|

چگونه اسپیس فریم‌های اجاره‌ای می‌توانند هزینه‌های رویداد شما را کاهش دهند؟

چگونه اسپیس فریم‌های اجاره‌ای می‌توانند هزینه‌های رویداد شما را کاهش دهند؟

اسپیس فریم سازه‌ای است که در رویدادهای مختلف مثل نمایشگاه‌ها کاربرد دارد، در حقیقت بدون وجود آن نمی‌توان هیچ غرفه‌ای را راه‌اندازی کرد

لینک کوتاه کپی شد

اسپیس فریم سازه‌ای است که در رویدادهای مختلف مثل نمایشگاه‌ها کاربرد دارد، در حقیقت بدون وجود آن نمی‌توان هیچ غرفه‌ای را راه‌اندازی کرد و از عهده هزینه‌های مربوط به برپا کردن ایونت برآمد.

این سازه در انواع اندازه‌ها با کاربردهای مختلف تولید می‌شود و قابل سفارش است. space frame عملکردی مشابه داربست نمایشگاهی دارد و استحکام و زیبایی آن باعث می‌شود که همه کسب‌وکارها تشویق به غرفه‌سازی شوند.

از این سازه‌ها با هدف تبلیغات و افزایش دایره مشتری‌ها کمک می‌گیرند. وجود space frame کمک به اجاره فضایی برای نمایش محصولات و خدمات بیزینس‌ها می‌کند. ما در این مقاله به‌طور مفصل توضیح داده‌ایم که این سازه دارای چه مزیت‌هایی است، چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توان با کمک کاربری آن، سودهای فراوانی به‌دست آورد.

اسپیس فریم؛ راهی برای ساخت غرفه

اگر به‌دنبال سازه‌ای مستحکم، قابل حمل و مقرون‌به‌صرفه هستید، همچنین می‌خواهید با ساخت غرفه دایره مشتری‌های خود را گسترده کنید، وقت آن رسیده تا با space frame به‌طور کامل آشنا شوید.

Space frame فضایی است که طراحی مدرنی دارد، این سازه به‌دلیل وزن سبک و در عین حال استحکام بالا می‌تواند محیط مناسبی را برای نمایش محصولات شما در رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف ایجاد کند.

غرفه‌ها گاهی در محیط روباز نیز برپا می‌شوند، خبر خوب این است که با این سازه‌ها نیازی به نگرانی در مورد آب‌وهوا وجود ندارد، چون در مقابل باران و باد شدید مقاوم هستند.

رویدادهای تبلیغاتی با هدف افزایش مشتری و مخاطبان هدف برگزار می‌شوند، به‌طوری که تمام کسب‌وکارهای موفق و پیشتاز از مزیت‌های غرفه سازی استفاده می‌کنند تا بتوانند خود را به انبوهی از کسانی که در رویداد مربوط حضور دارند، معرفی کنند.

در این بین، اسپیس فریم راهی است که به‌وسیله آن می‌توان غرفه‌ای زیبا، متسحکم و مقرون‌به‌صرفه برای رشد بیشتر کسب‌وکار و فروش مضاعف محصولات برپا کرد و پذیرای بازدیدکننده‌هایی بود که امکان تبدیل شدن‌شان به مشتری، زیاد است.

چه کسب‌وکارهایی نیاز به space frame دارند؟

اجاره فضا برای ایجاد رویدادهای عمومی، مناسب کسب‌وکارهایی است که اقدام به شرکت در نمایشگاه‌های مختلف می‌کنند. ازاین‌رو هر بیزینسی که محصول دارد و کالای آن می‌تواند به نیاز گروه خاصی از افراد پاسخ دهد، شرایط بهره‌مندی از مزیت‌های اسپیس فریم در اختیارش قرار می‌گیرد. در این بین، کسب‌وکارها و رویدادهای دیگری هم هستند که برپایی و موجودیت آن‌ها وابسته به این سازه‌ها است. در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

اهدافی که بدون وجود  space frame محقق نمی‌شوند

space frame - تصویر 2

 

اجاره استیج یکی از مواردی است که ارتباط مستقیمی با space frame دارد، هنرمندانی که به اجرای موسیقی می‌پردازند، نیاز به فضایی امن و مستحکم دارند! در کنار این‌ها می‌توان موارد نوشته‌شده در فهرست پایین را به‌عنوان دیگر کاربری‌های این سازه معرفی کرد:

  • گلخانه
  • ساخت انباری
  • سوله موقت یا همیشگی
  • بیمارستان صحرایی
  • بک استیج
  • ایستگاه فرهنگی
  • ایستگاه صلواتی
  • تالار پذیرایی

هزینه اجرای اسپیس فریم چقدر است؟

استفاده از space frame به‌دلیل هزینه‌های کم و نصب آسان، باعث کاهش ساخت غرفه‌سازی می‌شود. در نظر داشته باشید که نرخ مربوط به این سازه با توجه به ابعاد و اندازه، همچنین شرایط اقتصادی تغییر می‌کند. بااین‌حال ذکر این نکته ضرورت دارد که نصب space frame ساده و سریع است، به همین جهت قیمت بالایی را برای اجرای آن در نظر نمی‌گیرند.

این را هم لحاظ کنید که هر کسب‌وکار با هدف افزایش فروش و مشتری خود اقدام به اجاره فضا با این سازه می‌کند. بنابراین، قیمت سفارش space frame هر اندازه که باشد، باز هم نتیجه آن، کسب سود قابل توجه برای صاحبان مشاغل است. در ادامه بیشتر در مورد عوامل تاثیرگذار روی قیمت این سازه صحبت می‌کنیم.

چه عواملی روی قیمت space frame تاثیر می‌گذارند؟

اگر بخواهیم شرایط اقتصادی و نرخ ارز را نادیده بگیریم، موارد نوشته شده در فهرست پایین می‌توانند هزینه‌های مربوط به سفارش اسپیس فریم را بالا و پایین کنند:

  • متراژ و تعداد شاخه‌های space frame
  • طراحی و ویژگی‌های ظاهر سازه
  • ابعاد سازه
  • نوع سازه؛ آبکاری شده یا رنگی؟
  • شرکت تولیدکننده یا برند سازنده
  • میزان کیفیت متریالی که در ساخت سازه استفاده کرده‌اند

با space frame هزینه‌های رویداد بیزینس خود را کاهش دهید

هزینه اجرای اسپیس فریم - تصویر 3

گفتیم که space frame را می‌توان در ابعاد مختلف سفارش داد و طراحی‌های منحصربه‌فردی را برای آن در نظر گرفت. در این راستا با توجه به اینکه خواسته‌های هر کسب‌وکار با دیگری متفاوت است و امکان دارد فضای مورد نیاز یک بیزینس کمتر از دیگری باشد، وجود بستری که بتواند نسبت به درخواست کارفرما از خود انعطاف نشان دهد، منجر به کاهش هزینه‌ها می‌شود.

در حقیقت کارفرما می‌تواند اندازه و متریال اسپیس فریم خود را تعیین کند؛ در مورد متریال به‌کار رفته در فضای مورد نیازش نظر دهد؛ در ارتباط با طراحی و امکانات موجود در space frame مشاوره بگیرد و در نهایت نسبت به بودجه‌ای که در اختیار دارد، یک بستر مناسب و کافی را برای معرفی محصولات و خدماتش دریافت کند.

Space frame با توجه به اینکه قابل حمل است و به‌راحتی می‌توان آن را برپا کرد و بعداز اتمام رویداد، نسبت به جمع کردن آن اقدام کرد، گزینه‌ای مناسب برای غرفه سازی و اجاره استیج به‌حساب می‌آید. قابل ذکر است که اگر این سازه را از برندهای معتبر و پیشتاز تهیه کنید، می‌توانید مناسب‌ترین قیمت را در ازای داشتن آن بپردازید.

شرکت اسپیس سازان؛ مرجعی معتبر برای سفارش space frame

شرکت اسپیس سازان، به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده space frame کشور شناخته می‌شود. این مجموعه آماده دریافت سفارش‌های شماست. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

جمع‌بندی

اسپیس فریم به فضایی مدرن و مستحکم می‌گویند که با کمک آن می‌توان به غرفه‌سازی پرداخت؛ رویدادهای مختلف برگزار کرد و در نمایشگاه‌های گوناگون حضور یافت. کسب‌وکارهایی که نسبت به داشتن space frame اقدام می‌کنند، فرصت معرفی محصولات خود را به کسانی دارند که مخاطب هدف بیزینس‌شان هستند.

وجود این سازه می‌تواند به افزایش شهرت برند و تعداد خریداران کمک زیادی کند. کمااینکه هزینه‌های مربوط به سفارش و اجاره آن، زیاد نیست. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و خرید این سازه به سایت https://spacesazan.com مراجعه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها