|

جنون شکافتن جمجه انسان برای بوی خون/ قاتلی که مغز قربانی را با چوب خالی میکرد میخورد

الکساندر پیچوشکین قاتل سریالی روسی، ملقب به قاتل صفحه شطرنج در سال 2007 در مسکو دستگیر و به قتل 48 نفر محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الکساندر پیچوشکین قاتل سریالی روسی، ملقب به "قاتل صفحه شطرنج" در سال 2007 در مسکو دستگیر و به قتل 48 نفر محکوم شد. پس از دستگیری او، پلیس صفحه شطرنجی را کشف کرد که در همه میدان ها به جز دو تا از آن ها تاریخ درج شده بود که ظاهراً به قتل هایی که او مرتکب شده بود مرتبط بود.

20

اولین قتل، مانند عشق اول است

 نظر می رسید که او با یکی از شناخته شده ترین قاتلان زنجیره ای روسیه، آندری چیکاتیلو، که در سال 1992 به 52 قتل محکوم شد در رقابت بود. در حوالی زمان محاکمه چیکاتیلو در سال 1992، پیچوشکین اولین قتل خود را انجام داد. بر اساس اعترافات تلویزیونی پیچوشکین، او تازه نوجوانی بود که پسری را از پنجره به بیرون هل داد. در حالی که پلیس از او در این پرونده بازجویی کرد، بعداً اعلام شد که خودکشی کرده است. او بعداً گفت: "این اولین قتل، مانند عشق اول است، فراموش نشدنی است."

21

فاضلاب؛ محل دفن قربانی ها

پیچوشکین منتظر می ماند تا قربانی مورد نظرش مست شود و سپس او را بارها و بارها با یک ابزار بلانت - چکش یا یک تکه لوله - زد. برای پنهان کردن اجساد، او اغلب قربانیان خود را به چاله فاضلاب می انداخت. برخی از آنها در آن زمان هنوز زنده بودند و در نهایت غرق شدند.

28

قتل هایی وحشیانه و به جا گذاشتن ردپا

با پیشرفت کشتار، حملات پیچوشکین وحشیانه تر شد. او بین مه 2001 و سپتامبر 2005 به سی و شش قربانی حمله کرد. سه تن از قربانیان او از جراحات جان سالم به در بردند. پیچوشکین به قربانی خود در پارک بیتسا (اکثریت قریب به اتفاق افراد بی خانمان مسن ) نزدیک می‌شود، پیشنهاد می‌دهد که یک نوشیدنی ودکا شریک شود، و سپس آنها را می‌کشد – معمولاً با ضربه زدن به پشت جمجمه‌شان با چکش یا بطری.

27

دستگیری و محکومیت

مقامات سرانجام در ژوئن 2006 با پیچوشکین پس از کشتن زنی که با او در یک سوپرمارکت کار می کرد، دستگیر شدند. او یادداشتی برای پسرش گذاشته بود تا به او بگوید که با پیچوشکین قدم می زند. در حالی که او از خطرات ناشی از کشتن همکارش آگاه بود، همچنان او را به قتل رساند.

24

پس از دستگیری وی، پلیس یک صفحه شطرنج با تاریخ در 61 یا 62 مربع از 64 مربع آن کشف کرد. پیچوشکین از طرفداران بازی بود و سعی می کرد به تعداد مربع هایی که روی تخته بود، مردم را بکشد. با وجود ارجاع به تاریخ، پلیس تنها توانست پیچوشکین را به 51 فقره قتل و اقدام به قتل متهم کند (سه نفر از قربانیان او زنده ماندند).

23

زندگی بدون قتل مانند زندگی بدون غذا است

اعتراف پیچوشکین از تلویزیون روسیه پخش شد. در آن، او به طور طولانی در مورد نیاز خود به کشتن بحث کرد. پیچوشکین گفته است: "برای من، زندگی بدون قتل برای شما مانند زندگی بدون غذا است." او که پشیمانی نشان نداد، بعداً استدلال کرد که باید به قتل های بیشتری متهم شود و به ادعای خود مبنی بر کشتن 61 یا 63 نفر ادامه داد. 

22

پیچوشکین در اکتبر 2007 مجرم شناخته شد. هیئت منصفه تنها سه ساعت قبل از اینکه او را در 48 فقره قتل و سه فقره اقدام به قتل مجرم تشخیص دهد، بحث کرد. اندکی پس از محاکمه، پیچوشکین به حبس ابد محکوم شد. ماهیت هولناک جنایات او علاقه به برقراری مجدد مجازات اعدام در روسیه را افزایش داده است.

25

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها