|

اقامت استانی کانادا چیست و چه مزایایی دارد؟

وقتی که صحبت از راه‌های مهاجرت به کانادا می‌شود باید بدانید که اخذ اقامت استانی کانادا می‌تواند یکی از بهترین راه‌هایی باشد که پیش روی شما…

لینک کوتاه کپی شد

وقتی که صحبت از راه‌های مهاجرت به کانادا می‌شود باید بدانید که اخذ اقامت استانی کانادا می‌تواند یکی از بهترین راه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد. برای اخذ اقامت استانی شما باید شرایط خاصی داشته باشید و البته با مزایای این نوع از دریافت ویزای کانادا نیز آشنا شوید. در ادامه قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم.

اقامت استانی کانادا چیست و چه مزایایی دارد؟

این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی کشور کانادا به شمار می‌آید که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید خیلی ساده و راحت به این کشور مهاجرت کنید. اقامت استانی کانادا برنامه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید به‌سادگی به استان‌های مختلف کشور کانادا درخواست دهید. در این کشور هر استان دارای نیروهای کاری موردنیاز خود است. شما می‌توانید با درخواست دادن به هر استان شانس خود را برای اخذ اقامت آنها امتحان کنید. معمولا ظرفیت استان‌ها با یکدیگر متفاوت است که باید به این موضوع توجه کنید.

از جمله مزایای مهم این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این برنامه به استان‌ها اجازه می‌دهد تا بر اساس نیاز خود بتوانند نیروهای موردنیاز را استخدام کنند.
  • در این برنامه شانس مهاجران برای اخذ پذیرش در کشور کانادا بیشتر است.
  • مسیر مهاجرت به کشور کانادا از طریق این برنامه بسیار هموار و ساده است.

پس اگر شما هم در روش‌های دیگر شانس خود را انتخاب کرده و نتیجه‌ای نگرفته‌اید می‌توانید برای مهاجرت به کانادا اقامت استانی را امتحان کنید.

برنامه اقامت استانی برای کدام استان‌های کشور کاناداست؟

تقریبا تمامی استان‌هایی که در کشور کانادا وجود دارند امکان اخذ اقامت استانی کانادا را برای شما فراهم کرده‌اند. از جمله این استان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آلبرتا
  • مانیتوبا
  • نیوبرانزویک
  • نیوفالند و لابرادور
  • نوا اسکوشیا
  • انتاریو
  • جزیره پرس ادوارد
  • کبک
  • ساسکاچوان
  • و ...

شما می‌توانید با مراجعه به سایت برنامه استانی هریک از این استان‌ها اطلاعات تخصصی‌تری را درباره شرایط مهاجرت به آنها به دست بیاورید. یک نکته مهم در انتخاب استان مدنظر خود این است که حتما باید به شرایط زندگی در آن استان توجه داشته باشید. برخی از استان‌ها دارای آب و هوای بسیار سردی هستند و از طرف دیگر در برخی از استان‌ها نیز هزینه‌های زندگی خیلی بالاست.

برنامه استانی برای کارکردن در کشور کانادا

اگر قصد اخذ اقامت استانی کانادا را دارید باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که اکسپرس اینتری می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد. در این برنامه استانی می‌توانید خیلی ساده و راحت ویزای کاری خود در کشور کانادا را دریافت کنید. به منظور انجام این کار باید توجه کنید که شما باید بتوانید امتیازات لازم را دریافت کنید. این امتیازات شامل موارد متعددی هستند که از جمله آنها می‌توان به مدرک تحصیلی، مدرک شغلی و نمونه کار، مدارک زبان و ... اشاره کرد.

در مجموعه اپلای من می‌توانید خیلی ساده و راحت از خدمات مشاوره این مجموعه استفاده کرده و با فرایندی که باید برای اخذ اکسپرس اینتری کانادا طی کنید آشنا شوید.

برنامه های مهاجرت استانی کانادا (PNP)

راه‌اندازی یک استارت آپ در استان‌های کشور کانادا

آیا شما هم جز افرادی هستید که ایده‌های کسب‌وکاری خوبی دارید و به دنبال یک کشور خوب برای مهاجرت هستید؟ ویزای استارتاپ کانادا می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. این برنامه جزئی از برنامه استانی کشور کانادا به شمار می‌آید که شرایطی را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید اقامت کشور کانادا را بگیرید. برای این کار شما باید تمکن مالی مناسبی داشته باشید و در عین حال بیزینس پلن خوبی را نیز برای کسب‌وکار مدنظرتان پیاده‌سازی کرده باشید.

مدارک لازم برای اخذ اقامت استانی کانادا

برای این‌که بتوانید اقامت استانی کانادا را دریافت کنید نیازمند مدارک خاصی خواهید بود که از جمله این مدارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرم درخواست که باید با اطلاعات معتبر پر شده باشد.
  • دو قطعه عکس رنگی که حتما باید با استانداردهای پاسپورت و پس‌زمینه سفید گرفته شده باشد.
  • پاسپورت معتبر که دارای اعتبار کافی برای مهاجرت به کشور کانادا باشد.
  • مدارک زبان
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک شغلی که نشان‌دهنده سابقه شغلی شما هستند.
  • گواهی پزشکی که نشان دهد از نظر روحی و جسمی دارای سلامت لازم هستید.
  • مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی

ویزای استارتاپ کانادا (2024) ← شرایط + هزینه ها

شرایط لازم برای اخذ اقامت استانی کانادا

شرایط خاصی برای اخذ اقامت استانی کانادا وجود دارد که توجه داشتن به این شرایط به شما کمک می‌کند تا به شکل بهتری بتوانید به این کشور مهاجرت کنید. اولین شرطی که در این زمینه وجود دارد این است که شما حتما باید به پیشرفت اقتصادی آن استان کمک کنید. چه برای کار به این استان بروید و چه قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید را داشته باشید حتما باید به این موضوع توجه داشته باشید. داشتن سابقه کاری کافی نیز از دیگر شرایط لازم در این زمینه است که نشان دهد شما یک نیروی ماهر هستید.

از طرف دیگر برخی از استان‌ها معمولا شرط تمکن مالی را نیز به شرایط خود اضافه می‌کنند. به این ترتیب شما بدون داشتن تمکن مالی مناسب نمی‌توانید فرایند مهاجرت به کشور کانادا را طی کنید. در صورتی که درباره هریک از این شرایط سوالی برای شما پیش آمده است پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات اپلای من نیز در این زمینه استفاده کنید.

آیا در برنامه استانی کانادا امکان اخذ ویزای همراه نیز وجود دارد؟

بله آن دسته از افرادی که شرایط لازم برای دریافت اقامت استانی کانادا را داشته باشند و البته از تمکن مالی مناسبی نیز برخوردار باشند این امکان را خواهند داشت که بتوانند ویزای همراه را برای اعضای خانواده خود شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال دریافت کنند. شما باید تمکن مالی خوبی داشته باشید که بتوانید یک مسکن مناسب را در این کشور تهیه کرده و البته هزینه‌های اعضای خانواده خود در این کشور را نیز پرداخت کنید.

با مجموعه اپلای من به‌راحتی اقامت استانی کانادا را دریافت کنید

مجموعه اپلای من یکی از بهترین مجموعه‌های مهاجرتی در ایران به شمار می‌آید که امروزه خدمات جذاب و کاربردی را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات مشاوره این مجموعه می‌توانید با کمترین هزینه ممکن اقدام به مهاجرت به کشور کانادا کنید. این مجموعه در زمینه برنامه استانی نیز می‌تواند کمک‌های لازم را به شما ارائه دهد. پس همین حالا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها