|

جذابیت خانم طباطبایی با استایل جدید/چهره 43 ساله ملکه زیبایی با 20 ساله ها مو نمیزنه!

بهنوش طباطبایی (زاده ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. وی صفحه اینستاگام شخصی خود را با فتوشات ها جذاب و استایل جدیدش بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهنوش طباطبایی (زاده ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. وی دانش‌آموخته دکترای روان‌شناسی بالینی است و یک دوره بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌ است. او برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد.

خانم بازیگر در صفحه شخصی اینستاگرام خود فتوشاتی از خودش در حال نوازش بچه گربه ای پست کرده و کپشن نوشته است: انگار ما هم دیگر را درک میکنیم.

IMG_2816

چهره خانم بازیگر که در 43سالگی با جوان 20 ساله مو نمیزند توجه کاربران را به خود جلب نموده!

 در این عکس ها بهنوش خوش پوش تر از همیشه ظاهر شده است؛ او مانتو کتی جنس لنین سفید با راه راه ریز عمودی اش را همراه با یک دامن لنین سفید پایین ریش و یک کفش چرم عسلی ست کرده است که این کفش 39 دلار معادل2/500/000 میلیون تومان است. 

IMG_2820

IMG_2825

در این فتوشات ها شال های خانم بازیگر عوض میشود یکجا با شال سفید مشکی و جایی دیگر با همان شال که به شکل مینی اسکارف در آمده حتی جای دیگر باشالی به رنگی میان خردلی و طلایی ظاهر شده است.

IMG_2817

IMG_2824

در فتوشات ها یک کیف راه راه سفید مشکی هم در دستان خانم بازیگر قرار دارد که از برند ALDO می باشد کوچک ترین کیف از این برند 99 دلار قیمت دارد.

جواهرات استفاده شده وی در یک دست دستبندی میخی است که 5 گرمی این دستبند معادل 26 میلیون تومان می باشد و در دست دیگر هم یک دستبند النگویی طلایی سفید دارد که حدود 150 یورو معادل 10/3450/000 میلیون تومان است.

IMG_2822

البته از اکسسوری های دیگر نیز در انشگتانش استفاده کرده که یکی از آنها انگشتر ست دستبند طلایی سفیدش می باشد اما آن یکی کامل واضح نبوده برای پیدا نمودن جزئیات آن نبود. 

رنگ لاک های بهنوش طباطبایی نیز انگار با استایل او جور شده و سفید است؛  انگار خانم بازیگر کارش در استایل زدن حرف ندارد!

IMG_2821

IMG_2819

IMG_2818

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها