|

جنون تجاوز به مردان/ قاتلی که قربانی را با گاز گرفتن گردن خفه میکرد و خونش را میمکید

هارمن متجاوز زنجیره‌ای و قاتل زنجیره‌ای آلمانی مرتکب تجاوز جنسی، قتل ، مثله‌سازی و قطعه قطعه کردن حداقل 24 مرد و پسر جوان در شهر هانوفر شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

(محتوا و تصاویری این مطلب ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد)

شایانیوز- هنگامی که فریتز هارمن جنایات وحشتناک خود را در اوایل قرن بیستم انجام داد، هنوز عبارت «قاتل سریالی» ابداع نشده بود. بنابراین، کلماتی مانند «قصاب» و «خون آشام» برای توصیف او در مطبوعات کاملاً مناسب به نظر می رسید. فریتز هارمن متجاوز زنجیره‌ای و قاتل زنجیره‌ای آلمانی مرتکب تجاوز جنسی، قتل ، مثله‌سازی و قطعه قطعه کردن حداقل 24 مرد و پسر جوان در شهر هانوفر شد.

21

گرایش به رفتار دخترانه از زمان کودکی

هارمن کودکی آرام بود و دوستان کمی هم سن و جنس خود داشت و به ندرت با هیچ کودکی خارج از مدرسه معاشرت می کرد به استثنای خواهر و برادرش. از دوران کودکی، رفتار هارمن به طور قابل توجهی زنانه بود و او از فعالیت‌های پسران دوری می‌کرد، در عوض با عروسک‌های خواهرانش بازی می‌کرد و لباس‌های آنها را می‌پوشید.

20

آزار جسمی و جنس از اوان کودکی

در سال 1886 هارمن تحصیلات خود را آغاز کرد. او توسط معلمان به عنوان یک کودک لوس شناخته شد که مستعد رویاپردازی بود. اگرچه رفتار او در مدرسه مثال زدنی بود، عملکرد تحصیلی او کمتر از حد متوسط ​​بود و هارمن مجبور شد یک سال تحصیلی را دو بار تکرار کند. در یک مورد، زمانی که او حدوداً هشت ساله بود، هارمن توسط یکی از معلمانش مورد آزار و اذیت قرار گرفت، اگرچه او هرگز درباره این حادثه به تفصیل صحبت نکرد.

22

از سربازی تا آسایشگاه روانی

هارمن در ابتدا با زندگی نظامی سازگار شد و به عنوان یک سرباز کارآموز عملکرد خوبی داشت. اما پس از مدتی توسط یک پزشک متخصص بیمار تشخیص داده شد آن هم از نوع روان‌رنجور اضطرابی و سپس صرع. همین امر سبب شد او از ادامه سربازی معاف شود در کارخانه سیارسازی به کار گمارده شود. او در ادامه ازدواج کرد و بچه دار شد و باز هم به خدمت سربازی اجباری فراخوانده شد. همچنین او مدتی در آسایشگاه روانی بستری بود.

24

نوجوانی و آغاز غارت و دزدی

هارمن در 16 سالگی نخستین جرایم خود را مرتکب شد؛ از همان زمان به مردان و پسران گرایش داشت و با فریب آنها به زیرزمینی در مناطق دورافتاده برده و از آنها سوءاستفاده جنسی میکرد. او عمدتاً به عنوان یک دزد خرده پا، سارق و کلاهبردار زندگی می کرد. اگرچه گهگاه به شغل قانونی دست می یافت، اما همواره از کارفرمایان یا مشتریانش دزدی می کرد. 

25

نیش عشق بر گردن پسران

بین سال‌های 1918 و 1924، هارمن حداقل بیست و چهار قتل را مرتکب شد، اگرچه او مظنون به قتل حداقل بیست و هفت نفر است. همه قربانیان او پسران بین 10 تا 22 سال بودند که اکثر آنها در سنین میانی تا اواخر نوجوانی بودند. در آپارتمان هارمن، معمولاً قبل از اینکه گردن فرد را گاز بگیرد، به قربانی غذا و نوشیدنی میداد، و اغلب قربانی را خفه می‌کرد. این امر باعث می‌شد قربانی بر اثر خفگی بمیرد، اما در موارد متعدد هارمن نای قربانیانش را به طور کامل گاز گرفت و از این عمل به عنوان «نیش عشق» یاد میکرد. همه قربانیان هارمن قبل از اینکه اجسادشان دور ریخته شود، معمولاً تکه تکه میشدند و جمجمه شان به وسیله چاقو از ستون فقرات جدا شده و همه اعضا در رودخانه لین رها شدند.

26

فروکش کردن شور جنسی دیوانه‌کننده

کار هارمن سرانجام در همان حینی که با پسر نوجوانی در حال مجادله بود به پایان رسید و دستگیر شد؛ در خانه او مقدار زیادی خون، وسایل، لباس ها، چکمه ها و کلیدهای افرادی که توسط او کشته شدند یافت شد. در ابتدا پس از دستگیری مقاومت میکرد واز تجارت گوشت سخن میگفت اما مدتی بعد و به اصرار خواهرش اعتراف کرد که بین سال‌های 1918 و 1924 به تجاوز جنسی، کشتن و تکه تکه کردن بسیاری از مردان جوان به‌عنوان «شور جنسی دیوانه‌کننده» تن داده است. پس از آن نیز به اعدام مکوم شد.

27

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها