|

ریحانه پارسا از قمار و شرط بندی تا هرزگی و مستی!

ریحانه پارسا تصاویری از شراب خواری و مستی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا بازیگر دیروز و شاخ اینستاگرام حالا دیگر غرق در فساد است و هر چه بیشتر دست و پا می زند در منجلاب بیشتر فرو می رود. ریحانه پارسا بعد از اینکه در هفته های گذشته تصویری نیمه برهنه از بالا تنه خود منتشر کرده بود حالا در اقدامی عجیب تصاویری از شراب خواری خود در فضای مجازی منتشر کرد و در کنار آن تصویر کاملا برهنه از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

او که با حضور در سریال پدر به شهرت رسید و نوید که بازیگر تمام عیار را می داد در کمتر از دو سال حالا به جایی رسیده که دائم الخمر شده  عکس های از مستی و هرزگی خود را در اینستاگرام به نمایش می گذارد تا از ان طریق جوانان و نوجوانان را فریب دهد و در کنار آن برای پیچ اینستاگرامش فالوور  به دست آورد و از این طریق کسب درآمد کند.

101

ریحانه در سودای پورن استار شدن!

ریحانه پارسا هفته گذشته در اتاقی در اپلیکیشن کلاب هوس در پاسخ احسان رستگار مبنی بر این که قصدش از انتشار عکس های اخیرش چیست و چه پیامی را به دنبال دارد؟ گفت:«می خواهم پورن استار شوم؛جدی! این عکس ها آغاز آن مسیر است»

البته یک روز بعد از این حاشیه ریحانه تغیر موضع داد و اعلام کرد از صحبت های او برداشت اشتباه شده و او هیچ قصدی برای پورن استار شدن ندارد. 

البته این نکته هم قابل ذکر است که ممکنه این ادعای او برای جلب توجه و جذب فالوور بیشتر باشد ولی آنچه در روزهای گذشته رخ داده نشان از یک تغییر بزرگ در زندگی او است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به هرزه ها و هیز ها فرصت می دهند تا گناه بیشتری کنند تا خفت بیشتری بکشند و گناه بیشتری بکنند تا در کثافاتی از خیانت و حقارت و خفت و حسادت و حماقت بمیرند و عاقبت خوبی ندارند دعا کنیم سرنوشت ما این طور نشود، بحث راجع به آنها بیهوده است و باید فراموش شوند چون هزاران از این افراد وجود دارند و کسی هم جز مردان هیز و منحرف و فاقد هویت آنها را دوست ندارد.

  • ........... ارسالی در

    لعنت به شرف و حیای نداشتت

  • امیر ارسالی در

    واقعا در عجبم کسی که میتونست تو سینما بدرخشد و قله های ترقی و یک زندگی سالم رو طی کند چگونه به این روز افتاده!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    هدف بعضی افراد حقیر که قدر انسانیت خود رو نمیدونن از این هنجار شکنی هااینه که سوژه بشن وشما هم بامطرح کردنشون به اونها کمک میکنید یعنی واقعا خبری مفید تر از کشف حجاب ایکس ودیوانه بازی ایگرگ ومبلغ فروشگاه حیوون شدن زد نیست ۶ر وقت خواستی سرچی توگوگل کنی دیدی خبر اومده ریحانه پارسا،ساراونیکا ،بهاره رهنما وبهنوش بختیاری وسحر قریشی ونفیسه روشن یعنی مملکت غیر اینا یا نخبه تر از اینا یا موفق تر از اینا یا الگو تر از اینا نداره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها