|

اصول شیک پوشی

بلد نیستی سایه و خط چشم بکشی؟؟ اینجا کلی ویدئوی آموزشی هست پس بدوووو بیا

سایه چشم

برای اینکه چشماتونُ حسابی خوشگل کنید باید فرم چشمهارو بشناسید و بدونید که چه مدل آرایشی به چشم هاتون مییاد.

لینک کوتاه کپی شد
3

از اون جایی که همه ما زیبایی رو دوست داریم و دلمون میخواد همیشه خوشتیپ و جذاب باشیم پس لازمِ که برای خودمون وقت بزاریم و هزینه کنیم. از جمله کارهایی که میشه برای زیباتر شدن انجام داد اینِ که به تغذییَمون اهمیت بدیم، به پوستمون برسیم، از ماسک و آبرسان برای تقویت موهامون استفاده کنیم لباسی بخریم که با اندام و رنگ پوستمون تناسب داشته باشه؛ در کنار تمام این کارها از نقش غیر قابل انکار آرایش هم نمیشه غافل شد گاهی اوقات یه خط چشم و رژ لب میتونه کامل کننده استایلمون باشن و به صورتمون تازگی و رنگ و لعاب بدن.

به گزارش «شایانیوز»، همون طور که میدونید تو این دو سال اخیر کرونا همه ابعاد زندگیمونُ تحت تاثیر قرار داده شاید براتون عجیب باشه اما جناب کرونا حتی روی آرایش کردن خانم ها هم تاثیر گذاشتن میپرسید چجوریییی؟؟ از اون جایی که ماسک این روزا جزء جدایی ناپذیر استایل همه شده خیلی از خانم ها دیگه با وجود ماسک از کرم پودر و رژ لب و ... استفاده نمیکنن بلکه فقط به آرایش چشم ها اکتفا میکنن. 

همون طور که می دونید آرایش چشم ها یکی از سخت ترین قسمت های آرایش کردنِ اما اگه اصولی انجامش بدید تاثیر بسیار زیادی در جذاب تر شدنتون داره. برای اینکه چشماتونُ حسابی خوشگل کنید باید فرم چشمهارو بشناسید و بدونید که چه مدل آرایشی به چشم هاتون مییاد و سپس طرز استفاده از سایه رو هم یاد بگیرید. اینجوری میتونید با زدن سایه، به چشم هاتون فرم و بُعد خاصی بدین و چروک و پیری چشم رو هم بپوشانید! با رعایت اصول سایه زدن، چشم ها درشت تر و جذاب تر شده و عیوب چشم ها پوشش داده میشه.

IMG_20220310_095451

اگه بلد نیستید سایه بزنید یا خط چشم بکشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چنتا ویدئوی ساده و کاربردی نحوه سایه زدن و خط چشم کشیدنُ براتون گردآوری کردیم.

ویدئوها از صفحات shaabnaam_beauty , aroose_javaher , elnazmakeup1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها