|

کد تخفیف اسنپ فود تا 200 هزار تومان برای سفارش اول و غیر اول

کد تخفیف اسنپ فود مناسب برای کاهش هزینه خرید اول و غیر اول غذا و دیگر مایحتاج روزانه است که به رایگان از کانال تخفیف قابل دریافت می‌باشد.

لینک کوتاه کپی شد

اسنپ فود را می­توان یکی از جذاب ترین پلتفرم­هایی دانست که در سال­های اخیر فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه برای نخستین بار در ایران امکان سفارش غذا و خوراکی را از فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلف برای کاربران فراهم کرد. مجموعه اسنپ فود همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات هرچه بهتر کاربران خود را راضی نگه دارد. تحت پوشش قرار دادن تمام شهر‌ها در هر نقطه از ایران، تنوع بالای محصولات و فروشنده‌ها و از همه مهم تر ایجاد شرایطی برای خرید ارزان با کد تخفیف اسنپ فود، از جمله مزیت‌هایی است که می­توان برای این مجموعه نام برد.

خرید ارزان تر با کد تخفیف اسنپ فود

برای کسانی که می‌خواهند غذا یا هر محصول دیگری را از اسنپ فود سفارش بدهند، روش‌های مختلفی برای تخفیف گرفتن وجود دارد. ساده ترین راهی که برای این کار پیش روی شما است، انتخاب رستوران‌هایی است که محصولات خود را با تخفیف به فروش می­رسانند. در بخش فود پارتی، تخفیف‌های ویژه ای برای شما در نظر گرفته شده است که می­توانید از آن‌ها استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که معمولا تعداد غذا‌های عرضه شده در این قسمت محدود است و باید قبل از تمام شدن آن‌ها سفارش خود را ثبت کنید.

از دیگر روش‌های تخفیف گرفتن از رستوران‌ها می‌توان به کد تخفیف اسنپ فود اشاره کرد. این کد‌های تخفیف از نظر کاربرد بسیار متنوع بوده و برای خرید محصولات مختلف از غذا گرفته تا تنقلات، سبزیجات، لبنیات، پروتئین و خواربار کاربرد دارند. دریافت کد تخفیف اسنپ فود بسیار ساده است و هزینه‌های شما را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. نکته مهمی که باید در مورد این کد‌ها در نظر داشته باشید، حداقل سفارش است. در برخی موارد کد مورد نظر شما تنها زمانی فعال می­شود که مبلغ خرید شما از حد مشخصی بیشتر باشد. همه این موارد در توضیح کد و شرایط استفاده ذکر شده است و باید با توجه به آن‌ها کد تخفیف مناسب را انتخاب کنید.

کد تخفیف خرید اول اسنپ فود

همانطور که اشاره شد، کد‌های تخفیف اسنپ فود متنوع هستند و استفاده‌های مختلفی نیز دارند. مثلاً اگر در توضیح یک کد مانند کد MPSCH6KWXVNBJ1E37G نوشته شده باشد مخصوص سفارش اول، بدیهی است که تنها در اولین تجربه خرید خود از این مجموعه می­توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر کد تخفیف خرید اول اسنپ فود، کد‌های مختلفی برای خرید دوم، خرید محصولات مشخص، خرید از رستوران‌ها و فروشگاه‌های منحصر به فرد و ... وجود دارد.

کد تخفیف میوه و شیرینی اسنپ فود

اگرچه اسنپ فود در ابتدا پلتفرمی برای سفارش آنلاین غذا معرفی شد؛ اما امروزه می­توانید محصولات مختلفی را از این طریق خریداری کنید. میوه و شیرینی‌ها یکی از دسته بندی‌های پر فروش در خوراکی‌ها هستند. هم اکنون این امکان برای شما فراهم است که با بررسی میوه فروش‌ها و شیرینی فروشی‌های اطراف خود و مقایسه آن‌ها این اقلام را تهیه کنید. به طور مثال، با استفاده از کد KDHNXCYNS3DFGTRB7 می­توانید در اولین خرید میوه 50 هزار تومان تخفیف بگیرید. البته در نظر داشته باشید که این کد اسنپ فود برای سفارش های بیشتر از 100 هزار تومان معتبر است.

کد تخفیف اسنپ فود پروتئین

از دیگر محصولاتی که می­توانید با کد تخفیف اسنپ فود مثل کد تهیه کنید میتوان به فرآورده‌های پروتئینی اشاره کرد. در این پلتفرم قادر خواهید بود بدون نیاز به خارج شدن از خانه انواع گوشت، مرغ، ماهی و سایر محصولات مشابه را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. کد تخفیف پروتئین اسنپ فود نیز با وارد کردن عبارت PROCH8EXMJNTIPSAHU روی سفارش فعال شده و سبب می‌شود روی خریدهای بالای 160 هزار تومان، 80 هزار تومان تخفیف بگیرید.

کد تخفیف اسنپ فود تا 200 هزار تومان برای سفارش اول و غیر اول - تصویر 1

کد تخفیف نان اسنپ فود

یکی از جذابیت‌های اسنپ فود امکان سفارش نان تازه است. با مراجعه به این اپلیکیشن و مشاهده نانوایی‌های اطراف خود می­توانید به سادگی و در هر زمان که اراده کنید نان تازه داشته باشید. تصور کنید که تازه از خواب بیدار شده اید و برای صبحانه نان نیاز دارید، کافی است سفارش خود را در اسنپ فود ثبت کنید تا قبل از چیدن سفره صبحانه نان تازه به دست شما برسد. علاوه براین، با کد تخفیف FCHBR5NY79IBWQ38AM می­توانید هزینه این خرید را نیز کاهش دهید. این کد را در اولین خرید نان خود از اسنپ فود استفاده کنید و در سفارش هایی با حداقل قیمت 35 هزار تومان، 20 هزار تومان تخفیف دریافت کنید.

کد تخفیف اسنپ فود عطاری

شاید در نگاه اول کمی دور از ذهن به نظر برسد؛ اما اسنپ فود حتی امکان خرید از عطاری‌ها را نیز فراهم کرده است. اگر قصد خرید محصولات گیاهی و عطاری را داشتید با کد تخفیف عطاری اسنپ فود FCSPNXNI6J7P5UC342 هزینه‌های شما کاهش خواهد یافت. این کد تخفیف عطاری را می توانید در اولین خرید خود از این دسته اعمال کنید و 50 هزار تومان کمتر بپردازید. فراموش نکنید که حداقل خرید برای استفاده از این کد 140 هزار تومان تعیین شده است.

کد تخفیف اسنپ فود لبنیات

از دیگر محصولات پر مصرفی که می توانید با تخفیف از اسنپ فود تهیه کنید، لبنیات است. فروشنده های فرآوردی های لبنی اطراف شما در اسنپ فود حاضر و منتظر ثبت سفارش شما هستند. به علاوه، با داشتن کد تخفیف LBNSNPF50 می توانید با 50 هزار تومان تخفیف DCHSFVBJR703WYXEA2 خرید کنید. این کد مخصوص اولین سفارش شما از این دسته بندی است و حداقل سفارش برای فعالسازی آن 180 هزار تومان تعیین شده است.

چگونه کد تخفیف اسنپ فود دریافت کنیم؟

یک راه در دسترس و راحت برای این کار وجود دارد. برای مشاهده جدیدترین کد تخفیف‌های معتبر اسنپ فود کافی است به وبسایت کانال تخفیف مراجعه کنید. در این سایت می­توانید انواع کد‌های ارائه شده توسط این مجموعه را به همراه شرایط استفاده آن‌ها ببینید، مقایسه کنید و از بین آن‌ها مناسب ترین را انتخاب کنید. چه قصدتان خرید اول و غیر اول غذا از اسنپ فود باشد و چه بخواهید لبنیات، پروتئین، سبزیجات، بستنی و ... سفارش دهید، همیشه کد تخفیف جدید اسنپ فود در اختیار شما خواهد بود. برای مشاهده تخفیف های روزانه، کافیست وارد سایت شده و عبارت اسنپ فود را جستجو کنید.

کد تخفیف اسنپ فود تا 200 هزار تومان برای سفارش اول و غیر اول - تصویر 2

لازم به ذکر است که در این سایت علاوه بر اسنپ فود، کد تخفیف بسیاری از فروشگاه‌های معتبر و بزرگ دیگر نیز برای خرید مقرون به صرفه قابل دریافت است. به عنوان مثال، با کد تخفیف دیجی کالا می­توانید هر محصولی که نیاز دارید را با هزینه کم تر خریداری کنید. کد تخفیف اول و غیر اول دیجی کالا، کد تخفیف ارسال رایگان و تخفیف 80 درصدی دیجی کالا از جمله این مواردند. همچنین، در صورت نیاز به اقلام سوپر مارکتی، کد تخفیف اکالا می­تواند انتخاب خوبی برای خرید ارزان و کاهش هزینه‌های شما باشد. این کد تخفیف نیز برای خریدهای اول و غیر اول از اکالا برای سفارش آنلاین از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، گندم، سوپرمارکت های محلی، امارکت و هایپر فامیلی کاربرد دارد. کدهای تخفیف دیگر برای سفارش لبنیات، سبزیجات، پروتئین، تنقلات، خواربار و ... نیز وجود دارند. علاوه بر این، از جدیدترین تخفیف‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات نیز مطلع خواهید شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها