|

خاص ترین عطرهای زنانه

می دونی برای اینکه هیچ وقت فراموش نشی به چی احتیاج داری؟ یه عطر خاص و خارق العاده

most special woman perfumes

یک رایحه ی خاص می تونه شما رو منحصر به فرد کنه برای همین هم هست که یکی از اصول شیک پوشی و باکلاس بودن رو استفاده از عطری خاص و شخصی می دونند

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یک رایحه ی دلپذیر و ماندگار می تونه تاثیری باور نکردنی و خاطره انگیز بگذاره. تا به حال براتون پیش اومده که با استشمام یک عطر و بوی خاص به یاد خاطره ای در گذشته بیوفتید و یا براتون یادآور یک شخص عزیز باشه که مدت هاست ازش دورید؟ عطر ها دقیقا تا همین اندازه معجزه گر هستند، در حقیقت این حس بویایی ماست که تا به این اندازه اعجاب آورند و عطر ها نیز با رایحه های دلنشین و ماندگارشون از این ویژگی و استعداد ذاتی ما انسان ها استقبال می کنند.

یک رایحه ی خاص می تونه شما رو منحصر به فرد و جذاب نشون بده و از طرفی دیگه هم باعث میشه که توی ذهن اطرافیانتون بمونید، برای همینه که یکی از اصول شیک پوشی و باکلاس بودن رو استفاده از عطری خاص و شخصی می دونند.

برای انتخاب یک عطر قبل از هرچیزی مهمه که شما بدونید از چه رایحه ای بیشتر لذت می برید، سرد، گرم، تند، شیرین، تلخ و یا حتا ترش چون هیچ چیزی مهمتر از این نیست که شما خودتون از بوی عطرتون لذت ببرید اما به طور کلی خوبه در نظر داشته باشید که بعضی از عطر ها بسته به رایحه ای که دارند بیشتر توی فصول گرم سال مورد استقبال قرار می گیرند و بعضی دیگه تو فصل های سرد اما نهایتا سلیقه ی شماست که در اولویت قرار داره.

به گزارش شایانیوز، در همین راستا ما تصمیم گرفتیم تا چند مورد از خاص ترین، محبوب ترین و پرطرفدار ترین عطرهایی رو که برای خانم ها طراحی و ساخته شده اند معرفی کنیم؛ امیدواریم که شما هم از این عطر ها لذت ببرید.

1.کلوین کلاین ایفوریا

ایفوریا یکی از محبوب ترین عطر های خاص خانم هاست که رایحه ی انار، گل بنفشه، مشک و عنبر داره، رایحه ای که کاملا حس شرقی بودن رو القا میکنه. ایفوریا از اون دست عطرهاییه که اگر از رایحه های شیرین و گرم لذت می برید فقط کافیه یکبار امتحانش کنید، قطعا عاشقش می شید و نمی تونید به این راحتی به سراغ یک عطر دیگه برید.

عطر های محبوب برای خانم ها

2. گوچی بوم

رایحه ای خنک و شیرین از گل هایی که مشامتون رو پر می کنند و باعث سرمستی شما می شند؛ حقیقتا این بهترین توصیفی است که میشه از بلوم عنوان کرد. رایحه ی گل مریم، یاس، ریشه زنبق، پیچ امین الدوله و نیلوفر، بوهایی هستند که شما رو به درون باغی از گل هدایت می کنند. به نظر نمیرسه خانمی روی کره ی زمین از بوی گل ها لذت نبره.

عطر های محبوب برای خانم ها

3.کارولینا هرا گود گرل

مطمئنا همه ی شما پیش از این عطری رو که شیشه ای شبیه به کفش پاشنه بلند زنانه داره دیدید حتا اگر تا به حال امتحانش نکرده باشید و یا بوش رو استشمام نکرده باشید. اما باید بهتون بگیم که گود گرل با رایحه ی ملایم و شیرینش یک خلقت باور نکردنیه که نمیشه به این راحتی فراموشش کرد. بادام و قهوه و بعد گل مریم و یاسمین و در آخر هم دانه تونکا و کاکائو، رایحه هایی هستند که قطعا مدهوشتون می کنند.

عطر های محبوب برای خانم ها

4.جی دی پوزو هالووین

همه ی خانم ها از رایحه های گرم لذت نمی برند اگر شما هم از اون دست خانم هایی هستید که عاشق عطر های خنکید حتما باید هالووین رو امتحان کنید. انواع گل های شرقی مثل بنفشه، مگنولیا و مریم درکنار رایحه ی لطیف لیمو سبز و چجوب صندل یک سری دیگر از انواع بوهای مطبوع اون چیزی هستند که باعث میشه هوش از سر هر کسی بره.

عطر های محبوب برای خانم ها

5.دیور ژدوق

اگر به دنبال خاص ترین، منحصر به فرد ترین، شیک ترین و رمزآلودترین عطر هستید قطعا باید برید سراغ دیور و ژدوقِ معروفش که برای بیش تر از ده ساله که دیور با این عطر پادشاهی می کنه. جدای از بوی بی  نظیر این عطر طراحی بطری اون هم بسیار شگفت انگیزه و تو تموم این سال ها مورد توجه قرار گرفته. رایحه های تشکیل دهنده ی این عطر انواع گل ها و میوه هایی مثل طالبی، هلو و ترنج هستند.

عطر های محبوب برای خانم ها

به نظر شما کاربران شایانیوز، چه عطرهای دیگه ای باید توی این لیست قررار بگیرند، نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی