|

راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا 20 میلیون تومان + مشخصات

اگر به ‌دنبال یک راهنمای کامل برای خرید گوشی سامسونگ تا سقف 20میلیون تومان هستید، به‌جای خوبی آمده‌اید. در این مطلب می‌خواهیم یک راهنمای…

لینک کوتاه کپی شد

اگر به ‌دنبال یک راهنمای کامل برای خرید گوشی سامسونگ تا سقف 20میلیون تومان هستید، به‌جای خوبی آمده‌اید. در این مطلب می‌خواهیم یک راهنمای دقیق و کامل برای خرید محصولات میان‌رده‌ای که قیمت آن‌ها کمتر از 20میلیون تومان است به شما ارائه دهیم.

محصولات بسیار زیادی توسط شرکت سامسونگ تولید شده‌اند که هرکدام در بازه قیمتی خود به بهترین شکل عمل می‌کنند. با خرید موبایل‌هایی که قیمت آن‌ها تا 20میلیون تومان است، می‌توانید بهترین نمایشگر، دوربین عالی و حتی تراشه‌های قدرتمندی را دریافت کنید. برای این‌که کار شما راحت‌تر شود، می‌خواهیم در ادامه این مطلب، مشخصات فنی دقیق آن‌ها را با هم بررسی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

تا 20 میلیون تومان چه گوشی‌هایی می‌شود خرید؟

سوالی که باید در همین ابتدا به آن پاسخ دهیم، این است که تا سقف 20میلیون تومان، چه گوشی‌هایی برای خرید وجود دارند؟ در پاسخ باید بگوییم که برندهای زیادی محصولاتی در این بازه دارند، اما قطعا بهترین انتخاب شما سامسونگ خواهد بود.

با انتخاب موبایل‌های هوشمند سامسونگ در این بازه قیمتی می‌توانید از مزایای بسیار زیادی بهره ببرید. از مهم‌ترین این مزایا نمایشگر فوق‌العاده عالی، بدنه‌های مقاوم در برابر ضربه و باتری‌های بادوام هستند.

بهترین گوشی‌های هوشمند تا سقف 20 میلیون تومان

اگر به ‌دنبال خرید محصولات جدیدی از گوشی سامسونگ هستید، بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که قیمت آن‌ها تا سقف 20میلیون تومان است. هرچه قیمت گران‌تر شود، قابلیت‌های بیشتری نیز به شما ارائه می‌کنند؛ اما اگر محدودیت بودجه شما تا همین سقف است، محصولات زیر انتخاب‌هایی عالی به‌حساب می‌آیند.

سامسونگ گلکسی S21 FE

در اولین بخش از معرفی بهترین گوشی سامسونگ در بازه قیمتی 20میلیون تومانی، باید به موبایل S21 FE اشاره کنیم. این دستگاه یکی از محصولات پرفروش سامسونگ بوده که قیمت آن تقریبا 20میلیون تومان محاسبه می‌شود.

استفاده از صفحه‌نمایش داینامیک آمولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون 888، رم 6 و 8 گیگابایتی، دوربین‌های 3گانه 12 مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری 4k و باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی، از مشخصات مهم این دستگاه هستند. البته نباید فراموش کنید که این محصول یک پرچم‌دار ارزان قیمت بوده و برای هرکاری مناسب خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A55

اگر می‌خواهید یکی از بهترین محصولات برند کره‌ای سامسونگ را در قیمتی زیر 20میلیون تومان بخرید، پیشنهاد ما این است که گوشی سامسونگ A55 را در اولویت‌های خود قرار دهید. این محصول یکی از پرفروش‌ترین موبایل‌های میان‌رده سامسونگ به‌حساب می‌آید.

مشخصات مهم آن را باید شامل نمایشگر سوپر آمولد، تراشه اگزینوس 1480، 12 گیگابایت رم، دوربین‌های 3گانه 50 مگاپیکسلی، رزولوشن فیلم‌برداری 4k، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی و فناوری ارتباطی 5G دانست. در بدنه این دستگاه نیز از شیشه و آلومینیوم استفاده کرده‌اند تا حس بهتری هنگام کار با آن داشته باشید.

سامسونگ گلکسی A35

پیشنهاد دیگری که می‌خواهیم از میان بهترین گوشی سامسونگ زیر 20میلیون تومان به شما ارائه دهیم، موبایل گلکسی A35 نام دارد. شاید بارها نام این محصول را در بررسی‌های مختلف شنیده باشید. برای ساخت آن از متریال‌های عالی استفاده کرده‌اند.

همچنین نمایشگر سوپر آمولد آن نیز 120 هرتز بوده و از تراکم 390 پیکسل بر اینچ بهره می‌برد. استفاده از تراشه اگزینوس 1380 با فناوری ساخت 5 نانومتری موجب شده با این دستگاه هر برنامه‌ای را به‌راحتی اجرا کنید. این را هم در گوشه ذهن داشته باشید که این موبایل برای عکاسی و فیلمبرداری خوب است.

سامسونگ گلکسی A54

اگر می‌خواهید یک گوشی سامسونگ را با قیمتی زیر 20میلیون تومان بخرید، پیشنهاد ما این است که A54 را نیز در لیست خود قرار دهید. این محصول از طراحی شیکی برخوردار بوده و قاب پشتی آن از جنس شیشه مقاوم گوریلا گلاس است.

از دیگر مشخصاتی که موجب شده اهمیت این دستگاه برای خرید بالا برود، باید به نمایشگر پرقدرت آن که 1000 نیت روشنایی آن اشاره کنیم. همچنین می‌توانید این محصول را در رم‌های 4، 6 و 8 گیگابایتی سفارش داده و از دوربین عالی آن برای عکاسی نیز بهره ببرید.

سامسونگ گلکسی A34

اما آخرین موردی که باید برای یک گوشی سامسونگ با قیمت زیر 20میلیون تومانی به شما معرفی کنیم، مدل A34 نام دارد. این محصول جزء مدل‌های میان‌رده ارزان قیمت بوده و امکانات زیادی را درون خود جای داده است.

از ویژگی‌های بارزی که در مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه مشاهده می‌کنیم، باید به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، رم 6 و 8 گیگابایتی، تراشه Dimensity 1080، دوربین‌های 48، 8 و 5 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.6 اینچی اشاره کنیم. تمام این موارد این محصول را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده‌اند.

چه دوربینی با خرید موبایل‌های این بازه به دست می‌آوریم؟

اگر به مشخصات فنی محصولاتی که در بخش‌های بالایی ارائه کرده‌ایم دقت کنید، متوجه می‌شوید که سامسونگ تمام تلاش خود را کرده تا دوربین‌های خوبی را به‌کار ببرد. در اکثر مدل حسگرهای واید، اولترا واید، تشخیص عمق، ماکرو و تله فوتو مشاهده می‌شوند.

بیشتر آن‌ها رزولوشن 50 مگاپیکسلی دارند و با استفاده از آن‌ها نیز می‌توانید فیلم‌های 4k ثبت کنید. در برخی مدل‌ها نیز از دوربین سلفی قدرتمندی بهره برده‌اند که علاوه‌بر رزولوشن عکاسی خوب، فیلم‌های 4k را برای شما آماده‌سازی می‌کنند.

خرید موبایل‌های میان رده باکیفیت از دیجی‌کالا

اگر می‌خواهید در خرید گوشی سامسونگ بهترین قیمت را بپردازید، پیشنهاد می‌شود که به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سر بزنید. این مرکز خرید اینترنتی آنلاین انواع محصولات سامسونگ را با پایین‌ترین قیمت ممکن و گارانتی‌های معتبر به شما می‌فروشد. تنوع محصولات آن نیز بالا بوده و هر چیزی که نیاز داشته باشید را تامین کرده است.

جمع‌بندی

مشتریان زیادی به‌ دنبال خرید گوشی سامسونگ در بازه قیمتی میان‌رده هستند. اگر شما هم بودجه‌ای کمتر از 20میلیون تومان دارید و می‌خواهید از این شرکت، یک اسمارت‌فون خاص بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که از مدل‌های ارائه شده در این مطلب، یکی را انتخاب کنید.

محصولاتی که در این مطلب با هم بررسی کردیم، برترین میان‌رده‌های سامسونگ بوده و قیمتی عالی دارند. بهترین آن‌ها a55 و a54 هستند که از ویژگی‌های مهم آن‌ها باید به قدرت بالا در عکاسی و اجرای برنامه‌های روز اشاره کنیم. اگر قصد خرید هرکدام از این مدل‌ها را دارید، می‌توانید به دیجی‌کالا مراجعه کرده و با بهترین قیمت این موبایل‌ها را سفارش دهید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها