|

همش تیپ تکراری زدی و خسته شدی؟ اینبار مانتو نخر، شومیز بخر و باحال تر شو

شومیز سفید

از اون جایی که سفید معمولا مناسب هر نوع رنگ پوستی است و به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه پس یه شومیز سفید ساده خیلی به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- شومیز نوعی لباس ساده است که با استفاده از روش‌های خلاقانه‌ای می‌توان آن را ست نمود و استایل های رسمی و کژوال زیبایی باهاش ساخت. شومیزُ میشه به عنوان آیتم اصلی استایل در نظر گرفت یا آن را زیر سایر لباس‌ها پوشید. در واقع با یک شومیز، بدون صرف هزینه‌ اضافه می تونید یک استایل بی‌نقص و شیک خلق کنید.

البته اینکه چه نوع شومیزی انتخاب کنید و آن را چطور با سایر لباس‌ها ترکیب کنید، بسیار مهم است. امروز میخوایم در مورد یکی از رایج ترین رنگ های شومیز یعنی شومیز سفید صحبت کنیم. در این مطلب تمامی روش‌ها و راهکارهای ست کردن شومیز سفید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

شومیز سفید یکی از آیتم های اصلی کمد خانم ها است حالا چرا؟؟؟ چون رنگ سفید معمولا مناسب هر نوع رنگ پوستی است و به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. در واقع یک شومیز سفید ساده به شما کمک می کنه بی نهایت استایل های متنوع بسازید. اگر شومیز های سفید شما درون کمد خاک گرفته اند و نمی دونید باهاشون چه کار کنید مطالعه این مقاله براتون مفید خواهد بود. برای اینکه ببینید شومیز سفید تا چه حد پر کاربردِ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

وقتی صحبت از شومیز میشه؛ با مجموعه ای از انتخاب ها و ست های مختلف روبرو میشیم. از استایل کژوال تا رسمی با شومیز قابل اجرا است همین امر باعث شده تا به یکی از لباس های ضروری خانم های خوشتیپ تبدیل بشه. شومیز برای مهمونی های خانوادگی یا دوستانه هم خیلی کاربردی و مناسبِ و میتونید اونُ با شلوار یا دامن ست کنید. در واقع شومیز به شما کمک میکنه که بدون دردسر یه استایل شیک داشته باشید. 

شومیز سفید با شلوار مام استایل

شومیز به همراه شلوار مام استایل یه استایل غیر رسمی ایده آل براتون میسازه که برای بهار و تابستون عالیه. برای این استایل میتونید از کتونی سفید استفاده کنید. تو این ست قرار دادن شومیز داخل شلوار میتونه ایده بهتری باشه تا هم شلوارتون نمایان بشه هم مدل شومیزتون به چشم بیاید. 

275629435_1301113454049963_4423704765133047557_n

عکس از صفحه varanorg , melon__plus

تا زدن آستین‌های شومیز تا زیر آرنج، ظاهر شما را کاملا اسپرت و زیبا میکنه. استفاده از یک گردنبند بلند به همراه کیف دوشی کوچک میتونه ست اسپرت شما رو تکمیل کنه.

شومیز سفید با شلوار بگ

شلوارهای بگی شلوارای گشاد و راحتی هستند که برای ست های کژوال و راحت خیلی خیلی مناسبند. از اون جایی که این شلوارها خیلی گشادن باید تو انتخاب مانتو کمی وسواس به خرج بدید.  شومیز یکی از بهترین ست ها با شلوار بگی است. شما می تونید از شومیز های جلو بسته استفاده کنید یا به سراغ ست کردن شومیز های جلو باز با یه تیشرت خوشگل و شلوار بگی برید. کافیه فقط یک بار ست شلوار بگی با شومیز رو امتحان کنید تا عاشق راحتی و خنکی این ست بشید؛ بعد از اون مطمئنا بارها و بارها تو طول تابستون به سراغ این ترکیب فوق العاده خواهید رفت.

شلوار+بگی+با+شومیز

عکس از صفحه  athena.style.book

شومیز سفید با شلوار وایدلگ

شلوارهای واید لگ یکی از پرکاربردترین لباس هایی است که می تونید توی کمدتون داشته باشید. این شلوارها چون معمولا فاق بلند هستند باعث میشن پاها کشیده تر به نظر بیایند به همین خاطر هم برای افراد کوتاه قد انتخاب فوق العاده مناسبیه.

277892282_666596464636592_8511650822150359275_n

عکس از صفحه behtarina__ir , stylebyrezvan

شومیز سفید با وست

 وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه. وست لباسِ راحتیه که به سادگی میتونید باهاش استایل رسمی یا اسپرت بسازید. اگه میخواین با وست و شومیز استایلی رسمی داشته باشید از شلوار راسته یا بوت کات و کفش پاشنه بلند غافل نشید. اگه اهل تیپ اسپرت هستید میتونید با کتونی یا شلوار مام استایل یه استایل جذاب داشته باشید. 

275978893_350518390396031_6178586615864908804_n

عکس از صفحه lotus_method , cuthbert.style

شومیز سفید با شلوار پارچه ای راسته

شومیز و شلوار پارچه‌ای راسته، در صورتی که شومیز داخل شلوار قرار بگیره، یک استایل رسمی شیک براتون ایجاد می‌کنه. در این استایل میتونید یک کفش پاشنه متوسط بپوشید تا استایل کامل‌تر و شیک‌تری داشته باشید. اضافه کردن کت به زیبایی این ست کمک شایانی می کند.

70740_410

شومیز سفید زیر مانتو

پوشیدن شومیز زیر مانتو خیلی رایجِ؛ اما چه شومیزی برای این کار مناسبِ؟ به طور خلاصه، شومیزهای ساده و تک رنگ برای پوشیدن در زیر مانتو مناسبند. برای مانتوهای اسپرت از شومیز نخی و برای مانتوهای طرحدار و مجلسی از شومیز حریر استفاده کنید. برای این ست میتونید رنگ شومیز با شال یا شلوارتون ست کنید.

download+(19)

عکس از صفحه mezon.flamingo1 , sahar__dadar

عکس شاخص از صفحه shikopickmantoo , behtarina__ir

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها