|

پرفروش ترین مدل شیرآلات آشپزخانه را بشناسید

شیر آشپزخانه که از آن به عنوان شیر ظرفشویی یا شیر سینک نیز یاد می شود یکی از مهمترین اقلام در آشپزخانه شما و البته کلیدی ترین شیر در میان…

لینک کوتاه کپی شد

شیر آشپزخانه که از آن به عنوان شیر ظرفشویی یا شیر سینک نیز یاد می شود یکی از مهمترین اقلام در آشپزخانه شما و البته کلیدی ترین شیر در میان دسته بندی شیرآلات ساختمانی است.

شیرهای آشپزخانه سابقا برای شستشوی ظروف و نظافت کاربرد داشت اما در سال های اخیر این روند جان تازه ای گرفت و زیبایی و طراحی و همچنین چالش ها برای انتخاب در میان برندهای متفاوت جایش را گرفت.

شیر آشپزخانه در ابتدا به صورت دیواری بود و از طریق علم در داخل سینک آب را خارج می کرد و البته اثری از وجود مدل اهرمی نبود و در واقع از آنها به عنوان شیرهای فلکه ای نام می برند. به مرور زمان که کارتریج وارد شیرآلات شد و باز و بسته کردن شیرها از طریق اهرم صورت گرفت و اصطلاحا شیرهای اهرمی به بازار پاگذاشت نصب آنها بر روی سینک های ظرفشویی میسر گردید و باعث شد تا علاوه بر تمرکز بیشتر بر روی خروجی آب زیبایی دو چندانی را حاصل کند.

انواع شیرآلات آشپزخانه

همانطور که گفته شد شیرآلات اهرمی نسل جدید شیرآلات هستند و دیگر خبری از شیرهای فلکه ای یا شیر مغذی دار نیست. از همین رو دسته بندی جدید شیرآلات ظرفشویی بر اساس کاربرد و مدل های آنها می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

  1. شیرآشپزخانه ثابت
  2. شیرآشپزخانه شاوری
  3. شیرآشپزخانه تصفیه دار
  4. شیرآشپزخانه قابلمه پر کن

 

6b61bc2e-d9fc-4434-b128-32aad4c068bb

شیرآشپزخانه ثابت: این شیر دارای تنه برنجی بوده که با یک علم چرخان 360 درجه که در انتهای آن پرلاتور قرار داشته روی سینک نصب می گردد و در ارتفاع استاندارد از سطح ظرفشویی قرار می گیرد. این شیر جز ارزان ترین مدل های شیر سینک می باشد.

شیرآشپزخانه شاوری (شیلنگدار): به واسطه استفاده از سینک های دو لگنه و بزرگ و همچنین سهولت در شستن ظروف بزرگ در سینک نیز به شیر شلنگدار در آشپزخانه ها زیاد شد و از این رو شرکت ها رو به تولید این سبک از شیرها که با نام شیر آشپزخانه شاوری می شناسیم آوردند. این شیرها نیز دارای بدنه برنجی بوده و در داخل علم یک شلنگ بافتی به طول 1 متر یا 1.5 متری قرار دارد که در انتهای شیلنگ نیز پرلاتور جهت مدیریت مصرف آب قرار می گیرد.

شیر آشپزخانه تصفیه دار: این شیر همانطور که از نامش پیداست مربوط به تصفیه آب بوده و از طرفی کارکرد شستشوی آشپزخانه را نیز دارد. این شیرها درواقع دارای دو خروجی آب می باشند که از یکی از آنها آب تصفیه شده و از دیگری آب لوله کشی خارج می شود. این شیرها دارای طراحی زیباتر به نسبت مدل های ساده بوده و در قسمت سینک ظرفشویی قرار می گیرد.

شیر قابلمه پر کن: شیرهای قابلمه پر نسل جدید شیرآلات آشپزخانه است که در آشپزخانه های تمیز و لوکس کاربرد داشته و در روی اجاق گاز شما نصب می گردد و همانطور که از نامش پیداست برای پر کردن قابلمه یا ظروفی که در روی گاز قرار دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین برند شیرآلات آشپزخانه کدام است؟

انتخاب بهترین برند آن هم در میان انبوهی از شیرآلات در بازار مستلزم داشتن آگاهی می باشد. این که چه برندی یا چه مدلی را انتخاب کنیم اگر همراه با کیفیت و رضایت بعد از مدت 1 یا 2 سال باشد می شود گفت که بهترین برند را صاحب شده ایم. از این رو ارائه اطلاعات زیر می تواند شما را به پاسخ برساند.

جنس بدنه» اولین اصل در مورد شیرآلات ساختار بدنه آن است. شیرها به واسطه کارکردشان می بایست فاکتورهای معینی را طی کنند تا استاندارد به دست آورند. شیرآلات خوب عموما از آلیاژ برنج ساخته شده اند و حجم استفاده شده از این مقدار آنها را در دسته شیرهای تنه سنگین یا تنه سبک قرار می دهد.

آبکاری شیر» آبکاری یا پوشش قرار گرفته بر روی شیر دومین موضوع برای انتخاب شیرآلات مناسب است. برندهای معتبر از آبکاری دقیق با میکرون بالا استفاده می کنند که باعث می شود دوام و ماندگاری سطح شیر براق بماند.

کارتریج» اصلی ترین قطعه و به نوعی مغذ شیر یا هسته آن کارتریج است. در شیرهای اهرمی کارتریج باعث عملکرد باز و بسته شدن آب شده و کیفیت آن رابطه مستقیمی با کارکرد شیر دارد. کارتریج ها در دو نوع سرامیکی و پلاستیکی استفاده شده که سرامیکی آن ساخت کشور اسپانیا و با برند سدال بوده و مدل پلاستیکی آن چینی می باشد.

91cdad48-3c30-4645-9929-cdefd3f5629e

طراحی و مدل» یادتان باشد که شما نمیتوانید هر 6 ماه یک شیر انتخاب و جایگزین قبلی کنید. از این رو می بایست در انتخاب مدل دقت کرده و حساسیت به خرج دهید. یادتان باشد که مدل های جدید اول از برندهای معتبر آغاز می گردد و از این رو این گزینه می تواند راهنمای خوبی برای به دست آوردن شیر مناسب و جدید برایتان باشد. برندهای قوی به واسطه رقابتشان در بازار همیشه از طریق بازاریابی سعی در تولید بهترین، جدیدترین و خلاقانه ترین مدل ها دارند تا از این رو بتوانند مشتری های زیادی را برای خود به دست آورند.

برند و سابقه در بازار» یکی از نکات مهم در انتخاب شیر مناسب انتخاب برند قابل اعتماد است که این امر می تواند شیر باکیفیت و با دوام را برایتان به ارمغان آورد. برندهای باسابقه و اصیل هموراه تلاش می کنند تا خوش نام بمانند و بتوانند در کورس رقابت باقی بمانند. از این رو در زیر نام چند برند معتبر را برایتان ارائه خواهم داد.

شیرکی دبلیو سی KWC

شیر قهرمان

شیر راسان

شیر شودر

شیر البرز روز

پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های شیر آشپزخانه

این رده بندی بر اساس گزارش میدانی و تحقیق بازار منتشر شده و بی هیچ قصد و غرضی ارائه میگردد. طبیعی است که اانتخاب شیر قبل از هر چیز سلیقه ای بوده و البته موارد ارائه شده بر اساس تعداد فروش و سهمشان در بازار منتشر شده است.

1-شیر آشپزخانه شاوری زو کی دبلیو سی (دارای تنوع در رنگ بندی و طراحی منحصر به فرد و همچنین مدل دو منظوره)

2-شیر ظرفشویی شاوری ایو KWC (دارای رنگ بندی و طراحی برتر به همراه چراغ)

3-شیر ظرفشویی سین کی دبلیوسی(طراحی ظریف و بادوام)

4-شیر سینک تاچ ورونا کی دبلیو سی(هوشمند و الکترونیکی)

5-شیر ظرفشویی موج شاوری قهرمان

6-شیر آشپزخانه سبلان شاوری قهرمان

7- شیر سینک فلت رویال شلنگدار قهرمان

8-شیر ظرفشویی تصفیه دار آنتیک قهرمان

9- شیر ظرفشویی شاوری مدل بیزانس شودر(رنگ بندی متنوع، سر دوش دو حالته)

10-شیر آشپزخانه تصفیه دار یونیک پلاس شودر( دارای دو کاربرد)

11- شیر سینک تیفانی شودر

12-شیر ظرفشویی دو منظوره لیزا راسان

13- شیر آشپزخانه شاوری سارینا راسان (دارای رنگ بندی)

منبع: مرجع فروش شیرآلات اپال نما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها