|

شگفتی های حیات وحش؛ خرس قطبی غووول پیکر خوک دریایی رو بدجور شرحه شرحه کرد! (ویدیو)

ویدیو امروز یه خرس قطبی گنده هست که خوک دریایی بدبخت رو بدجور شکارش کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

خرس قطبی جزو خانواده خرس ها به حساب میاد که در مناطق قطبی اقیانوس منجمد شمالی زندگی می کند. این جانور بزرگ ترین گونه خرس هست، البته خرس های قهوه ای کدیاک ساکن آلاسکا تقریبا اندازه خرس قطبی هستند. خرس قطبی شناگر بسیار خوبی هست و در آب هایی که تقریبا 160 کیلومتر با یخ یا ساحل فاصله دارند دیده می شوند.

خرس قطبی نر بزرگترین شکارچی جهان به حساب میاد و وزنش به 700 کیلو هم میرسه اما سنگین ترین خرس قطبی 1.2002 کیلوگرم وزن داره!

خوک های دریایی گروهی از پستانداران دریایی اند. خوک های دریایی نیمه آبزی و دارای باله اند. خوک دریایی در مناطق مختلف جهان زندگی می کند، این جانداران هم می توانند در آب های قطبی زندگی کنند و هم در آب های استوایی. خوک دریایی می تواند نفسش را مدت 2 ساعت نگه دارد که رکوردی در دنیای جانوران محسوب می شود. خوک های دریایی (و به خصوص نوزادان آنها) قربانی شکارچیان می شوند. پوست خزدارشان در صنعت مد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین خوک های دریایی به خاطر چربی و پوستشان شکار می شوند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها