|

دانلود قسمت هفتم سریال دراکولا / قسمت 7

هفتمین قسمت از سریال دراکولا سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت از طریق پلتفرم های فیلیمو و نماوا منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

هفتمین قسمت از سریال دراکولا به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت از طریق پلتفرم های فیلیمو و نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هفتم سریال دراکولا اینجا کلیک کنید.

مصیبت های الناز و ژاله تمامی ندارد. آن ها لیست اموال پر شمارشان در داخل و خارج کشور را به موفق می دهند و نتیجه ی استعلام او این است که کامروا همه ی آن ها را فروخته است و فقط یک خانه باقی مانده است که کامروا آن را به نام هر دوی آن ها زده است.

مینا هم در این شرایط تمام انرژی اش را گذاشته است که به ژاله و دوست های او نزدیک شود و به شکلی آبرومند هم پیشنهاد مهندس را بررسی کند تا به دوران بی پولی گذشته اش برنگردد. اما خبری مهم همه چیز را دگرگون می کند.

چمچاره زنده است. او را در کنار دریاچه ای پیدا کرده بودند و درحالی که بیهوش بود به بیمارستان برده اند. او با به هوش آمدنش مینا را خبر می کند و به دنبال مینا، الناز و ژاله و موفق هم به سمت بیمارستان روانه می شوند. پلیس هم پی گیر این پرونده و جریان سقوط هست و قبل از همه با چمچاره صحبت می کند.

این قسمت هم ادامه ی قسمت های قبل در از دست رفتن مال و اموال ژاله و الناز است و برخوردی که آن ها با این مشکل تازه پیدا کرده اند. اطرافیان ژاله هم که مثل گذشته از زمین خوردن و به دردسر افتادن او خوشحالند و هیچ فرصتی را برای طعنه زدن به او از دست نمی دهند. ژاله هیچ وقت فکرش را هم نمی کرد که مجبور شود حیوانات وحشی خانه اش را بفروشد. البته که به لطف چیره دستی وکیلش همین کار را هم نمی تواند بکند و گروه های حمایت از حیوانات مانع فروش آن ها می شوند و حیوانات را با خود می برند تا به طبیعت برگردانده شوند.

با به هوش آمدن چمچاره می توان هم به پیش رفتن داستان امیدوار بود و به این شک که کامروا هم می تواند زنده باشد فکر کرد و هم امیدوار بود که جریان داستان بامزه ت از قبل شود و شخصیت چمچاره ناتوانی بیشتر کاراکتر ها برای خنده گرفتن را جبران کند و بار کمدی داستان را به دوش بکشد...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها