|

همه آنچه که درباره سانحه برای بالگرد حامل رئیسی در آذربایجان شرقی می دانیم

خبر‌های ضدونقیضی درباره سقوط بالگرد حامل ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در فضای رسانه‌ای منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عصر امروز یکشنبه خبرهای ضد و نقیضی از سانحه برای یکی از بالگردهای کاروان ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی منتشر شد. 

در خبر اولیه که یک وبسایت محلی منتشر کرد، آمده بود که «بالگردی که حامل رئیس‌جمهوری، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بود، عصر یکشنبه در جلفا دچار سانحه شد».

اما آنچه که تاکنون درباره سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور می دانیم:

- ساعتی هلی کوپتر در رادار نبوده است.

- سقوط ابتدا تکذیب و سپس تایید می شود.

- با توجه به تماس های نصفه و نیمه برقرار شده زخمی بودن بعضی از همراهان قطعی است اما اینکه آیا کسی هم فوت شده یا نه اطلاع دقیقی در دست نیست.

-ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده اند.

-ایرنا در خبری تکمیلی از وقوع سانحه برای بالگرد رئیس جمهور ایران در جنگل دیزمار در محدود عمومی بین ورزقان و جلفا آذربایجان شرقی خبر می دهند.

- منطقه وقوع سانحه از مناطق صعب العبور است و امکان تردد به صورت خودرویی وجود ندارد و همین مساله نیروهای امدادی را با دشواری‌هایی روبرو کرده است.

منطقه به شدت بارانی و مه آلود بوده و دیروز هشدار نارنجی هواشناسی برای این مناطق صادر شده بود.

در محل سانحه برای بالگرد رئیس جمهور،  تخته سنگ‌های عظیمی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر پشت به پشت هم قرار دارند که این موضوع امکان جستجو و پیش‌روی‌ را از امدادگران و مردم گرفته است.

- گروه‌ها و تیم‌های مردمی در منطقه قره‌داغ برای جستجوی هلیکوپتر رئیس جمهور تشکیل شده است. هم‌اکنون تیم‌های مردمی، هلال احمر، بسیج، سپاه و اهالی روستاها اطراف در حال جستجو هستند، اما شرایط آب و هوایی اجازه پیش روی نمی‌دهد. در منطقه هیچ گونه ارتباط اینترنتی برقرار نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها