|

یخچال اسنوا بخریم یا یخچال دوو؟

یخچال اسنوا یکی دیگر از یخچال های بسیار با کیفیت و متنوع می باشد که علاوه بر عملکرد بی نظیر، کیفیت بسیار بالایی دارد. قطعات به کار رفته در…

لینک کوتاه کپی شد

یخچال اسنوا یا یخچال دوو:

یخچال ها یکی از متنوع ترین وسایل منزل به حساب می آیند که می توان آن ها را بر اساس ظاهر و نحوه عملکرد از یک دیگر تفکیک کرد. به عنوان مثال از انواع یخچال فریزر ها می توان به یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر های دوقلو، یخچال فریزر های دو درب، یخچال فریزر های چهار درب و ... اشاره کرد که هر کدام ویژگی ها و ظرفیت های مختلفی دارند. برند های زیادی اقدام به تولید انواع یخچال و فریزر کرده اند که یخچال اسنوا، یخچال دوو و .... نمونه ای از آن ها به حساب می آیند. در اینجا قصد داریم به این موضوع بپردازیم که یخچال اسنوا بهتر است یا یخچال دوو ؟ همچنین در ادامه به معرفی برخی از مدل های این دو محصول، ویژگی های آن ها و ... پرداخته ایم.

برای خرید سراغ یخچال اسنوا برویم و یا یخچال دوو ؟:

یکی از سوال هایی که در هنگام خرید یخچال و فریزر ممکن است ذهن خریدار را مشغول کند این است که از بین یخچال اسنوا و یخچال دوو، سراغ کدام یک برویم ؟ و یا کدام یک را انتخاب کنیم ؟ و یا بهترینهای یخچال دوو و یا اسنوا را از چه طور پیدا کنیم ؟ در اینجا قصد داریم به این سوال ها پاسخ دهیم. برای این که به یک نتیجه گیری کلی برسیم بهتر است این دو برند را با هم مقایسه کنیم. برند دوو یکی از برند های ایرانی می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصولات و همچنین تنوع بسیار توانسته رضایت همگان را جلب کند. کلاس انرژی و یا رده کلاس این نوع یخچال فریزر A  ، A+ می باشد که به کاهش مصرف برق کمک می کند.کیفیت بسیار بالایی این نوع یخچال و همچنین خدمات پس از فروش از دیگر مزیت ها و یا ویژگی های یخچال دوو به حساب می آید.

یخچال اسنوا یکی دیگر از یخچال های بسیار با کیفیت و متنوع می باشد که علاوه بر عملکرد بی نظیر، کیفیت بسیار بالایی دارد. قطعات به کار رفته در ساختار یخچال فریزر های اسنوا با کیفیت بوده که در کیفیت نهایی یخچال فریزر تاثیر مثبت خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این نوع یخچال فریزر ها می توان به تنوع بسیار زیاد آن ها اشاره کرد. استفاده از یخچال اسنوا برای خانواده های پر جمعیت و کم جمعیت گزینه مناسبی می باشد زیرا یخچال های متنوعی با ظرفیت های گوناگون تولید شده اند.

یخچال

یخچال فریزر

چند نمونه از یخچال اسنوا:

همان طور که گفته شد یخچال فریزر های زیادی توسط برند اسنوا تولید شده اند که می توان به یخچال فریزر های ساید بای ساید اسنوا چون یخچال فریزر ساید بای ساید 32 فوت مدل  SN8-3320GW سری Gallery، یخچال فریزر دوقلو 36 فوت مدل SN6-SN5 – 0190SW، یخچال فریزر ساید بای ساید 26 فوت مدل S8-2261SS  سری Gallery، یخچال فریزر دوقلو 36 فوت مدلSN6-SN5 – 0190TI  ، یخچال فریزر ساید بای ساید 26 فوت مدلS8-2261GW  ، یخچال فریزر ساید بای ساید 32 فوت مدل   S8-3320GW ، یخچال فریزر دوقلو 36 فوت مدل S5-S6 0190SW، یخچال فریزر ساید بای ساید 35 فوت مدل S8-3350SS و .... اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.

چند نمونه از یخچال فریزر های تولید شده توسط برند دوو:

یخچال فریزر های متعددی توسط این برند تولید شده است که با توجه به نیاز، جمعیت خانواده، توان مالی، مساحت و یا متراژ آشپزخانه و ..... می توان برای خرید آن ها اقدام کرد. یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو 36 فوت مدل D4S-0036SS، یخچال فریزر دو قلو دوو 40 فوت مدل D4LRF-0020MW ، یخچال فریزر ساید بای ساید دوو 28 فوت مدلD4S-2915SS  ، یخچال فریزر دو قلو دوو 40 فوت مدل D4LRF-0020SS، یخچال فریزر ساید بای ساید دوو 32 فوت مدلD2S-1033MW ، یخچال فریزر ساید بای ساید دوو 36 فوت مدلD4S-0036MW  و ... اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.

نکات مهم در هنگام خرید یخچال اسنوا و یخچال دوو:

قبل از خرید یخچال و فریزر های تولید شده توسط برند های با کیفیت دوو و اسنوا باید به نکات و عوامل مختلفی توجه کرد تا بهترین یخچال فریزر را خریداری کنید. قبل از هر چیز به نوع یخچال فریزر توجه کنید. یخچال فریزری را انتخاب کنید که بتواند به خوبی نیاز شما را بر طرف کند. یخچال فریزر ها را می توان بر اساس تعداد درب و تکنولوژی های استفاده شده در آن ها از یک دیگر تفکیک کرد. ظرفیت یخچال و فریزر ها، تکنولوژی های به کار رفته در آن ها و ..... از دیگر نکاتی به حساب می آید که هنگام خرید یخچال و فریزر باید به آن توجه شود. گرید انرژی از دیگر نکاتی می باشد که در هنگام خرید یخچال و فریزر باید به آن توجه شود، هر چقدر گرید انرژی یخچال فریزر ها بالا تر باشد، قیمت بالا تری خواهند داشت. در برخی از یخچال فریزر ها از تکنولوژی های منحصر به فردی استفاده شده است که به کارایی آن ها و کیفیت عملکرد آن ها می افزاید. در صورتی که محیط آشپزخانه کوچک است از خرید یخچال فریزر های بزرگ خودداری کنید.

یخ

یخچال فریزر

یخچال اسنوا بخریم یا یخچال دوو:

یخچال اسنوا و یخچال دوو تنوع بسیار بالایی دارند، در نتیجه برای خرید یخچال فریزر های اسنوا و دوو بهتر است به نوع و مدل آن ها توجه کنید. در حقیقت این دو برند، برند های ایرانی می باشند که از نظر کیفیت تقریبا در یک سطح قرار دادند، به همین دلیل از بین یخچال فریزر های تولید شده توسط این دو نوع برند باید به مدل آن ها توجه کنید.

خرید یخچال اسنوا و یخچال دوو:

خرید بهترین لوازم خانگی و همچنین لوازم خانگی اصل و با کیفیت، آرزوی هر شخصی می باشد. امروزه خرید غیر حضوری و آنلاین محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است. انتخاب سنتر تخصصی‌ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی می باشد که توانسته رضایت همگان را جلب کند. این مرکز شرایط خرید یخچال دوو و همچنین خرید یخچال اسنوا را به صورت غیر حضوری و آنلاین فراهم کرده است. این مرکز معتبر محصولات با کیفیت را با کیفیت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فریزر

یخچال فریزر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها