|

آشنایی با رنگ سال 2022؛ چطور رنگ "وری پری" را سِت کنیم؟

امسال پنتون تصمیم گرفت تا برای آرامش از دست رفته دوران کرونا، رنگی آرامشبخش معرفی کند. در ادامه با ترکیبات این رنگ بیشتر آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر شما هم دنبال مد و فشن هستید، می‎دانید که هر سال پنتون رنگ سال را معرفی می‌کند. امسال پنتون تصمیم گرفت تا با انتخاب رنگی آرام، همراه با سایه های آبی و الهام گرفته از گل پریوش، کمی از آرامش از دست رفته دو سال را به ما جهانیان بازگرداند. شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که آن را با چه رنگی ست کنید. نگران نباشید، ما در ادامه این مقاله به شما کمک خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

رنگ سال 2022، ترکیبی از زیبایی و آرامش

شاید فکر کنید که انتخاب رنگ هر ساله، کاری بسیار آسان و بی درد سر است. اما اینگونه نیست، شرکت پنتون امسال با فکر و برنامه ریزی دقیق برای انتخاب این رنگ عمل کرده است. تعدادی از شرکت های طراحی و مد از انتخاب این رنگ باخبر بودند، حتی می‎توانید در کالکشن‌های پاییز و زمستان برندهایی همچون؛ ژیوانشی، ایو سن لورن و والنتینو این رنگ را مشاهده کنید. انتخاب این رنگ، قصد دارد علاوه بر آرامش، زیبایی و هیجان طراحان را به چالش بکشد.

رنگ سال 2022، ترکیبی از زیبایی و آرامش

ست کردن رنگ بنفش وری پری (Very Peri)

باید بدانید، که یکسری قواعد برای ست کردن رنگ بنفش وجود دارد. اما توجه داشته باشید که بنفش وری پری، برخلاف تمامی رنگ های بنفش، بیشتر به آبی نزدیک است تا قرمز. همین موضوع شاید شما را برای ست کردن کمی به چالش بکشد. اما نکته‌ای که در باره این رنگ وجود دارد، نزدیک بودن آن به رنگ های پاستیلی است. شما به راحتی می‌توانید آن را با سبز و یا زرد پاستیلی ست کنید و ترکیب زیبایی خلق کنید.

رنگ بنفش همراه با آبی

همه ما طی این دوسال، به هر طریقی دنبال بازگشت آرامش از دست رفته‌مان در دوران کرونا هستیم. ترکیب رنگ آبی همراه با بنفش وری پری، آرامش و امید از دست رفته را به شما بازمی گرداند و به شما نوید سالی پر امید را می‌دهد. شما نه تنها از این ترکیب رنگ در تابستان، بلکه در زمستان هم می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید.

رنگ بنفش همراه با آبی

کلام آخر

اگر با تمام این نکاتی که ذکر کردیم، باز نتوانستید با این رنگ ارتباط برقرار کنید، نگران نباشید. از رنگ‌های دیگر در استایل کردن کمک بگیرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی