|

خبر جدید؛ زمان واریز معوقات ۲ ساله بر اساس رتبه بندی معلمان!

رتبه بندی معلمان

خبر جدیدی درباره زمان واریز مطالبان معلمان بازنشسته منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

 بعد از صدور احکام رتبه بندی معلمان،با واریز ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت حق و حقوق بازنشستگان فرهنگی، خبر جدیدی درباره زمان واریز مطالبان معلمان بازنشسته منتشر شد. شماری از معلمان بازنشسته می‌گویند: بعد از نزدیک دو سال هنوز پاداش پایان خدمت ما واریز نشده است. چند بازنشسته فرهنگی در تماس با سایت های خبری، از عدم واریز پاداش پایان خدمت خود انتقاد کردند؛ این بازنشستگان که نگران کاهش قدرت خرید پاداش پایان خدمت خود هستند، نزدیک دو سال است که منتظرند تا معوقات مزدی‌شان پرداخت شود.

جواب اعتراضات رتبه بندی معلمان چیست؟

رئیس مرکز منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفته است که تمام اعتراضات معلمان به رتبه‌بندی، بررسی اولیه شده است و رتبه‌های یک و دو که باید توسط هیئت ممیزه استان‌ها بررسی می‌شد، ابلاغ شده است و دلیل طولانی شدن اعلام نتایج اعتراضات معلمان به رتبه‌بندی، وسواس بیشتر در بررسی اعتراضات است تا معلمان به رتبه‌هایی که حقشان است، برسند.

معوقات بازنشستگان فرهنگی که واریز می شود؟

در شبکه های خبری آورده شده است که تا پایان مهرماه این مبالغ واریز خواهد شد و سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: براساس توافق مجلس و دولت مقرر شد تا در انتهای اجرای برنامه هفتم بازنشستگانی که ذیل دولت تعریف می شوند به میزان ۸۰ تا ۹۰ درصد کارکنان دولت حقوق دریافت کنند.
محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه درباره تعامل دولت و مجلس برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری گفت: دولت و مجلس درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان تقریبا به یک جمع بندی رسیدند و بر همین مبنا محل تامین منابع آن را هم مشخص کرده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها