|

تعبیرخواب

تعبیرخواب افتادن،افتادن یهویی در خواب

تعبیرخواب افتادن

افتادن در خواب به چه معناست؟ چگونه تعبیر میشود؟ افتادن در خواب نشانه ی چیست؟تعابیر در شایانیوز آورده شده....

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب افتادن

 

شایانیوز-بطورکلی،سقوط وافتادن در خواب بیانگر این است که شخص از شر مشکلات ، اندوه ، غم و سختی ها خلاص خواهد شد.به این معنی است که فرد از مشکلات مالی خلاص خواهد شد ، بدهی های خود را پرداخت می کند و راحت خواهد شد،فرد آرامش می یابد. 

 

افتادن از بالکن

افتادن‌ از بالکن در خواب بیانگر این است که فرد از نظر مادی و معنوی آسیب می بیند.و صاحب خواب متحمل خسارت های بزرگی خواهد شد ، که برای جبران این ضرر از یکی از دوستان خود پول قرض می گیرد ، این بدهی را پس نخواهد داد و اتفاقات دردسرآفرینی روی خواهد داد.

 

افتادن روی صورت

دیدن اینکه شخص در خواب به صورتش می افتد ، تعبیر این است که شخص دین خود را ادا می کند و اعتقاد او بیشتر میشود.بسیار فرخنده است. کسی که این خواب را می بیند شخصی است که در راه خدا پیش می رود. 

 

افتادن هنگام راه رفتن

نشانه افزایش درآمد است. این بدان معنی است که صاحب خواب ثروتمند خواهد شد. زمین خوردن ناگهانی هنگام راه رفتن در خواب بیانگر این است که به شخص کمک های زیادی خواهدشد ، آرامش خواهد داشت و زندگی مشترک خوشی را در کنار همسر و فرزندانش سپری خواهد کرد.

 

افتادن از آسمان

بیانگر این است که او صاحب فرزند پسر میشود که درستکارخواهدبود و خانواده اش همیشه او رادعا خواهند کرد ودر زندگی تجاری خود موفقیت قابل تحسینی کسب خواهد کرد.

تعبیرخواب افتادن

افتادن در دریا 

دیدن افتادن در دریا در خواب بیان می کند که مشکلات و سختی های صاحب خواب پایان می یابد ، وضعیت مالی او افزایش می یابد و به موفقیت دست می یابد. دیدن اینکه در خواب به دریا می افتید ، نشانه کمک به شخصی است که نیازمند است. این نشان می دهد که فرد پاداش خواهد گرفت. 

 

افتادن از دیوار

افتادن از روی دیوار در خواب بسیار فرخنده است. این نشان می دهد که صاحب خواب اهداف خود را با تلاش برآورده می کند وتعبیر بر از دست دادن شغل و آرامش برای مدت کوتاهی است.

 

افتادن از پشت بام

تعبیرمی شود که صاحب خواب دچار از دست دادن مال و خسارت مادی یا معنوی به یکی از بستگان خود خواهد شد. 

 

افتادن در آب

تعبیر افتادن در خواب بیانگر این است که شخص سِمَت بالایی از طرف شخصی عالی مقام دریافت خواهد کرد و در حیطه ی کاری خود مشارکت پرباری خواهد داشت.

 

افتادن از پله

به معنای آن است که صفحه جدیدی در زندگی تجاری رویابین گشوده می شود ، تلاش هایی صورت میگیرد که درآمد شخص را در دراز مدت دوبرابر می کند.

تعبیرخواب افتادن

افتادن از صخره

منادی مشکلات و سختی هم برای شخص و هم برای خانواده اش است که بعد از مدت کوتاه از شرمشکلات خلاص خواهندشد.

 

افتادن از اسب در خواب

بدان معناست که مشکلی بزرگ در حیطه ی کاری فرد پیش خواهد آمد که به دلیل شایعات یا پاپوش هایی که رقبا یا دشمنان ایجاد می کنند و این مشکل ماندگار نخواهد بود.

 

افتادن در چاله

اینکه بیننده در خواب در گودال می افتد ، بیانگر آن است که فرد به دلیل برخی بحران ها از جایگاهی که برایش تلاش زیادی کرده بود برکنارمیشود.و دیدن سقوط وی در چاه در خواب بیانگر این است که اختلافات بزرگی بین شخص و خانواده اش به وجود خواهد آمد.

 

افتادن از ساختمان

اگر در خواب از ساختمان سقوط می کنید بیانگر این است که صاحب خواب در شغلی که با تلاش فراوان بدست اورده است ، به دلیل اشتباه غیر عمدی ، شرایطی را به وجود خواهد آورد که آسیب خواهد دید و بیکارخواهد شد. 

 

افتادن از آسانسور 

سقوط در آسانسور در خواب ، بیانگر این است که فرد با مشکل بیکاری روبرو خواهد شد و به دلیل اشتباه دچار افت اعتبار  در زندگی تجاری خود خواهد شد. 

 

از ارتفاع به دریا می افتید 

دیدن شخصی که در خواب از ارتفاع به دریا می افتد به این معنی تعبیر می شود که صاحب خواب در زندگی تجاری در برابر رقبای خود پیروز خواهد شد. وفرد بعد از یک کار طولانی و تلاش های دراز مدت به آرامش میرسد.

 

لیزخوردن و افتادن

دیدن لیز خوردن در خواب نشان می دهد که این شخص با اقوام نزدیک خود بحث های مختلفی خواهد داشت. دیدن اینکه فرد در خواب لیز خورده است ، بیانگر این است که امور خواب بیننده روز به روز خراب می شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها