|

ریحانه پارسا تکذیب کرد: پورن استار نمی شوم!

ریحانه پارسا که خبر پورن استار شدن خود را استوری کرده بود حالا این خبر را تکذیب کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا که دیروز خودش با استوری کردن پست “ریحانه پارسا: می خواهم پورن استار شوم” به این مساله دامن زده بود حالا خبر را تکذیب کرده است.

ریحانه پارسا با ریتوییت پست ابراهیم داروغه زاده حرف او را تائید کرده است.

داروغه زاده نوشته بود: «ریحانه_پارسا نگفته میخواد پورن استار بشه . فقط یک موضوع پیشنهاد داده برای گفتگو در کلاب هاوس. حالا در خلوت خودمان فکر کنیم چه واکنش هایی به این خبر زرد داشتیم؟ ایا قبول داریم ذهن جامعه #مردسالار ما بیمار است؟»

25

ریحانه پارسا در پاسخ او نوشت: « درود به شما جناب، این دوستان همون قشر تحصیل کرده به ظاهر روشن فکر در حوزه سینما و نمایش هستند که بیشتر از مخاطب عام،خود به دنبال چنین اخبار ملتهب هستند.»

ماجرای پورن استار شدن ریحانه پارسا از کجا شروع شد؟

پارسا که به تازگی عکس های بسیار جنجالی و نیمه برهنه منتشر می کند در اتاقی در اپلیکیشن کلاب هوس علت عکس های اخیرش را توضیح داد.

ریحانه پارسا در پاسخ به این که قصدش از انتشار عکس‌های اخیرش چیست و چه پیامی را به دنبال دارد؟ گفت: «می خواهم […] استار شوم؛جدی! این عکس ها آغاز آن میسر است».»

parsa-porn-star

واکنش کاربران به تکذیب پورن استار شدن ریحانه پارسا

از آنجایی که خود پارسا حالا برای جذب فالوور یا هرچیزی دیگری این خبر را استوری کرده بود، تکذیب خبر و همچنین ژست روشنفکری گرفتن او با واکنش کاربران مواجه شده است.

کاربری نوشت: «نه قبول ندارم خودش استوری کرده به کلاب هاوس و فلان هم ربطی نداره.»

کاربر دیگری یاد آور شد: «نه قبول ندارم خودش استوری کرده به کلاب هاوس و فلان هم ربطی نداره.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ضحا ارسالی در

    یکی نیست به این پارسابگه خاک توسرت کنن چه پورن بشی چه نشی چه فرقی میکنه برات؟مخ پوکت پوکه دیگه بیشعوراگه مخت پوک نبودسرنوشت پورن استارهارومیخوندی تحقیق وبررسی میکردی ببینی عاقبتشون چی شدبدش حرف مفت میزدی مردمیم که گول حرفای توروبخورن که فالووجمع کنی ازشون مخشون بامال توبه یه اندازه پوکوزنگ زدست....بیشعورجان کی آدم میشی تو؟

  • ناشناس ارسالی در

    شب دراز است وقلدر بیدار

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها