|

اگه قدت کوتاهه و میخوای بلند دیده بشی این 5 تا کارو نکن؛ مثلا پاشنه بلند نپوش! آره نپوووش

فکرشو میکردین که استفاده از اکسسوریتو قد بلند یا قد کوتاه نشان دادن ما تاثیر دارد؟ بیایید این اکسسوری ها را بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- میدانستید که برای یک استایلینگ خاص و چشم نواز باید از قوانین ویژه و سختگیرانه‌ای پیروی کنید؟ در دنیای فشن و مد معمولا به مواردی توجه می‌شود که در حالت عادی بسیاری از ما خیلی راحت از آن عبور می‌کنیم. همین مسئله هم عاملی شده تا در اغلب موارد، مرتکب اشتباهاتی کوچک اما تاثیرگذار شویم. مثلا در انتخاب اکسسوری‌ها به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ میدانستید که همین اکسسوری‌های کوچک اما بسیار چشم نواز و دوست داشتنی میتواند در بلند یا کوتاه‌تر نشان دادن شما تاثیر داشته باشند؟

اگر جزء افراد کوتاه قد جامعه به حساب می‌آیید توصیه ما این است که به سراغ اکسسوری‌هایی که در این مقاله معرفی میکنیم نروید!

اکسسوری شماره 1: کفش پاشنه بلند

خانم‌های قد کوتاه بر این باورند که با پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند میتوانند قدبلندتر دیده شوند. خب ما قصد نداریم این مسئله را نقض کنیم اما آسیب‌هایی که پوشیدن مکرر این کفش‌ها به بدن وارد می‌کند و مشکلاتی که نظیر کمردرد و پادرد و... به بار می‌آورند اغلب باعث شده تا پزشکان این کفش‌ها را برای طولانی مدت توصیه نکنند.

اما چه کفش‌هایی برای قدبلندتر دیده شدن بپوشیم؟ کفش های بدون پاشنه!

حتما متعجب شده‌اید اما کفش تخت اگر با شلوار مناسب استفاده شود خصوصا شلواری که همرنگ کفش باشد، قد شما را بلندتر نشان می‌دهد. البته در این مسیر مانتو خود را بالای بالای زانو انتخاب کنید تا اندامتان را کشیده تر از همیشه نشان دهد.

کفش پاشنه بلند

اکسسوری شماره 2: کیف های بزرگ

یکی از اکسسوری‌های مهمی که هر خانمی آن را استفاده می‌کند؛ کیف است. خب نمیتوان در این مسئله که قد در جذابیت و نوع استایل تاثیر مستقیم دارد، هیچگونه ایراد و ابهامی وارد کرد. در این میان موارد دیگری را نیز باید اضافه کنیم که از جمله عبارتند از؛ وزن و فرم بدن!

حال با توجه به این موارد فکر میکنید خانم‌های قد کوتاه باید به سراغ چه نوع کیف‌هایی بروند؟ آنها باید کیف‌هایی متناسب با ابعاد بدنی خود خریداری کنند. کیف‌هایی کوچک و کوتاه که به جذابیت استایل آنها بیافزاید نه اینکه آنها را گنده‌تر و کوتاه‌تر از همیشه نشان دهد.

از طرفی کیف خریداری شده آنها باید رنگ و سبک لباسشان همخوانی داشته باشد و در پوشش نقطه ضعف‌هایشان بسیار خوب عمل کند.

کیف های بزرگ

اکسسوری شماره 3: کمربندهای پهن و کلفت

مهم‌ترین مسئله در خرید کمربند این است که بدن‌تان را به دو بخش با رنگ‌های متفاوت تقسیم نکند! مثلا اگر سراغ لباس‌هایی سراسر تیره مثل مشکی یا سورمه‌ای رفته‌اید از کمربند سفید استفاده نکنید. این کمربند بدن شما را به دو بخش کوچک‌تر تقسیم می‌کند!

در چنین تصمیم‌گیری‌هایی کمربندتان را در همان مایه رنگ لباس نگه دارید. این کار از میخکوب شدن چشم‌ها بر روی بدن‌تان جلوگیری می‌کند.

مسئله مهم بعدی درباره کمربندها؛ این است که نباید به سراغ کمربندهای پهن و کلفت بروید؛ خصوصا اگر قد کوتاهی دارد. این نوع از کمربندها در کوتاه‌تر نشان دادن شما بسیار موفق عمل می‌کنند. اگر میخواهید کمری باریک و قدی بلندتر داشته باشید؛ به سراغ کمربندهای باریک و همرنگ لباس بروید.

توصیه ما این است که حتما خطوط افقی را از لباس‌هایتان حذف کنید. این کار شما را به خواسته‌تان میرساند.

کمربندهای پهن و کلفت

اکسسوری شماره 4: بلند نگه داشتن موها

خیلی‌ها میگویند که موهای بلند را دوست دارند و اصلا سال‌ها برای رسیدن موهایشان تا کمر حرص خورده‌اند، حال که به چنین زیبایی رسیده آن را کوتاه کنند؟! قطعا پاسخ‌شان به این توصیه «نه» است! اما باید بدانید که موهای کوتاه نیز به همان اندازه زیباست و میتواند نه تنها در تغییر چشم گیر استایل شما تاثیر داشته باشد، بلکه شما را بلندقدتر از آن چیزی که هستید نشان دهد.

متخصصان میگویند؛ موهای بلند و البته تک رنگ در کوتاه جلوه دادن شما بسیار موثر عمل می‌کند. حتی اگر حاضر به کوتاه کردن موهایتان نیستید؛ حداقل یک رنگ سایه روشن در آن به وجود آورید تا حداقل بخشی از این توصیه را پیاده کرده باشید. مطمئنیم که از این پیشنهاد نتایج مثبتی را دریافت خواهید کرد.

بلند نگه داشتن موها

اکسسوری شماره 5: گوشواره های بلند

یکی از مسائلی که خانم‌ها خصوصا خانم‌های کوتاه قد نباید پشت گوش بیاندازند؛ خرید گوشواره های بلند است. خب با خرید گوشواره‌های بلند، گوش‌ها به دلیل سنگینی وزن گوشواره‌ها حالتی افتاده به خود میگیرند که این مسئله شاید کمی شما را بلندتر نشان دهد اما قطعا به مرور زمان آسیب هایی را به گوش وارد می‌کند.

توصیه ما این است که همواره از گوشواره‌های با حالت چسبان و چسبیده به گوش استفاده کنید.

گوشواره های بلند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی