|

شکنجه با چاقو پیش از کشتن قربانی/ قاتلی که طعم خون انسان به مذاقش خوش آمد

دنیس ریدر، قاتل سریالی شیطان صفتی که با ترسناکترین خیالات سادیستی جنسی تبدیل به یک ماشین کشتار و قتل قربانیانش به بدترین شکل ممکن شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از شیطان صفتانی که ظاهری آرام و باطنی پر خباثت داشت به دلیل علاقه به در مرکز توجه بودن سراغ شکنجه و کشتن انسان‌های بیگناه رفت. BTK مخفف پیوند، شکنجه و کشتن است و این لقبی است که دنیس ریدر قاتل سریالی آمریکا به خود اختصاص داد. او برای  برای طعنه زدن به مقامات غلب سرنخ هایی باقی گذاشت و سرانجام دستگیر شد. 

18

ریدر چگونه قاتل شد؟

دنیس ریدر، نام قاتل سریالی شیطان صفتی است که سال ها در سایه به عنوان فردی خوش‌برخورد در جامعه شناخته میشد اما در پشت پرده، مردی همراه با ترسناکترین خیالات سادیستی جنسی بود که تبدیل به یک ماشین کشتار  و قتل قربانیانش به بدترین شکل ممکن شد.

19

کمبود محبت عامل تبدیل شدن به قاتل

دنیس ریدر در 9 مارس 1945 در یک خانواده پرجمعیت متولد شد اما مشغله کاری بسیار پدر و مادرش باعث شد دنیس با کمبود محبت و توجه بسیاری بزرگ شود تا جایی که عدم توجه مادرش به او جزو اصلی ترین و اولین پاشنه آشیل های شخصیت دنیس برای شروع قتل هایش بود.

17

زجر انسان برای چشیدن طعم خون

اما همه چیز رسما از دوران نوجوانی دنیس شروع شد؛ او خیالات سادیستی جنسی در مورد شکنجه، کشتن، به دار آویختن زنان و حیوانات، زو سادیسم و فتیش‌های جنسی بسیاری داشت که نشان میداد مملو از انحرافات جنسی است؛ اما به جای صحبت با کسی از همان سال ها تمام احساسات خود را مخفی نگه داشت.

16

دنیس تا سال 1974 و زمانی که 29 ساله شود، حیوانات بسیاری را به بدترین شکل ممکن به کام مرگ کشاند اما در نهایت به وسیله شغلش در یک شرکت امنیتی و نصب دزدگیر برای خانه ها و نزدیکی اش با خانواده مشتری ها، تصمیم گرفت به جای حیوانات طعم خون را اینبار از طریق زجر کشیدن انسان ها بچشد.

14

نخستین قتل؛ صحنه‌ای دهشتناک رقم زد

سرانجام او در تاریخ 15 ژانویه 1974 وارد خانه‌ خانواده اوترو شد و تمام اعضای خانواده را به وسیله طناب، دار زد و با کیسه پلاستیکی خفه کرد. زمانی که پلیس به صحنه حادثه رسید با یکی از خشن ترین صحنه های قتل ایالت روبرو شد. یک خانواده در کنار یکدیگر پس از شکنجه کشته شده بودند.

13

پلیس آثاری از تجاوز پیدا نکرد اما لباس زیر قربانی ها سرقت شده بود. با گذشت مدتی دنیس تمام جزئیات قتل خانواده اوترو را بر روی یک کاغذ نوشت و در میان یک کتاب مهندسی در کتابخانه مرکزی شهر پنهان کرد. عدم دستگیری دنیس باعث شد او 3 ماه بعد خشن تر از قبل به سراغ قربانی بعدی خود برود. او در تاریخ 4 آوریل 1974 وارد خانه کاترین، یک دختر 21 ساله شد؛ پس از آویزان کردن این دختر و درحالی که به وسیله چاقو درحال شکنجه شدن بود، برادرش وارد خانه میشود اما دنیس موفق به فرار و کاترین قبل از اینکه آمبولانس برسد کشته میشود. بعد از این جنایت ، دنیس به مدت 3 سال ناپدید شد.

12

قتل برای در مرکز توجه بودن

پس از 3 سال، دنیس تا سال 1991 تعداد قربانیانش را به 10 نفر رساند، در تمام این مدت او به روزنامه ها پیام ارسال میکرد و از جزئیات قتل ها میگفت زیرا او عاشق مورد توجه قرار گرفتن شده بود. حتی در یکی از نامه هایش به روزنامه ها میگوید «چند نفر را باید بکشم که به من نگاه کنید؟»

11

قاتلی خوش رو در ملاعام

سرانجام دنیس ریدر در سال 2005 ، پس از 30 سال تعقیب پلیس، در هنگام رانندگی دستگیر شد. علت دستگیری دنیس ریدر اشتباه مرگبار او در فرستادن یک فلاپی دیسک برای پلیس بود که تصاویر قربانیان در آن قرار داشت. پلیس هم با ریکاوری اطلاعات قبلی فلاپی دیسک به اطلاعات دنیس ریدر رسیده بود. او بعداً به 10 فقره قتل درجه یک متهم شد. همسایگان و اعضای کلیسای او از این خبر متحیر شدند و نمی‌توانستند باور کنند که مردی که می‌شناختند قاتل زنجیره‌ای است که برای مدت طولانی منطقه را شکار کرده بود.

15

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها