|

اصول ست کردن کیف

نمیدونی کیف مناسب مانتو شلوارت چیه؟ با این ترفندها که میگم تیپت بساز اونم از نوع خفن

شده تا حالا ندونی چه کیفی مناسبه تیپ و استایلته؟ این جور وقتا باید از ترفند های اصلی ست کردن کمک بگیری. حال این ترفند ها چین؟ ما بهت میگیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- حتما تا به حال براتون پیش اومده وقتایی که می خواید یه تیپ شیک و فوق العاده زیبا داشته باشید برای همین هم زمان زیادی رو صرف انتخاب مانتو شلوارتون می کنید اما زمانی که نوبت به انتخاب کیف میرسه نمی دونید که باید از چه رنگ کیفی برای تکمیل تیپ و استایلتون استفاده کنید.

انتخاب کردن کیفی که رنگ مناسبی داشته باشه و استایل شما رو بی نقص و زیبا کنه چندان هم کار سختی نیست همیشه چند تا گزینه ی ساده پیش روی شما وجود دارند که بهتره اول به سراغ اونها برید چون که انتخاب های مطمئن تری هستند. درسته که اگر شما بخواید می تونید از گزینه هایی خاص و متفاوت هم استفاده کنید اما برای راحت تر شدن کارتون و مطمئن بودن از درستی ترکیب گزینه های انتخابیتون پیشنهاد ما به شما اینه که به سراغ ترفند هایِ ست کردن برید که ثابت شده هستند.

در ادامه ما به شما چند روش ساده ست کردن کیف رو معرفی می کنیم که مطمئنا به کارتون میان و خیلی راحت به کمک اون ها می تونید استایل خودتون رو بسازید.

1.ست کیف با رنگ شلوار

یه طور کلی گزینه ای که شما در هر حال بهتره بهش توجه داشته باشید اینه که رنگ کیفتون با یکی از آیتم های پوششتون ست باشه، گزینه اول ست کردن رن کیف با رنگ شلوار است. با این حال در نظر داشته باشید که بهتره از کیف های دوشی خیلی بلند در این ترفند استفاده نکنید چون قرار گیری کیفتون درقیقا در کنار شلوارتون اون هم در حالی که رنگ یکسانی دارند ممکنه که جلوه کیف شما رو از بین ببره.

با شلوار

2.ست کیف با رنگ مانتو

به گزارش شایانیوز، مانتو بزرگ ترین و اصلی ترین آیتم در پوشش خیابونی هر خانم ایرانی است پس مسلمه که یکی از بهترین گزینه ها اینه که رنگ کیفتون رو با رنگ مانتوتون ست کنید.

با مانتو

3.ست کیف با زیر مانتو

اگه دنبال ترکیب های خاص تر هستید پیشنهاد ما به شما اینه که این روزها مانتوهای جلو باز خیلی روی بورسند به همین خاطر هم این که شما چی زیر مانتوتون می پوشید اهمیت داره، حالا که پوشش زیر مانتو شما مهمه پس می تونید ازش به عنوان یک گزینه برای ست کردن کیفتون استفاده کنید.

با زیر مانتو

4.ست کیف و کفش

اولین و معمول ترین ستی که برای کیف به ذهن هر خانمی میرسه اینه که رنگ و طرح کیفش رو با کفشش ست کنه، این روز ها کیف و کفش های ست و یک شکل دیگه خیلی مد نیستند اما همچنان شما می تونید از ترکیب رنگی یکسان برای این دو آیتم استفاده کنید و به استایلتون جلوه بدید.

با کفش

5.ست کیف با شال

گزینه دیگه که یکی از بهترین گزینه های ست کردن کیف است اینه که رنگ کیفتون رو با رنگ شال یا روسریتون ست کنید. برای زمان هایی که می خواید کمی رنگ و جلوه خاص به تیپتون اضافه کنید این گزینه خیلی به کار خواهد اومد.

با روسری

6.ست کیف با طرح مانتو

مانتوهای طرح دار به راحتی به شما رنگ مناسب ست کردن رو ارائه میدند حالا اینکه شما دوست دارید کیفتون رو با رنگ طرح مانتوتون ست کنید یا شالتون رو به خودتون بر می گرده اما یادتون باشه که همیشه می تونید از رنگ های موجود در طرح مانتوتون برای ستک کردن دیگر گزینه ها استفاده کنید.

با طرح مانتو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها