|

جنون تجاوز به زنان برای تفریح/ قاتلی که گوشت زنان را با گوشت خوک مخلوط کرده و میفروخت

قاتلی که پس از کشتن زنان بخشی از اجسادشان را مثله کرده و به خوک‌هایش خورانده و برخی را نیز به‌عنوان گوشت خوک به مشتریانش فروخته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  یکی از خوفناک ترین قاتلان سریالی جهان، قربانیان خود را خفه می‌کرد و به خورد خوک‌های خود می‌داد؛ قربانیان او بین سال های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۱ به قتل رسیدند. بقایای اجساد بسیاری از زنان در مزرعه او پیدا شد که برخی از آنها به طرز وحشتناکی مثله شده بودند. جایی که مقامات در آن زمان بزرگترین تحقیقات صحنه جنایت در تاریخ کانادا را انجام دادند. پس از 18 ماه، آنها بقایای 33 زن را پیدا کردند. رابرت پیکتون کانادایی به اتهام قتل دست‌کم ۶ زن از سال ۲۰۰۷ میلادی پشت میله‌های زندان به سر می‌برد توسط یکی از هم بندی هایش کشته شد.

24

مثله کردن؛ پیشه مورد علاقه

رابرت پیکتون در خانواده ای کشاورز به دنیا آمد که کار پرورش خوک نیز انجام می‌دادند. رابرت در نوجوانی به همراه برادر کوچکترش در مزرعه پدری مشغول به کار شد. مادر رابرت علاقه زیادی به خوک ها داشت و بر بهداشت آن ها تاکید فراوان میکرد؛ بر همین اساس فرزندان خود را ملزم می کرد تا ساعاتی طولانی برای پرورش دام های مزرعه کار کنند. او پس از ترک تحصیل در یک قصابی فعالیت خود را آغاز کرد.

23

میراث هنگفت و شروع کار قاتل

 چندی بعد که والدینش مردند او و خواهر و برادرش مزرعه را به ارث بردند؛ او غل خود را گسترش داد و اغلب مهمانی‌هایی را در یک کلوپ شبانه برگزار می‌کرد که نخبگان سیاسی و اقتصادی را جذب می‌کرد. از دهه 1990 زنانی که در بخش شرقی ونکوور زندگی میکردند و اغلب فقیر بودند ناپدید میشدند. همین امر منجر به گمانه‌زنی در رسانه‌ها شد مبنی بر اینکه یک قاتل زنجیره‌ای در حال عملیات است. 

22

سرهای بریده ای که تنها ماندند

قربانیان رابرت عمدتاً اعضای گروه‌های بومی بودند، و بیشتر کارگران جنسی و معتادان به مواد مخدر بودند که آقای پیکتون در مرکز شهر ایست‌ساید، زیر شکم ونکوور خوش‌منظره و ثروتمند، با آنها برخورد کرد. بقایای وحشتناک انسانی از جمله دست ها و پاهای تکه تکه شده و سرهای بریده شده زنان را کشف شد. 

21

گوشت انسان هایی که فروخته شد

رابرت چند باری به جرم های مختلف دستگیر شد اما دوباره آزاد شد. سپس وجود سلاح گرم سبب شد پلیس سراغ کاوش محل سکونت و مزرعه این قاتل برود. در روزهای اولیه کاوش ها، انسان شناسان پزشکی قانونی تجهیزات سنگینی از جمله دو تسمه نقاله مسطح 15 متری و غربال های خاک را برای یافتن آثاری از بقایای انسان وارد کردند. در 10 مارس 2004، دولت فاش کرد که پیکتون ممکن است گوشت انسان را آسیاب کرده و با گوشت خوکی که به مردم فروخته بود مخلوط کرده باشد. اداره بهداشت استان بعداً هشدار داد.

20

اجسادی که خوراک خوک شدند

به گفته کارآگاهان، قربانیان وی اغلب زنان خیابانی بوده‌اند که به روش‌های مختلفی پس از آزارواذیت وحشیانه و تجاوز به قتل رسیده‌اند. برخی از آنها با تزریق ماده ضدیخ به‌عنوان یک مخدر جان سپرده‌اند و بعد هم اجسادشان مثله شده است. «رابرت» در اعترافاتش مدعی شده پس از کشتن زنان بخشی از اجسادشان را مثله کرده و به خوک‌هایش خورانده و برخی قسمت‌های بدن را نیز به‌عنوان گوشت خوک به مشتریانش فروخته است.

26

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها