|

بهار و تابستان 2022 چه رنگ هایی مد هستند؟

از مهم‌ترین مسائل در استایل کردن لباس، انتخاب رنگ است. فارغ از هر جنسیتی ترکیب رنگ‌هاست که شما را جذاب نشان می‌دهد. ترند رنگ سال 2022 چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مهم‌ترین مسائل در انتخاب لباس که اغلب هم بسیار مورد توجه قرار میگیرد، انتخاب رنگ است. بسیاری رنگ‌ها را از نظر جنسیتی تفکیک می‌کنند. اما توجه به همخوانی داشتن رنگ‌ها با یکدیگر مهم‌تر از مسئله جنسیتی‌ است! علاوه بر این؛ اگر شما ذره‌ای استایل برایتان اهمیت دارد، نه تنها باید به همخوانی داشتن رنگ‌ها با یکدیگر، بلکه باید به ترند بودن آنها در سال نیز اهمیت داده و به آن توجه کنید.

براساس نظریه‌هایی که از طراحان مد منتشر شده؛ شاید رنگ سال بنفش باشد اما در سال 2022 رنگ لیمویی را بیش از پیش خواهید دید. سبز لیمویی که ته مانده‌ای زرد دارد از آن دست رنگ‌هایی‌ست که در Runwayهای 2022 خصوصا در لباس‌های بهاره و تابستانه به وفور دیده شده است. اما بیایید ترند رنگ‌ها در بهار و تابستان 2022 را بشناسیم تا ترکیب رنگ ایده‌آلی را برای استایل خود بسازیم.

نظریه طراحان مد

کریستین سیریانو را میشناسید؟ او برای Runway خود به سراغ لباس مجلسی میدی لیمویی با کلاهی به همان رنگ رفت. یا طراح دیگری در مجموعه خود از رنگ نارنجی استفاده کرد و خیلی از افراد با الهام از این Runway او استایلی بی نظیر برای خود ساختند. جیسون وو نیز نشان داد که با به تن کردن رنگ زرد تا چه اندازه میتوان دلچسب بود!

باید بگوییم که این رنگ‌ها در بهار و تابستان 2022 بیشتر از آن چیزی که فکرش را کنید پیش چشمان شما خواهند بود. البته که تنها آنها را در پیراهن و بلوز نمیبینید! هر تکه از لباس، سایه، اکسسوری و کفش و.. میتواند این رنگ‌ها را در خود ترکیب کند و شما را بر سر زبان‌ها بیاندازد. 

رنگی-که-همیشه-مورد-استقبال-قرار-میگیرد؛-آبی-سلطنتی

رنگی که همیشه مورد استقبال قرار میگیرد؛ آبی سلطنتی

خب ما در خصوص نحوه استفاده از رنگ لیمویی به اندازه صحبت کردیم اما چرا به سراغ آبی سلطنتی آمدیم؟ آبی سلطنتی از آن دست رنگ‌هایی‌ است که به هیچ عنوان از دید خارج نمی‌شود و هیچ رنگی نمیتواد جای آن را بگیرد. حتی برندهایی مانند لاکوست نیز در مجموعه بهاره و تابستانه خود از این رنگ به عنوان رنگ اصلی استفاده کرده‌اند. پس منتظر رخ نمایی شکوهمندانه این رنگ در سال 2022  و خصوصا عید 1401 باشید!

البته برای استایل کردن این رنگ باید کمی دقت کنید. خصوصا اگر میخواهید به سراغ رنگ‌های قرمز و سفید بروید.

سبز-لیمویی

رنگی که پایان ندارد؛ سبز لیمویی

سبز لیمویی از سال گذشته ترند شده و همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. طراحان حاضر نیستند از این رنگ دست بکشند. از همین‌رو باید آن را جزئی جداناپذیر از ترند رنگ‌های بهار و تابستان 2022 بدانید. این رنگ سرشار از حس طراوت و شادابی و جنب و جوش است و میتواند کمی از گرمای تابستان را برای شما کم کند. پیشنهاد میشود که این رنگ‌ها را با مشکی و یا حتی سفید ترکیب کنید تا یک هارمونی فراموش نشدنی را در استایل خود به وجود آورید.

نارنجی

رنگی هوس انگیز که هرکسی آن را میخواهد؛ نارنجی

با نگاه کردن به رنگ نارنجی چه چیزی در ذهنتان تداعی میشود؟ من که کافیست به این رنگ نگاه کنم تا غروب آفتاب و آن حس و حال بی‌نظیرش را به خاطر بیاورم. انتخاب این رنگ در تابستان 2022 میتواند حال و هوایی جدید و سراپا هیجان را در شما به وجود آورد. استفاده تک رنگ از آن نیز بسیار دوست داشتنی‌ است. اما اگر میخواهید کنتراستی چشم نواز را ایجاد کنید؛ به سراغ کفش مشکی و یا حتی آبی بروید. آن وقت هیچکس نمیتواند از تماشای استایل شما چشم بردارد!

دریا را به کمدتان بیاورید با آبی نیلگون

بسیاری از افراد هیچ تفاوتی میان انواع آبی قائل نیستند. اما همه کسانی که در دنیای مد و ترندها فعالیت می‌کنند و یا حتی اندکی از آن سر درمی‌آورند به خوبی میدانند که سایه‌های آبی چه تفاوتی دارند و توانایی ساخت چه استایل‌هایی را دارند. اصلا کمی با خود فکر کنید مطمئنا تفاوت میان آبی نیلگون و آبی سلطنتی وجود دارد. اینکه کدام یک از آنها را انتخاب می‌کنید کاملا به سلیقه‌تان برمیگردد. برندهای مختلفی مانند Nina Ricci و... در Runwayهای خود استایل‌های متفاوتی از آبی را به نمایش گذاشتند که میتوانید از آنها الهام بگیرید.

سبز-چمنی

رنگی با جایگاه دست نیافتنی؛ سبز چمنی

اگر بخواهیم یکی از زیباترین رنگ‌های پالت رنگی را نام ببریم حتما از سبز چمنی یا همان Kelly صحبت خواهیم کرد. این رنگ چندین مشخصه بسیار جالب دارد؛ از جمله شاد و جسور بودن، سرزندگی و غنی بودن! این رنگ قابل مقایسه با هیچ رنگی نیست. رنگی مستقل که در Runway هفته مد لندن حتی با وجود سایه بودن بسیار به چشم آمد و خودنمایی کرد.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی