|

تعبیرخواب

تعبیرخواب الماس،دیدن انگشتر الماس

تعبیرخواب الماس

تعبیر دیدن الماس در خواب چیست؟ و از چه چیزی خبر می دهد؟شما می توانید تمامی تعابیر الماس را در شایانیوز بخوانید...

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب الماس

شایانیوز-بطورکلی،دیدن یک الماس در خواب به این معناست که فرد بیننده فردی بسیار ماهر وکاربلد در برابرحل مشکلات خواهد بود وبه راحتی می تواند بر مشکلات خود غلبه کند. به دلیل این ویژگی، او در مقابل همه فردی محترم خواهد بود و در زندگی تجاری به اوج می رسد.

 

پیداکردن الماس

پیداکردن الماس در خواب نشانه ی خوش شانسی است. یافتن الماس به معنای ثروت و زندگی با عزت است.

 

انگشتر الماس

دیدن انگشتر الماس در خواب اشاره به ازدواج دارد. شخصی که در خواب انگشتر الماس می بیند، پیشنهاد ازدواج دریافت می کند. تعبیر می شود که او عاشقانه ازدواج خواهد کرد و ازدواج او صلح آمیز و موفق خواهد بود و در زندگی تجاری اش سود خواهد کرد. ساخت و در آوردن انگشتر الماس در خواب  نشانه ی طلاق است. اگر زن انگشتررا از انگشت خود در بیاورد ، تعبیر می شود که زن از شوهرش طلاق می گیرد.

 

سنگ الماس

شخصی که در خواب سنگ الماس می بیند ،  آسایش و آرامش می یابد و در فراوانی و وفور زندگی می کند. 

 

الماس قرمز 

شخصی که در خواب الماس قرمز می بیند نشان می دهد که زندگی عاشقانه اش بدون هیچ مشکلی سپری خواهد شد ، اما زندگی تجاری او بسیار دشوار و مشکل ساز خواهد بود. 

favorite-unique-diamond-studs

گردنبند الماس

دیدن گردنبند الماس در خواب نشانگر این است که شخص بعد از مدتها به خواسته های خود میرسد و روزهای خوش و آرام در انتظار صاحب خواب است.

 

گرفتن الماس 

کسی که در خواب الماس میگیرد بیانگر این است که در یک دوره آشفته قرار دارد. و یکی از نزدیکان صاحب خواب برای حل مشکلات شخص به او کمک می کند تا از شر مشکلات خلاص شود.

 

گوشواره های الماس

شخصی که در خواب گوشواره های الماس می بیند به دلیل رفتار غیرمسئولانه خود دچار  مشکلات مادی می‌شود.

 

معدن الماس 

شخصی که در خواب معدن الماس می بیند مقدار زیادی از دارایی و سرمایه خود را به یتیمان اهدا می کند و این کمک مالی باعث فراوانی و وفوردر زندگی او می شود و سرمایه او چند برابر می شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها