح دار استفاده کنید

اگه خواستید از لباسایی که پارچه طرح دار و شلوغ مثل گل گلی دارن استفاده کنید لطفا فقط یک آیتم طرح دار انتخاب کنید. اگه همزمان از چنتا آیتم طرح دار استفاده کنید استایلتون به سمت شلختگی میره.

d

عکس از صفحه _shabnam_vakili , ivaz_plus

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

نویسنده: لیلا ارژنگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها