|

علت واقعی درگذشت رضا داوود نژاد چه بود؟ عفونت خون، نارسایی کبد یا عمل لاغری؟

رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه دوشنبه سیزده فروردین در بیمارستان پیوند عضو شیراز درگذشت. اما علت فوت این بازیگر چه بود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون دوشنبه سیزدهم فروردین ماه و در سن 44 سالگی درگذشت. این بازیگر از مدت ها قبل به علت عفونت خون در بیمارستان بستری بود. اما طبق اعلام روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضای شیراز این بازیگر در بیمارستان پیوند اعضاء شیراز جان باخت.

محمدرضا حیدری مسول روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضاء شیراز شامگاه دوشنبه به ایرنا گفت: این بازیگر قبلاً در این مرکز درمانی پیوند کبد انجام داده و طی یک ماه اخیر به دلیل انجام این عمل و مشکلاتی که برای وی ایجاد شده بود در بیمارستان پیوند اعضا شیراز بستری بود.

5858

اما مشکل کبد رضا داوود نژاد ربطی به عمل لاغری او داشت؟

رضا داوود نژاد چند سال پیش معده اش را کوچک کرد که به سبب این جراحی باید یک سری آمپول و سرم هایی می زد اما وقتی روی دور لاغری افتاد کمی نسبت به مسائل پزشکی گویا سهل انگاری کرد.

در نهایت این بیخیالی و رژیم غذایی غیر اصولی او را دچار مشکلات شدید کبدی کرد کار حتی به پیوند کبد هم رسید که گویا بعد از پیوند کبد دوباره سلامتی خود را بدست آورد. اما متاسفانه گویا این مشکل کبدی دوباره شدت گرفت و توامان شد با عفونت خون و سرانجام درگذشت این بازیگر توانمند

2783210_908

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها